Wie rijdt er al met de nieuwe Kawasaki ninja 250r??

martijn1989

Die hard MF'er
10 mrt 2008
536
0
Neede
Zoals de titel zegt: wie rijdt er al met de nieuwe 250r?

Laat ff een paar foto's zien en je meningen over deze mooie fiets.
Ik ben aan het nadenken om er 1 aan te schaffen. Hij zit namelijk net onder de 25kw dus ideaal voor mn lichte rijbewijs.
 
Zoals de titel zegt: wie rijdt er al met de nieuwe 250r?

Laat ff een paar foto's zien en je meningen over deze mooie fiets.
Ik ben aan het nadenken om er 1 aan te schaffen. Hij zit namelijk net onder de 25kw dus ideaal voor mn lichte rijbewijs.
Laat ff paar foto's zien... Ooit gehoord van google? Zoek de foto's, recensies... Vóila!
 
Phuuu....

Dus jij koopt een motor vanwege de mooie online plaatjes en de gladde teksten op zo'n internet site.

TS wil gewoon wat meningen weten, en waarschijnlijk een paar gebruikers plaatjes. En ja die zullen ook ongetwijveld wel online staan.

Jij zult vrijdag wel melden op het forum of niet? Want dan is het onzinpostdag. Dus moet je overal reageren dat topics plaatsen niet nodig is.
 
Kan zijn maar googlen is minder werk dan hier een topic openen.

http://www.kawasaki.nl/250r/default.asp?Sub=654AAA5

http://www.kawasaki.nl/250r/default.asp?Sub=6549116

bedoeling van een forum is nog altijd informatie uitwisselen...
heb jij ook graag dat men jou zo afscheept met google als je een serieuze vraag stelt ?

gewoon niet reageren als je zo'n antwoord klaar hebt.. heb jij ook weer minder werk aan :W ;)
 
Bij ter Braake Nijeveen Wim ter Braake Motoren - Nijeveen - Verkoop, inkoop, verhuur en reparatie van motoren. Kawasaki dealer. kun je hem binnenkort huren misschien een leuke optie voordat je hem wilt kopen.. kun je echt voelen hoe 't rijd.
Groeten,
JR

Ik heb het even bekeken en vanaf begin mei kun je hem huren. Alvast bedankt voor de tip. :} Maar vanaf wanneer is die in nederland te koop?
Want als die er nu nog niet is hoef ik ook niet te vragen naar ervaringen :9

Ene om nog even terug te komen op het verhaal hier boven. Op de meeste sites lees je alleen de ''gladde praatjes'' dus weet je nog steeds niet goed of het iets is of niet. :X

iemand?
 
Laatst bewerkt:
Heb er net één bekeken bij de dealer (zwart). Ziet er goed uit, net een echte motorfiets :+. Nee, mooie beginnersfiets!
 
Foto's ^__^
Afbeelding002.jpg

Afbeelding006klein.jpg
 
Leuke motor.

Maar ik verkies deze niet boven een volwaardige fiets die begrensd is.
 
Laatst bewerkt:
Leuke motor.

Maar ik verkies deze niet boven een volwaardige fiets die begrensd is.

Ik vind dit gewoon een volwaardige fiets hoor. Okay, er zijn er veel meer op de openbare weg met meer CC's... Maar bedenk je eens dat menig gp-coureur heeft leren rijden op 125 en 250 machines, en dat is vast niet omdat ze niet volwaardig zijn ;-)
 
Leuke motor.

Maar ik verkies deze niet boven een volwaardige fiets die begrensd is.


Ik heb nooit 25 KW hoefen rijden dus ik kan er weinig van zeggen maar ik zou zelf dus wel voor zoiets kiezen. Deze motor is zo gebouwd en je kan er, redelijkerwijs, vanuit gaan dat alles op elkaar is afgestemd en daardoor zal deze in alle opzichten zijn als een motor waarbij alles in verhouding is.
Dat lijkt me bij een motor die geknepen toch een heel ander verhaal.

Het zo op het eerste gezicht een erg mooie motor. Vooral in het zwart.
 
Leuk ding zeker voor het vrouwtje wat erop zit.
Zou het niet voor mezelf nemen.
Hoe zit het met de banden?
Breed?
 
Terug
Bovenaan Onderaan