Wie rijdt er in de buurt van Nijmegen, part 2!

sgapie

MF veteraan
29 aug 2002
2.344
1
Nijmegen
Natuurlijk weer dezelfde vraag als in deel 1:

Wie rijdt er (in de buurt van) van Nijmegen?

Natuurlijk kennen we elkaar allemaal al een beetje, maar nieuwkomers zijn altijd gewenst! *D *D
 
Laatst bewerkt:
Nummer 2!
IKKE!
Mijn naam is Ollie, ik ben bijna 29 jaar en ik doe Speedy Gonazales na.
"Andele andele arrrrriba arrrriba Yiiiihaaaa!" ;)

Hobbies: knuffelen ;) en rustig motorrijden.
Heeft een hekel aan: kurken; die moeten dus zo snel mogelijk verwijderd worden! :P

Sgapie fijn dat je er weer bent!
 
Laatst bewerkt:
Nummer 2!
IKKE!
Mijn naam is Ollie, ik ben bijna 29 jaar en ik doe Speedy Gonazales na.
"Andele andele arrrrriba arrrriba Yiiiihaaaa!" ;)

Hobbies: knuffelen ;) en rustig motorrijden.
Heeft een hekel aan: kurken; die moeten dus zo snel mogelijk verwijderd worden! :P

Sgapie fijn dat je er weer bent!
:X :X ;)

Mag ik, mag ik, mag ik ,mag ik:

Mijn naam is Sgapie en ik ben 24 jaar en ik ga Miep miep nadoen.

Miep Miep Mieeeeuuuwwww 8-)


Sgapie houdt niet van knuffelen (behalve met Nachtzuster *D ) maar vind Ollie verder wel een toffe Speedy hoor ;)
 
Thanx! Dat is ook een bijzonder goede impressie van Miep miep! :)
En wanneer gaan we weer 's rijden?
 
Ik rijd heel af en toe in de buurt van Nijmegen: meestal als er "toevallig" en BBQ is. En ach, wat is "IN DE BUURT"? Ik woon vlakbij Utrecht, wel aan de Nijmeegse kant, dus ten zuid-oosten van Utrecht. Ik ben wel dichterbij Nijmegen geboren: in Arnhem. Bovendien heb ik, lang geleden, zelfs in Nijmegen gewerkt.
 
Thanx! Dat is ook een bijzonder goede impressie van Miep miep! :)
En wanneer gaan we weer 's rijden?


Ik ben eline, ik ben 22 jaar en ik doe woody woodpacker na

euh... hoe typ ik dit?

ow ja... eline houdt wel van knuffelen.

En idd wanneer gaan we weer rijden?
 
Ha een 2e topic!

Ik ben Harro, ik ben 34 en ik zou Pluto wel na willen doen.... maar wat doet 'ie eigenlijk?

Ik woon eigenlijk in Deventer, maar m'n lief woont in Nijmegen in een huis met een schuurtje.... en daar staat m'n motor... dus toch in de omgeving Nijmegen...

Maar eeh... op naar de volgende 2500 postings zou ik zo zeggen!
 
Ok ok, dan zal ik me ook maar opnieuw voorstellen.


Mijn naam is Gerald, ik woon sinds 11 jaar in Malden (daarvoor in Nijmegen), ben 36 jaar en vervul de rol van "oudje" in dit topic :( :+
Maar ik ben geloof ik niet de enige die die rol vervult O-)
 
Ok ok, dan zal ik me ook maar opnieuw voorstellen.


Mijn naam is Gerald, ik woon sinds 11 jaar in Malden (daarvoor in Nijmegen), ben 36 jaar en vervul de rol van "oudje" in dit topic :( :+
Maar ik ben geloof ik niet de enige die die rol vervult O-)

je bent dubbel mijn leeftijd ;) ben nikos 18 jaar uiteraard ook in nijmegen (lindenholt).

idd wanneer gaan we rijden ?
 
Nikos je bent zojuist gespot op het spuitfonteinplein! *D

Je had hem mooi vlak in de bocht liggen hoor! :}
Jij komt er wel! ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben Niels , 28 jaar en tis al veel te lang geleden dat ik Nijmegen gezien het met mn brommert :+
 
Ik ben Rob en kom nooit in de buurt van Nijmegen. (Valt daar wat te beleven dan?)

Maar ik was benieuwd naar Sgapie. Jij reed een paar motoren voor me op Assen toen je onderuit ging. Is je motor weer in orde?
 
Nikos je bent zojuist gespot op het spuitfonteinplein! *D

Je had hem mooi vlak in de bocht liggen hoor! :}
Jij komt er wel! ;)

haha whoehoe, moet jij niet werken ipv naar buiten zitten te kijken? ;)

ik doe me best, probeerde me laatste mm schaamrand er af te krijgen gelukt *D alleen het was best druk. Ben ook aan het sparen voor een combi kan ik het knietje uitsteken.
 
Ok ok, dan zal ik me ook maar opnieuw voorstellen.


Mijn naam is Gerald, ik woon sinds 11 jaar in Malden (daarvoor in Nijmegen), ben 36 jaar en vervul de rol van "oudje" in dit topic :( :+
Maar ik ben geloof ik niet de enige die die rol vervult O-)
It is I.... Frank!

Ik ben net zo "jong" als SgeraldV.
@SgeraldV: mail me ff je geb. datum, kunnen we officieel de ouwe man benoemen :X :X ;) .

Ik heb overal (nou ja, op veel plaatsen) gewoond en woon sinds 2000 in Noord-Nijmegen, aan de andere kant van de waal.

Hobby's: met Ollie (en Spider, maar die is er helaas te weinig) bochtjes pakken en onderweg stoppen voor koffie met appelgebak ;) :+ .

Jullie herkennen mij aan de zwarte fazer met zwart pak en zwarte Schuberth S1 of [poser-mode on] een knalgele Rossi replica met irridium vizier 8-) [poser-mode off] *D .
 
Laatst bewerkt:
Hobby's: met Ollie (en Spider, maar die is er helaas te weinig) bochtjes pakken en onderweg stoppen voor koffie met appelgebak ;) :+ .
:) Ik woon dan ook niet echt in de buurt van Nijmegen...
Maar ik ben er dus nog wel eens te spotten op mijn zwarte Fazertje *D
Hobby's: motorrijden natuurlijk maar dan wel het liefst zonder dronken bijrijder :+
 
Moet ik wel woadwunner na doen met NOS, miep miep woesh !!! :+

Denk dat ik er volgende week weer rondstuur met mn brommer want dan begint mn werkweek weer.

Naar mn werk over de Neerbosche weg en lekker srpinten bij het stoplicht op het jonkerbosplein.
En terug naar huis over de Oranjesingel via Lent.
 
Oke'hier dan ook maar effe :?
Michel, 32 lente's jong en moet
echt eens wat meer tijd vrij maken
voor mijn leukste hobby |( .
 
Terug
Bovenaan Onderaan