Wie rijdt er een 25kW-SuperMotard

BGL Racing

Banned User
16 jan 2003
12.702
2
Twente
Welke 25kW'ers hebben hier allemaal een Supermotard?

Heb je het op kenteken 25kW of niet?

En meld even of je Belg of Nederlander bent.
 
Ik heb een Husky 610 TE SuperMotard of course :D
Nederlander en 20kW op het kenteken. Ik heb ook nog een 610 TE frame met Belgische papieren voor licht rijbewijs te koop als je interesse hebt :)
 
Ik zit niet meer vast aan de 25kw regeling, maar mijn KTM heeft op papier 20kw (en ook alleen op papier).
Op het kenteken staat ook aangegeven dat het een lichte motorfiets betreft.

Nationaliteit: Nederlandse.
 
Als het goed is, over een halfjaartje de KTM 625SMC.

zie mn topic

Maar ik wacht nog even op de nieuwe ktm, want die vond ik ooook mooooi :9~
 
Zit zelf niet vast aan de 25kw regel, maar mijn motor staat op papier met 11kw en dat het een lichte motorfiets betreft. Zit trouwens in Nederland.
 
Kheb een Super Motard en val binnen de 25kw regel aangezien ik maar iets meer dan 2 kw heb :( Nationaliteit: Nederlander
Bennie btw een wetsdienaar (om het netjes te houden?)
 
ik rij op een ktm 300 (2-takt) supermotard
volgens de papieren zou die 10 kw hebben, zolang de politie het geloofd hoor je mij niet klagen. :]
motor weegt ook maar 113 kg (leeg gewicht) net genoeg om lekker mee te kunnen spelen. })
kom trouwens uit nederland
 
hier dan mijn SM ;)

full
 
Ik rij ook op een KTM (EXC) 300 SM , maar op het kenteken staat niks van = het is een lichte motor fiets! Ik heb de dealer toen gebeld, en raad eens wat ze zeiden...... We weten niet hoeveel vermogen deze motorfiets heeft!!!
DUS hoe kan ik of meneer AGENT er nou achter komen?
NIET DUS laatst was ik aangehouden en meneer agent zei = al uw papieren kloppen, u kunt uw reis vervolgen.

ik heb trouwens wel mijn motor laten testen hihi :D
en ik had 36KW maar heb het test rapport nooit mee naar huis genomen :P

Ik ben ook een nederlander ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan