Wie rijdt er 20 juni ook op Assen ?

HansGSX-R

MF veteraan
1 nov 2001
6.243
51
Ik heb 20 juni een CRT op Assen, georganiseerd door Nimag (Suzuki). Zijn er nog medeforummers die daar ook voor ingeschreven hebben ?
 
Ben weer terug uit Assen, helaas geen medeforummers gezien/gesproken (ook geen stickers gezien).

Ik had ingeschreven in de D-groep, omdat ik nooit eerder op Assen gereden had. De eerste 2 sessies had ik er wel spijt van, want het tempo lag veel te laag. De 3e en 4e sessie heb je daar niet zoveel last van, is toch vrij rijden.

Al met al een geweldige dag gehad, geen regen (wel wat dreiging) en verschrikkelijk lekker gereden. Wat een geweldig circuit !
In de laatste sessie reed ik in bijna iedere bocht mijn knie en laarzen aan de grond, met het gevoel dat het nog veel harder en platter kon. Mij beste tijd was 1:47:12, waar ik voor de eerste keer best tevreden mee ben.

Helaas een paar kleine schuivertjes, maar geen lichamelijke blessures. Is toch niet gek voor een deelnemersveld van rond de 130 man. Ik weet nu al dat ik volgend jaar weer ga.

Kortom, ik ben blij :P
 
Nou Hans ik was er ook en was idd een fijne dag
Volgens mij was er maar een die een schuiver heeft gemaakt en dat is zeldzaam
Ik heb weleens anders mee gemaakt (6 man in 1 sessie waarvan 3 marshalls)

Je tijd van 1:47 mag heel trots op zijn en zeker voor de eerste keer op Assen

Ik reed in dezelfde groep als de twee van kickstart en voor mij was de kick dat ik net wat sneller was dan hun.
 
Dat is een goede tijd Hans voor je eerste x ,en dat in 4 sessies waarin maar 2 echt vrijrijden.
 
Ik ben gisteren geweest. Heb twee MF-motoren gezien, SVPeter en nog een grijze GSX-R 750?. Mijn snelste tijd was 1.53, toch ruim een seconde sneller dan vorig jaar. Tempo had wat mij betreft nog wel iets hoger gekunt. Er zat best veel niveau verschil in de groep waar ik zat. Drie crashes, waarvan een vlak voor mijn neus tijdens de opwarmronde van sessie 4. Een nieuwe 1000 waar niet veel meer aan heel was. Voor de rest supergezellig en lekker gereden. Favoriete bocht is nu voor mij Duikersloot. :]
 
Wellicht wat laat, maar toch nog ff een piccie van een leuke dag ;)

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan