Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een gave combi gevonden *D , ook in damesmaten *O*

RS140055xxBM_HR.jpg



Die Dainese die ik eerder gepost had, was een catsuit :+
 
mooi pakkie rebbel


ik heb gestemd voor 3 februari

Hmmm....vanmiddag motorpakken-pas-sessie :9. Pakkie aan, spiegeltje,spiegeltje aan de wand.... 8-) om vervolgens tot de ontdekking te komen dat de kneesliders ergen halverwege m'n onderbenen zitten :( . Een maat kleiner betekent ook 'korter', maar dat ging niet lukken.....of ik moest daar in die zaak ff gaan liggen om m'n rits dicht te doen, ja dááááág :W.

Enfin om een lang verhaal, kort te houden, ik heb geen pak, maar weet nu wel wat ik wil en wat de juiste maat is O-) ik heb een catalogus van Axo meegekregen, dus heb genoeg te beijken.

En 't wordt geen Yamahapakkie :N , veel te duur, en voorlopig rij ik natuurlijk op m'n R6, maar straks ooit in de toekomst een ander merk en zit ik met een Yammie pak te kijken :X

deze is erg mooi :Y maar ben best benieuwd hoe een catsuit op een motor staat O-)

:P

Raus ff catwoman laten spelen dan *D
 
Hmmm....vanmiddag motorpakken-pas-sessie :9. Pakkie aan, spiegeltje,spiegeltje aan de wand.... 8-) om vervolgens tot de ontdekking te komen dat de kneesliders ergen halverwege m'n onderbenen zitten :( . Een maat kleiner betekent ook 'korter', maar dat ging niet lukken.....of ik moest daar in die zaak ff gaan liggen om m'n rits dicht te doen, ja dááááág :W.

Enfin om een lang verhaal, kort te houden, ik heb geen pak, maar weet nu wel wat ik wil en wat de juiste maat is O-) ik heb een catalogus van Axo meegekregen, dus heb genoeg te beijken.

En 't wordt geen Yamahapakkie :N , veel te duur, en voorlopig rij ik natuurlijk op m'n R6, maar straks ooit in de toekomst een ander merk en zit ik met een Yammie pak te kijken :X:P

Raus ff catwoman laten spelen dan *D




ik had precies het tegenovergestelde probleem, qua lijf past het allemaal goed maar de lengte van de mouwen en broekspijpen was altijd een probleem :X mijn pak heeft dus aangepaste armen en benen *O*
( volgens mij noemde Termaat dat een Lengte maat oid ) 8-) hadden ze gewoon in het rek hangen *O*



Waar ben jij wezen passen ?
 
Ik had hetzelfde probleem bij pakken van Alpine stars; de mouwen veel te kort. De verkoper van Kalsbeek vertelde me dat ik apenarmen had :+

Ik heb nu een Rev'it pak; die zijn tenminste gewend aan Europese vrouwen armen *O*
 
Ik had hetzelfde probleem bij pakken van Alpine stars; de mouwen veel te kort. De verkoper van Kalsbeek vertelde me dat ik apenarmen had :+

Ik heb nu een Rev'it pak; die zijn tenminste gewend aan Europese vrouwen armen *O*

Klopt, gewoon verschillende merken proberen is mijn advies. Ik heb dat ook gedaan toen ik een zwarte leren broek ging kopen, toen ik nog geen combi had. Er waren broeken bij die absoluut niet goed en ook niet lekker zaten.

Rev'it heeft erg mooie pakken voor vrouwen. :Y Ik vond de handschoenen die ik had ook erg mooi, maar helaas hebben ze het wel snel begeven. Er zitten nu flinke gaten in. '(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan