Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen, part 2!

Alleen die bij de bbq waren toch :? :+

Nu niet meer :+

Eens ff kijken, wat neust er zoal rond in dit topic:
- oudjes B|
- broekies :+
- zuiplappen :o
- brokken piloten
- camera mannen
- stuntelaars
- vrijgezellen
- studenten
- hard werkende mannen (en vrouwen natuurlijk) :+
- ?????????

Wat zie ik over het hoofd? :+
 
Laatst bewerkt:
oef, wat off topic.. maar ik woon nu bijna 3 jaar in regio nijmegen en ik ken geen hond... kom alleen soms een ZXR tegen die altijd te hard rijdt en een Firebird die in de stad net zo langzaam/gek is als ik :-)
 
Ik keek naar je signature en heb zo iets van..... vertel..... ;)
Hebben wij recentelijk een gemeenschappelijke ervaring opgedaan :? :(
 
ik ben rutger en ik ben 29 jaar oud. Ik kom niet uit nijmegen maar rijd er wel regelmatig doorheen. Ik ga nog wel eens bij Tiel de dijk op om er dan bij nijmegen weer af te gaan. Dan een rondje nijmegen en dan weer terug naar het rustieke Buren. Ik kom alleen in nijmegen nooit m-f ers tegen, misschien toch een beter gaan kijken.

Groet Rutger
 
ik heb juist geen MF sticker meer VANWEGE dat ik in de buurt van Nijmegen woon..
tis en blijft politie-regio "GELDERLAND-ZUID".. berucht in heel nederland vanwege de hoge mate van ...

ik weet niet of we een gemeenschappelijk ervaring hebben gehad ?
ik ben twee keer opgeweest voor mijn A, en twee keer geslaagd, zoiets toevallig ? B|
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk kennen we elkaar allemaal al een beetje, maar nieuwkomers zijn altijd gewenst! *D *D

[me]Boeyuh meld zich als nieuwkomer ...
[/me]

Lees al een tijd mee :X ... maar bij deze wil ik dus wel eens een ritje :] maken met wat anderen uit nijmegen (ja ja , uit de omgeving mag ook) ... neem aan dat dat er wel van komt? ...
 
ik heb juist geen MF sticker meer VANWEGE dat ik in de buurt van Nijmegen woon..
tis en blijft politie-regio "GELDERLAND-ZUID".. berucht in heel nederland vanwege de hoge mate van ...

ik weet niet of we een gemeenschappelijk ervaring hebben gehad ?
ik ben twee keer opgeweest voor mijn A, en twee keer geslaagd, zoiets toevallig ? B|
Eeuuhh.... ik hoop het niet :X :X :X . Ben wel net gepakt, nu is het aan de meneer de Off. van Justitie B| B| B| ....
 
en uuhhh... hoeveel kilometertjes? Minder dan 50 want je hebt volgens mij je rijbewijs nog? Kijk maar ff op www.boetes.nl dan weet je meteen hoeveel je moet betalen ;)
Net teveel.... 32 gecorrigeerd :( ....
Ik heb vanavond nog maar snel ff een paar rondjes gereden :X :X :X ....
Boetebase -> €205,-.... AUW! :( B|

Jouw link levert hetzelfde bedrag op :( B| ...
 
Bikefreak, woon nu in Horst. Ben regelmatig te vinden in/rond Nijmegen.
Speelplaatsen: grote plein met fontijn bij de meubelboulevard, de waaldijk, milsbeek-groesbek en natuurlijk klaverblad Ressen.
 
Och jongens en dames en oude lui ;) als dit zo door gaat dan mogen we zo weer een nieuw topic openen. *D

Ik heb even naar het weer gekeken maar het wordt er niet beter op. Zouden we dit jaar een hele mooie nazomer krijgen of een hele lange herfst/winter. Aan het laatste wil ik niet denken ;)

@Zx12r-Rob de motor is weer bijna helemaal in orde. ZIt alleen nog een deuk in de tank, maar dat mag de pret niet drukken ;)
 
Och jongens en dames en oude lui ;) als dit zo door gaat dan mogen we zo weer een nieuw topic openen. *D

Ik heb even naar het weer gekeken maar het wordt er niet beter op. Zouden we dit jaar een hele mooie nazomer krijgen of een hele lange herfst/winter. Aan het laatste wil ik niet denken ;)

@Zx12r-Rob de motor is weer bijna helemaal in orde. ZIt alleen nog een deuk in de tank, maar dat mag de pret niet drukken ;)
:^

Ik heb het namelijk zelf geschreven..... |( :+
 
Gaat er morgen iemand naar Highlands?
Ik pak samen met Catchdude de toeristische route en we vertrekken om 16.00 uur bij het Geldredome :r :X (dat stadion is zoooo lelijk)

enne.. eline weet niet hoe je je zinnetje blauw moet maken, dus misschien kan iemand me dat een x uitleggen en als we dan toch bezig zijn, ik zou ook graag een foto bij mijn naam willen hebben.. maar ja, daar pruts ik nu al een half jaar mee.. dus wellicht is iemand bereidt om me daar ook mee te helpen?!
 
Gaat er morgen iemand naar Highlands?
Ik pak samen met Catchdude de toeristische route en we vertrekken om 16.00 uur bij het Geldredome :r :X (dat stadion is zoooo lelijk)

enne.. eline weet niet hoe je je zinnetje blauw moet maken, dus misschien kan iemand me dat een x uitleggen en als we dan toch bezig zijn, ik zou ook graag een foto bij mijn naam willen hebben.. maar ja, daar pruts ik nu al een half jaar mee.. dus wellicht is iemand bereidt om me daar ook mee te helpen?!
[me]Spider is morgen zeker bij Highlands *D :P
[/me]


Je begint je regel gewoon met /*me maar dan zonder het * en dan wordt het blauw!
 
[me]Spider is morgen zeker bij Highlands *D :P
[/me]


Je begint je regel gewoon met /*me maar dan zonder het * en dan wordt het blauw!


[me]eline GSXR -600 SRAD eline heeft weer wat geleerd.
[/me]

Thx.
@F@zer, dat heb ik al eens geprobeerd, maar ja... dan mag ik wel een brunette zijn... helaas heb ik enkele blonde haren *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan