Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen, part 2!

Tja alleen die remmen, hij remt schokkend zeg maar. moeilijk uit te leggen..

Trilt hij tijdens het remmen? Dan zijn waarschijnlijk je remschijven krom.
Of die busjes die de remschijven een beetje laten "zweven" zijn volledig vervuilt zodat hij te weinig ruimte heeft om wat te kunnen bewegen.

Als je de nieuwe remblokken monteert ook ff kijken of de zuigers gemakkelijk terug gaan.
 
sgapie! :Z


Morgen ga ik setje schijven ophalen, remblokken zijn dus besteld. zal ff de klauw inspecteren voordat ik alles weer inelkaar zet. Dan moet het toch wel verholpen zijn hoop ik :)
 
hee mensen ik weet,dat het niet mag,maar ik reed net in 11 min van gennep naar ewijk. hebben jullie ook "tijden"tussen bep plaatsen??? }) ik moest ff een uitlaat lassen(laten lassen) scheelt me mooi 190 euro,voor zo;n katylisater oja ik dacht zo dat robzx9 als eerste onderuit is gegaan,hij wel topic starter mag worden???
 
hee mensen ik weet,dat het niet mag,maar ik reed net in 11 min van gennep naar ewijk. hebben jullie ook "tijden"tussen bep plaatsen??? }) ik moest ff een uitlaat lassen(laten lassen) scheelt me mooi 190 euro,voor zo;n katylisater oja ik dacht zo dat robzx9 als eerste onderuit is gegaan,hij wel topic starter mag worden???

Ik gun Rob alles, maar ik vind toch eigenlijk dat dit gewoon Sgapie zijn topic is/moet blijven. Ach, wat boeit mij het ook als er maar iemand een topic aanmaakt, voordat MF deze afkapt.............
 
net even stukkie gereden :] Had even gevoeld aan me schijven , links ( als je op de motor zit ) wordt een stuk minder heet dan rechts, links kan ik gewoon vastpakken en rechts maar een paar seconden..

Misschien 1 schijf krom ? Of ligt de oorzaak ergens anders ?

Naja dinsdag krijg ik als het goed is nieuwe remblokjes binnen, de schijven heb ik vandaag opgehaald. Dan zal ik de boel is verwisselen.
 
de KAWA is weer als nieuw mijn linker lichaamshelft is bijna zonder spierpijn dus ik wil dat hele onderuitgaan zo snel mogelijk vergeten dus ik maak om die rede zeker geen topic aan ;) ;) ;) ;) ;) ;)




VOOR DE GENE DIE OOK NAAR DE MM GAAN OP 8 MEI VERTREKKEN WE ALLEMAAL SAMEN VANAF EEN VERZAMELPUNT????????????????
 
Laatst bewerkt:
zo had nog even een klusje onderweg vannacht over 3 uurtjrs al weer op lekkere dingen die trucks. :( :( :(
 
Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, zit nu druk in de verhuizing naar Oosterhout en alles loopt voorspoedig. Van het weekend gaan we beginnen met de spulletjes overhuizen en dan in de loop van de week of zo erin ;)

Maar dat ik niet reageer wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet lees he ;) Ik lees alles hier, soms wat laat maar dan nog lees ik het.

Voor de goede orde heb ik dan ook maar een nieuw topic geopend zoals gevraagd. En ook daar zal ik zeker meer gaan reageren. En weer BBQ's plannen en ritjes en allerlei gezellige dingen *D *D

Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen Part 3!

Die BBQ van vorig jaar op het strak zit namelijk nog in goed in mijn geheugen :P
 
Laatst bewerkt:
hee mensen ik weet,dat het niet mag,maar ik reed net in 11 min van gennep naar ewijk. hebben jullie ook "tijden"tussen bep plaatsen??? }) ik moest ff een uitlaat lassen(laten lassen) scheelt me mooi 190 euro,voor zo;n katylisater oja ik dacht zo dat robzx9 als eerste onderuit is gegaan,hij wel topic starter mag worden???
Is een gemiddelde van 174,5 km/u?
 
Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, zit nu druk in de verhuizing naar Oosterhout en alles loopt voorspoedig. Van het weekend gaan we beginnen met de spulletjes overhuizen en dan in de loop van de week of zo erin ;)

Maar dat ik niet reageer wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet lees he ;) Ik lees alles hier, soms wat laat maar dan nog lees ik het.

Voor de goede orde heb ik dan ook maar een nieuw topic geopend zoals gevraagd. En ook daar zal ik zeker meer gaan reageren. En weer BBQ's plannen en ritjes en allerlei gezellige dingen *D *D

Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen Part 3!

Die BBQ van vorig jaar op het strak zit namelijk nog in goed in mijn geheugen :P
Sgapie had een heetje haast:
* strak = natuurlijk strand. Dat was héél gezellig (en we hadden mooi weer).

Dit deel kan dus nu op slot:

ZIE DEEL 3.
 
Terug
Bovenaan Onderaan