Wie rijdt er in Leiden en omgeving?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou... :P is misschien wel geinig :]
als er meerderen meegaan? en anders word het weer spelen op PPP of eind A44 :P

[me]inSaNo moet eerst even catfood hale, anders heeft et arme bees niets te vreten..
[/me]

en ik heb zelf ook nog niets gegeten :X
 
nou... :P is misschien wel geinig :]
als er meerderen meegaan? en anders word het weer spelen op PPP of eind A44 :P

[me]inSaNo moet eerst even catfood hale, anders heeft et arme bees niets te vreten..
[/me]

en ik heb zelf ook nog niets gegeten :X


eind A44 welke kant op?
 
Eind A44 bij leimuiden.. leuke bocht daar (mits droog :+ )
maar ik ben nu net thuis uit de supermarkt en moet dus eerst nog eten..
:Z
 
full

Al enkele malen is er een dergelijke rit geweest die erg gezellig was. Vandaar een vervolg hierop. Rijden is natuurlijk geheel voor eigen risico. Wanneer het kl#te-weer wordt, zitten er weinig te wachten op een regenrit en zal na overleg met degenen die willen meedoen gevraagd of het wel zinvol is de rit door te zetten...

Aanmelden
Uiteraard is aanmelden / meerijden / etc. geheel gratis. Maak jezelf kenbaar door binnen dit topic een post neer te zetten in het kader: "Ja ik rijd mee op de 10e". Op deze manier weten we ongeveer op hoeveel man we kunnen rekenen.

Let op:
Motor-forum.nl of De topic-starter zijn geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoeting..

Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk voor het in acht nemen van de verkeersregels.

Wie gaan er mee? in volgorde van aanmelden :W
Marianchi ® Suzuki SV650S 25 KW
Boss Ross ??
Liessy: Honda CB1
Figuur: Suzuki SV650N
Duke990: ??
Joris_R6: Yamaha YZF R6
Remco: Suzuki SV1000S V-Twin :} :+
 
Laatst bewerkt:
Het schijnt volgende week droger en warmer te worden *O*

Dus waar blijven de verdere aanmeldingen :+
 
Ik ben van de partij..........tenminste, als ik maandag mijn R`etje niet in de poeier rijdt op Zandvoort :+ :+
 
Hey, inSaNo, bumperklevert!!!

jaja, ik heb ogen overal, met 120kmph, 2 meter achter een auto rijden ... :N (vannochtend A4)
 
Hey, inSaNo, bumperklevert!!!

jaja, ik heb ogen overal, met 120kmph, 2 meter achter een auto rijden ... :N (vannochtend A4)
Ik had vanochtend zo'n idioot op de A4 die eerst zijn knipperlichten uit deed en toen nog een baantje opschoof waar ik dus reed :(

Heb dus een dikke middelvinger gegeven op de vroege ochtend :X Lag bijna onder die auto B| Volgende keer ga ik slaan :P
 
Ik had vanochtend zo'n idioot op de A4 die eerst zijn knipperlichten uit deed en toen nog een baantje opschoof waar ik dus reed :(

Heb dus een dikke middelvinger gegeven op de vroege ochtend :X Lag bijna onder die auto B| Volgende keer ga ik slaan :P
en vanwege ditsoort verhalen zit ik dus liever in de trein dan kom ik iig relaxed aan op mijn werk.
 
en vanwege ditsoort verhalen zit ik dus liever in de trein dan kom ik iig relaxed aan op mijn werk.
ja maar als ik de trein pak moet ik 45min eerder me bed uit :P

Ga misschien ook in Den Haag werken, gister een sollicitatie gehad en moet voor het 2e gesprek komen met het hoofd van de bank(is nu op vakantie). Als het kleding voorschrift geen pak is ga ik gewoon weer met de motor. Anders moet ik met bus/trein/tram. In de winter is het openbaar vervoer wel ok :+
 
ja maar als ik de trein pak moet ik 45min eerder me bed uit :P

Ga misschien ook in Den Haag werken, gister een sollicitatie gehad en moet voor het 2e gesprek komen met het hoofd van de bank(is nu op vakantie). Als het kleding voorschrift geen pak is ga ik gewoon weer met de motor. Anders moet ik met bus/trein/tram. In de winter is het openbaar vervoer wel ok :+
voor mij scheelt het niets ik woon ook maar op 3 min fietsen van Leiden CS en werk is max 10 min lopen(of 2 tram haltes) van den haag CS.
Mag ik vragen welke bank trouwens??
 
- waarom maak je tegenwoordig zo'n hele lange termijns planning? Straks is het baggerweer..
- waarom start je nu weer ineens vanaf et transferium, terwijl onze nieuwe plek de mac in leiderdorp is?
- rijd jij voorop met de 'tour'? :+ :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan