Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal de chinees regelen...alleen ff vraagje van 19 tot 21 bowlen betekend dat we pas om een uur of 22 zullen eten. Kunnen we niet beter eerst gaan eten en dan gaan bowlen (ook gezien sluiting van keukens enzo?)

Misschien vanaf 17 uur of 17.30 verzamelen om te eten en dan rond 19 of 19.30 bowlen ? Het is maar een voorstel hoor........

En willen we chinees eten of wokken ??

En willen we tot een bepaald bedrag eten ?


Kunnen we anders niet alleen 2 uurtjes gaan bowlen? Om 22.00 uur kom je er volgens mij niet meer in. Vaak loopt het dan juist al tegen sluitingstijd. :Y

En daarbij kan ik niet winnen met een lege maag. :+
 
Kunnen we anders niet alleen 2 uurtjes gaan bowlen? Om 22.00 uur kom je er volgens mij niet meer in. Vaak loopt het dan juist al tegen sluitingstijd. :Y

En daarbij kan ik niet winnen met een lege maag. :+



Als we om 18:00 uur gaan tot 20:00 uur kunnen we om half negen aanschuiven.
Ik dacht dat we dat vorige keer ook zo gedaan hadden. :P
Misschien kan Ster morgen eens informeren of het een probleem is als we daar om half negen aankomen ?
 
Laatst bewerkt:
Wachtwoord weer gevonden *O*

Gelukkig nieuwjaar mag nog :+

Gefeliciteerd enzo :')

8-) Mooie motor Pluto, je zal niet zo snel meer vergeten worden op een terras aangezien iedereen je nu wil horen ;)
 
Als we om 18:00 uur gaan tot 20:00 uur kunnen we om half negen aanschuiven.
Ik dacht dat we dat vorige keer ook zo gedaan hadden. :P
Misschien kan Ster morgen eens informeren of het een probleem is als we daar om half negen aankomen ?

3 maart is toch een zaterdag? waarom niet bowlen van 16:30 tot 18:30, zitten we om 19:00 aan tafel *O*
 
:W


Dat mag ie hopen }) misschien is nu iedereen wel jaloers op zijn megacoolevettemotor :P


Ik weet iig 1 persoon die ook graag een Tuono wil en nee, das niet Raus :P

Ook Motorgek heeft zn zinnen gezet op een Tuono en wil van het voorjaar een proefritje maken :]
 
Als we om 18:00 uur gaan tot 20:00 uur kunnen we om half negen aanschuiven.
Ik dacht dat we dat vorige keer ook zo gedaan hadden. :P
Misschien kan Ster morgen eens informeren of het een probleem is als we daar om half negen aankomen ?


Ik zal vanmiddag even bellen voor deze optie:

De tijd van het bowlen op 18:00 tot 20:00. Dan zouden we om half negen bij de wokplanet kunnen zijn en daarvertoeven totdat we er uit gegooid worden...vorig jaar waren jullie de laatste die weg gingen hoorde ik van Gawaine.

En voor 8 personen als ik me niet vergis :?
 
Ik weet iig 1 persoon die ook graag een Tuono wil en nee, das niet Raus :P

Ook Motorgek heeft zn zinnen gezet op een Tuono en wil van het voorjaar een proefritje maken :]




straks transformeert het Bollentopic in het Tuono rijden rondom Den Bosch topic *D
 
Laatst bewerkt:
Krijg net een bevestiging van de bowlingbaan. *O*
2 banen van 18:00 tot 20:00
 
Wat een K-weer :(

WE2Windy02HL1.gif


Niemand 'wegwaaischade'?
 
Wat een K-weer :(

[afbeelding]

Niemand 'wegwaaischade'?

jawel hoor, onze schutting is weg, we hebben nu een heeeeeeeeeele diepe tuin -O-

het dak van het afdakje heb ik maar preventief verwijderd, nadat het zelfde soort dak van de buurman was weggewaaid

heel de tuin is een grote teringbende, langs de muur stonden allemaal planten, nu niet meer, nu liggen ze.

De motor heb ik maar op de paddockstand in het steegje gezet, beetje uit de wind
 
jawel hoor, onze schutting is weg, we hebben nu een heeeeeeeeeele diepe tuin -O-

:o .....je deelt nu de tuin met de achterburen

het dak van het afdakje heb ik maar preventief verwijderd, nadat het zelfde soort dak van de buurman was weggewaaid

heel de tuin is een grote teringbende, langs de muur stonden allemaal planten, nu niet meer, nu liggen ze.

Planten zoeken gewoon dekking :+

De motor heb ik maar op de paddockstand in het steegje gezet, beetje uit de wind

Beter idee idd :Y



"boompje" in de voortuin groeit nu horizontaal.

_O-

De plant die bij mij op de oprit staat, ligt ook al de hele dag in een horizontaal standje -O-
 
Laatst bewerkt:
Bij ons is een oud huis aan 1 kant compleet van dakpannen ontdaan :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan