Wie rijdt er in Leiden en omgeving? deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat vind ik dan een veel betere denkwijze.. als je als zaak weet dat het niet veilig is, doe het dan gewoon niet. Dat komt beter en geloofwaardiger over dan iemand zo'n noclaim ding laten tekenen..

Zeg, had je trouwens de pics gezien van me nieuwe tank die erop zit?
hij doet ut goed :]
Yep. Past netjes. Alleen jammer van je stuuruitslag. Zou d'r wel iets aan doen (bijv materiaal op nokken oplassen) anders slaat je voorvork straks je versgespoten tank kaal.
 
Hey, volgens mij zag ik Oesie vandaag op Zandvoort...... Kan dat kloppen?
 
Hey, volgens mij zag ik Oesie vandaag op Zandvoort...... Kan dat kloppen?

Jij reed gister nog voor me neus, stond achter je in het koekblik bij het stoplicht als je de merenwijk uit gaat bij de shell naar rechts. Ut regende alleen, vandaar het koeklblik B|
 
Huh,`s ochtends bedoel je? Dat kan kloppen, was rond half 8 toch? Ging ik net naar Zandvoort.... *O* Man, balen dat dat soort leuke dingen altijd zo snel weer voorbij zijn... ;(
 
Ja dat kan wel kloppen...ging net naar me werk -O-

Maar nog aardig droog gehouden daar ofnie ?
 
K-*-l-e-re ben ik ff gaar.. hopelijk word dat nog beter vandaag.. :Z :X
zeker dat ik wel vroeg ga pittuh.. -O-
 
he mensen 7 uur morgen he........ Niet vergeten he !!

want dan kunnen we weer eens lekker :] :] :] :] toch ? :Y :Y :Y :Y :Y :Y
Kunnen we er niet 19:30 van maken. Ik weet namelijk niet zeker of ik het haal anders. heb het de laatste tijd namelijk erg druk op mijn werk... :( :(
Effe voor de duidelijk de bedoeling was toch transferium?? om te voor komen dat er straks weer mensen op de 'verkeerde' plek gaan staan. :Y
 
Ik heb vanavond een kijker voor mn auto (die te koop is) dus met wat pech kan ik ook niet komen... B| maarja, die gast moet van ver komen en de klant is koning.
 
Ik kom zeker niet vanaaf, vriend kom definitief met de auto.

Veel plezier 8-)
 
Ik zal vanavond niet meerijden...wel ga ik naar Zandvoort met een paar andere motoren. Daar zijn nl. weer de "drift" kampioenschappen. (zo mooi en hard mogelijk door een bocht driften met een auto)

Wellicht ook een leuk reisdoel voor de groep!

Misschien tot vanavond!

Groet,

Harry

(nu op gele Duke ipv groene)
 
Kunnen we er niet 19:30 van maken. Ik weet namelijk niet zeker of ik het haal anders. heb het de laatste tijd namelijk erg druk op mijn werk... :( :(
Effe voor de duidelijk de bedoeling was toch transferium?? om te voor komen dat er straks weer mensen op de 'verkeerde' plek gaan staan. :Y

O... moeten we weer wachten op jou ... :+ :+ :+

We kunnen toch best wel even wachten tot 19:30 uur (denk ik tenminste) O-)
Maar het is toch bij McDonald’s Leiderdorp op de a4, of heb ik dat weer mis.

ik ga zo ook even :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ik zal vanavond niet meerijden...wel ga ik naar Zandvoort met een paar andere motoren. Daar zijn nl. weer de "drift" kampioenschappen. (zo mooi en hard mogelijk door een bocht driften met een auto)

Wellicht ook een leuk reisdoel voor de groep!

Misschien tot vanavond!

Groet,

Harry


(nu op gele Duke ipv groene)


he hoe laat is dat, waar precies ? ;)
 
Beste mensen,

Ik geloof dat wij een ritje gaan doen richting Zandvoort *D ? Klinkt goed dat "driften"!

Voor de duidelijkheid: 19:00 bij het MAC-restaurant van de A4 bij Leiderdorp (Pannenkoekenboerderij). Effe een beetje ouwehoeren en wachten op die ThunderAce zodat we rond 19:35 kunnen rijden!

Tot vanavond!
 
Beste mensen,

Ik geloof dat wij een ritje gaan doen richting Zandvoort *D ? Klinkt goed dat "driften"!

Voor de duidelijkheid: 19:00 bij het MAC-restaurant van de A4 bij Leiderdorp (Pannenkoekenboerderij). Effe een beetje ouwehoeren en wachten op die ThunderAce zodat we rond 19:35 kunnen rijden!

Tot vanavond!


Heel goed plan Doen we


:} :} :} :+ 8-) :] }) :P : :z :Z :? O-)
waar dit op slaat weet ik ook niet :P :P
 
Ik wil de boel niet omgooien maar het driften op Zandvoort (http://www.circuit-zandvoort.nl , hier kan je ook op de pitcam kijken of er wat te doen is op het circuit)is van 17.00 uur tot 19.00 uur, dus dat gaan jullie zeker niet halen.
Misschien als ik nog even tijd vind kom ik vanavond ook even naar het transferium.

Groeten Frans
 
Ik wil de boel niet omgooien maar het driften op Zandvoort (http://www.circuit-zandvoort.nl , hier kan je ook op de pitcam kijken of er wat te doen is op het circuit)is van 17.00 uur tot 19.00 uur, dus dat gaan jullie zeker niet halen.
Misschien als ik nog even tijd vind kom ik vanavond ook even naar het transferium.

Groeten Frans
kom maar langs het is wel de MAC in LEIDERDORP
 
Een ritje richting zandvoort?

Edit: Ik heb hier regendruppels op m`n raam........ B| Ik haak af jongens. Anyways, have fun! :W
 
Laatst bewerkt:
ik ben eigenlijk van plan om het niet echt laat te maken.. voel me al niet zo 100%...
 
twas gezellig mensen. Ben overigens, voor de mensen die zich dat nog afvroegen, wat eerder afgeslagen aangezien we bijna door Lisse zijn gereden op de terugweg :+
die 25kw viel me overigens erg tegen bij deze rit -O-
 
Zo ben ook weer thuis, was wel weer gezellie :)

Vond alleen dat laaste stukkie, toen het een stuk donkerer werd en het wat miezerde bij de keukenhof wat minder. Had totaal geen vertrouwen, en helemaal niet meer bij die 3 bochten met dat slechte wegdek, me banden kozen alle wegen en glibberde leek het wel....

Maar Rob super bedankt voor het voorijden ! En zeker dat laaste stukkie wil ik nog eens goed overnieuw doen...alleen dan overdag :] , kende die weg niet eens :z

Trouwens dat 25kw valt me best mee altijd, je mist alleen wat boven de 100+. En helemaal als je 2 tellen later een busa voorbij ziet knallen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan