Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen, part 2!

Ik ben zeker v an plan om van de week wel een keertje te gaan rijden maar dan moet het weer wel meewerken. Er is geen touw aan te trekken, elk keer is het weer anders. Denk dat ik pas op de dag zelf kan aangeven of ik ga rijden ;)
 
CatchDude, 27 (Vandaag, Yahoo, Feest! :) ) en ik kom uit Arnhem, maar bij Nijmegen begint een heel leuk dijkje waar ik graag kom!
 
vandaag al weer een ritje gehad naar McDrap Veenendaal... was gezellie onderweg.
en iedereen zwaaide.. :} behalve een stapel pan rijders B|
 
:o
Ach ik heb liever hot spidervenom dan "cold turkey"! :9

Euhm bij mooi weer: wat dachten jullie van morgen(=maandag)avond een stukkie motorrijden/gassen/knallen/bloaz'n/veur'n/toeren?
20:30 uur Waalkade bijvoorbeeld? Laat maar weten!
 
Laatst bewerkt:
tja, als iemand nog zin heeft deze week nog wat te touren of gewoon ergens wat gaan staan babbelen ofzo..
 
Ik herhaal:
Euhm bij mooi weer: wat dachten jullie van morgen(=maandag) vanavond een stukkie motorrijden/gassen/knallen/bloaz'n/veur'n/toeren?
20:30 uur Waalkade bijvoorbeeld? Laat maar weten!
 
Ik ga sowieso rijden! Het is prachtig weer en ik heb er zin in!
Wie mee wil: laat maar (op tijd) weten hoe laat je er (op de Waalkade) kunt zijn! Ik vertrek waarschijnlijk al rond 19:00 uur, maar kan daarna natuurlijk op elk gewenst moment mijn motortje richting Waalkade sturen.....
 
Ik haal het niet vanavond, ben net pas thuis en een beetje bekaf.
[me]sgapie is gewoon niets gewend.[/me]
 
Ehm 19:00 uur gaat niet meer lukken; ik moet nu nog eten en ga daarbij geholpen worden :) maar 20:30 uur ben ik er gewoon (bij droog weer)!
Ik haal het niet vanavond, ben net pas thuis en een beetje bekaf.
[me]sgapie is gewoon niets gewend.[/me]
Jammer! Rust maar lekker uit dan vanavond! Ben je zo druk met de studie? Binnenkort maar stappen om de druk van de ketel te laten...
 
Jammer! Rust maar lekker uit dan vanavond! Ben je zo druk met de studie? Binnenkort maar stappen om de druk van de ketel te laten...
Thnx.
Ik loop (werk) mijn Lio stage nu in Utrecht en moet daar deze hele week elke dag om 8.00 zijn, dat betekent dus om 5.30 opstaan en kom pas tegen een uur of 18.00 weer thuis.
Vanaf volgende week heb ik mijn eigen rooster en dat betekent alleen maandag en vrijdag.
Dan kunnen we weer feesten! ;)

Maar jullie veel plezier vanavond. :] :]
 
ik heb er vandaag al weer 400km op zitten.. ben een beetje moe :-( (geen conditie)

maar ehm, hoe herken ik iemand als ik naar de waalkade kom..
(mijn ervaring is dat er soms wel 150 motoren staan, zeker 's avonds tijdens terrasweer).
 
[me]Spider is weer thuis en helemaal droog gebleven! Lekker gereden al was het wel kort, het wordt weer veel te snel donker '( [/me] Ollie, F@z5r en SgeraldV: het was gezellig :)

maar ehm, hoe herken ik iemand als ik naar de waalkade kom..
(mijn ervaring is dat er soms wel 150 motoren staan, zeker 's avonds tijdens terrasweer).
Gewoon op een motor met MF sticker gaan zitten, bij voorkeur met alarm dan zie je ze vanzelf verschijnen :+ of je kan natuurlijk heel saai hard MF roepen ;)
 
[me]Spider is weer thuis en helemaal droog gebleven! Lekker gereden al was het wel kort, het wordt weer veel te snel donker '( [/me]
Ollie, F@z5r en SgeraldV: het was gezellig :)Gewoon op een motor met MF sticker gaan zitten, bij voorkeur met alarm dan zie je ze vanzelf verschijnen :+ of je kan natuurlijk heel saai hard MF roepen ;)
Lijkt me ook niet lekker zitten, als je zo nat bent. En, heeft het nog geregend onderweg :? :+

[me]F@z5r is weer vunzig bezig.... |( |( |(
[/me]



Ik vond het ook heel gezellig en leuk om het andere oudje ook een te ontmoeten :X :X :+ . En die vlammen uit die pijpen :9~ :P ....
 
Tja dan kan ik natuurlijk niet achterblijven: ik vond het ook weer gezellig! :)
Leuk SgeraldV nu eens ontmoet te hebben! Mooie machine ook :9~ al is het natuurlijk geen Fazer! ;) :+
Wanneer gaan we weer :] ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan