RG-gamma
MF veteraan
- 29 nov 2009
- 36.481
- 29.220
Wat een eigenwijze motor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een eigenwijze motor.
Tanksticker lijkt ook niet op de juiste plaats te zitten,dus zal inderdaad wel overgespoten zijn.Dit is om te beginnen geen supermagna, maar een 3e generatie Magna. En nee, hij is origineel niet in zilver geleverd. Niet dat dat een probleem hoeft te zijn, maar is wel een reden om extra naar sporen van eventuele schade te kijken.
De 3e generatie is kwalitatief wel de beste vf750.
Dit is een supermagna:
Zover had ik nog geeneens gekeken, maar je hebt gelijk deze zit te hoog. En als ik het goed zie, foto kan vertekenen, links en rechts nog niet eens gelijk.Tanksticker lijkt ook niet op de juiste plaats te zitten,dus zal inderdaad wel overgespoten zijn.
Ik ben (ook) een startende motorrijder op leeftijd (oldtimer), ik heb dus onlangs een oldtimer motor gekocht (Magna V30 uit 1985). De "echte" motorrijder haalt zijn neus hiervoor op want "maar" 500 cc en hij wil niet harder dan ca. 200 km/u.Bonjour,
Ik wil als startende motorrijder een cruiser.. ik ben ook al op leeftijd dus een snelheidsmonsters is geen eis van me.
Betrouwbaarheid en zitcomfort wel.
Zou de Magna een goede keuze zijn?
En zo ja, zouden jullie me dan een 500, 700 of 700 SM adviseren?
Als dit niet het juiste topic is, excuseert U me.
Gr
De kijkglazen zijn besteld en zal ik binnenkort gaan vervangen.
Een andere vraag. Is er iemand die tips voor de uitlaat heeft. ik heb nog het originele uitlaatsysteem van de vf700c. maar aan de linkerkant komt de oem demper ongeveer 5cm van de kentekenplaathouder af. De hete lucht wordt dus direct tegen de plaat gekaatst.
Iemand tips hiervoor of een idee qua passende uitlaatbocht en dan schuine dempers of iets dergelijks?
Jij weet meerMaar ook door zoiets als woordenwisselingen kan iets opgedoekt worden.