Wie rijdt er allemaal om?

Wie rijdt er om

  • Ja, hier met die bochies

    Stemmen: 56 98,2%
  • Omrijden? Never!

    Stemmen: 1 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    57

Xanthos

Die hard MF'er
12 sep 2002
441
1
Den Haag
Na een paar keer over een saaie autoweg heen en weer te hebben gereden rijdt ik liever een beetje om. Leuke bochtjes, niet zoveel verkeer duurt alleen wat langer. Nog meer mensen met dezelfde afwijking?

(Bermtoerisme telt niet mee :+ )
 
Autostrade haat ik ook , maar een druk centrumbaan waar je 90 mag en waar ze zo nog 40 rijden ofzo ( zoals hier in mortsel 3 baanvakken om tussen te slalommen ) vind ik gewoon puur genieten , spijtig genoeg wel redelijk gevaarlijk .
 
Soms rij ik om ja, op de terugweg welteverstaan en natuurlijk alleen met fijn weer. Als het regent gewoon over de snelweg naar huis.
 
Rij niet zomaar een beetje om.
reken maar een klein uurtje bij de reistijd op
woon 10 minuutjes van werk af als ik met de auto of motor ga.

GR Jeroen
 
Nee, ik rij binnendoor. Is korter dan over de snelweg :P

Kost wel wat meer tijd, maar op de snelweg verveel ik me dood en ga alleen maar domme dingen doen O-)
 
Ik rij altijd om! Motorrijden doe ik alleen voor de lol :] , voor mij is het pure ontspanning. Voor woon/werk verkeer pak ik de Chrysler PT Cruiser :) die m'n baas me gegeven heeft. Dat is nu niet bepaald een straf.
 
Jah, op de fiets is voor mij het kortst en het snelst, maar kan het niet laten om af en toe de motor te pakken O-) :]
 
Ook al kan ik 2 afslagen eerder afslaan, Hilversum in is maar op één manier leuk, via een heerlijke kronkelweg vanaf Soest })
 
Hoorn - Amsterdam

route 1 via de A7 (boring :z )
route 2 via A1, A6, en lelystad (2X zolang saai :z :z )
route 3 via Alkmaar en A8 (is al beter :] )
route 4 via Volendam (super :] :] )
 
Autosnelweg sucks bigtime !!!
Ik merkte direct dat dat niet mijn ding was.
Liever een B-route die wat langer duurt.

Ik werk in Brussel (= 87km enkel) en denk dus dat ik het woon-werkverkeer gewoon met de wagen blijf doen als ik zelf een motor heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan