Wie rijdt er geregelt SM in de buurt van Den Haag

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.836
518
Zoals in de topictitel al staat.
Wie rijdt er geregelt SM in de buurt van Den Haag-Zoetermeer.
Ik ken een jongen met een KTM 600 SM, die graag eens met wat anderen zou willen rijden, alleen is ook maar zo zo.
En zelf rij is veels te weinig.
Hij zit echter nooit op internet, dus als iemand zijn 06 zou willen mailen, geef ik dat aan hem door, kunnen jullie samen afspreken.
Hij wist wel van de SM meeting in Zoetermeer in Juni, maar is niet geweest.

Ik hoor het wel.
Thanks
 
Dr is toch dat westland groepie?
Ik heb geen 06, woon in DH en rij een XT355SM, maar rij juist veel alleen om mn kunsten bij te schaven
 
[me]Nelizz meldt zich[/me]

Hometown Hoek van Holland, binnenspoedig Delft nabij de A4...
 
Tja, ik wóón in Zoetermeer, dus rij ik daar noodgedwongen ook rond. B|
En dan regelmatig met "Evil Cartman" Frits (ook op een 660), en met Woutertie (op een XR 600) Firts wil altijd naar Scheveningen, maar wat daar nou zo leuk aan is... B| B| B|
 
ik kom zelf uit Zoetermeer.

mijn motor ligt momenteel uit elkaar, maar het lijkt mij wel leuk om af en toe te rijden met een groepje als mijn motor weer in elkaar is.
 
ja binnenkrot als ik mijn motor heb dan ben ik ook van de partij. woon zelf in den haag(omg. zuiderpark) en een vriend van mij moet ook nog op zijn motor w8en is ook van de partij. laterzz :W :W :W
 
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
Hay ik heb van de zomer een paar met mijn
500 2-takter door zoetermeer heen gejengeld.
Ik ben nu nog 1 aan het bouwen (lc4 620)
wat minder herrie. Lijkt me wel tof om
samen het parkeer terrein bij zilverdome
onveilig te maken.

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Bijlage: motard.jpg
 
Laatst bewerkt:
hoe kan je op iemands profiel kijken??? (zo van kijken waar die woont etc, en die homepage die je heb opgegeven etc etc)

O-)

profiel.gif


Naast het quote knopje, dus even je muis 3 mm naar links. :+

Shit, gaat LVT zijn post editten. ;)
 
zoetermeer hier ook :W
en nu afspreken nog
probeer al een jaar iets te regelen maar is bijna onmogelijk :?
volgende week zondag silverdome?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag rond een uurtje of half 5 zag ik een KTM 660smc rijden op de moerweg. Toevallig iemand van het forum? :? zaten dubbele akra's op, maar hij had zo'n grote koplamp :N . Laterzzzzzz :W :W :W
 
Vanmiddag in het park bij de rotte (bleiswijk) 3 mafkezen gespot.. volgens mij allen KTM's Daar moet wel 1 van die mafkezen vanhier bij hebben gezeten :P

Wel een vet geluid in die machines.. Van de zomer staat die van mij ook op SM wilen *D
 
ik d8 dat he powerfred eerst was maar hij rijdt met een normale(duunne) koplamp. En degene die er op reed had een witte helm, hij kon mij niet missen want ik stond in een alfa spider naar hem te wijzen als een gek *O* *O* :W :W
 
Ja doe maar, gewoon datum/tijd/plek afspreken en er zijn, dan zie je vanzelf wel of er meer komen, niet laten afhangen van zg 'aanmeldingen' want dan gebeurt er nooit wat.
uurtje of 12.00 lijkt me het makkelijkst
op het grote parkeerterrein
zien we wel hoeveel er komen
 
wat gaan jullie daar doen?? :9


beetje daarzo ook stunte of ff afspreken en dan weer weg?

(woon der vlak in de buurt en ik zie nooit zo vaak sm's)
 
Terug
Bovenaan Onderaan