Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beseffen jullie vrouwen wel dat Pikstraf uitdelen voor jezelf ook nadelig is ?


Niet als je pikstraf al a Ster krijgt: die is leuk voor mij.....en zo geven de meeste vrouwen hem volgens mij;

Klaar staan als wij willen, doen wat wij willen en wanneer wij willen. En niet genieten maar wij wel
 
Niet als je pikstraf al a Ster krijgt: die is leuk voor mij.....en zo geven de meeste vrouwen hem volgens mij;

Klaar staan als wij willen, doen wat wij willen en wanneer wij willen. En niet genieten maar wij wel

damn, nu zitter er twee van die feministische types hier, idd je hebt versterking Rebbel



niet slaan
 
Niet als je pikstraf al a Ster krijgt: die is leuk voor mij.....en zo geven de meeste vrouwen hem volgens mij;

Klaar staan als wij willen, doen wat wij willen en wanneer wij willen. En niet genieten maar wij wel



dus wij mannen moeten al dat kleding/vriendinnen/collega's/nagelakjes/lippestift/haar/puistjes gezeur aanhoren en er ook nog niets voor terug krijgen ?




dan is er ook geen lol meer aan
 
dus wij mannen moeten al dat kleding/vriendinnen/collega's/nagelakjes/lippestift/haar/puistjes gezeur aanhoren en er ook nog niets voor terug krijgen ?




dan is er ook geen lol meer aan

we krijgen wel wat terug, maar we mogen er niet van genieten, maar ik denk dat dat komt omdat het dan doorgaans gewoon langer duurt
 
Damn , das snel gegaan hier zeg.
bassie net zn rbw en gelijk topic vol en moet iedereen op zoek naar de nieuwe..
O ja, ik kom niet uit brabo land.
Mijn zus woont in dongen.
das toch ook goed genoeg?
 
dus wij mannen moeten al dat kleding/vriendinnen/collega's/nagelakjes/lippestift/haar/puistjes gezeur aanhoren en er ook nog niets voor terug krijgen ?




dan is er ook geen lol meer aan


En vergeet niet; ben ik dik in deze broek? ; staat dit jurkje me goed? en hoe vindt je dat ik er uit zie vandaag? en waar denk je aan....
 
Zeikerds Gewoon een foto posten en dan flikker ik jullie wel in de OP, enige reden dat ik alleen mezelf erin heb gezet is pure luiheid
 
het is geen FOK, foto op is nergens voor nodig, dat was het punt min of meer

FOK dit, FOK zus, FOK zo, volgens mij zit je iets anders dwars. Doe niet zo recalcitrant joh

Klik willekeurig wat topics aan in Waar is wat te doen en aanschouw:

Groningen, Drenthe & Australie - deel 20
Geef mij maar Amsterdam Deel 10
Nederland Oost Topic deel 19
Noord-Holland deel 18
Honda CBR-topic deel XXIX
Wie rijdt er in Leiden en omgeving (deel 6.2)
Motorstudenten Groningen (deel 9)
MotorForum Hoekse Waard (deel 2)
Motorstudenten Utrecht
Apeldoorn part 12.

-xxx- ,
Hicham.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.