Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 5!

Wat moeten we deze zomer nou echt gaan doen?!!

  • BBQ-en

    Stemmen: 15 33,3%
  • Karten

    Stemmen: 1 2,2%
  • Flink stappen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Paint-ballen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Froggy zijn motor roze verven

    Stemmen: 23 51,1%
  • Helemaal niks

    Stemmen: 1 2,2%
  • Dom schaap, je vergeet nog een hele boel dingen.....

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag een stukkie rijden. OP de ZX9R, maar ik heb zo´n vermoeden datik het niet lang ga doen.
Moet dan mijn hele rijstijl aanpassen en ben benieuwd of ik nog op dat ding kan rijden en niet doorschakel bij zo´n 7000 toeren.

Op de XTX zit ik dan zo ongeveer in de begrenzer ;)
 
Goedemorgen

Als jullie een zwarte en groene suzuki gsx tegen komen :W
We gaan een leuke route rijden richting de veluwe ( Eerbeek / Hoenderloo )

Liefs LinnieGirl
 
Goedemorgen

Als jullie een zwarte en groene suzuki gsx tegen komen :W
We gaan een leuke route rijden richting de veluwe ( Eerbeek / Hoenderloo )

Liefs LinnieGirl
Zwaaien komt goed. *O* *O*

Binnenkort trouwens maar weer eens een ritje plannen met zijn allen. :] *O*
 
Vanmorgen naar zx9r gekeken. Mijn "monteur" heeft een stuk gereden en ik zelf ook. De fiets zag er uit alsof die zo uit de krat uit Japan kwam. Op een klein puntje van het slaglood op de velg en een paar kleine krasjes op de kroonplaat van de afstandbediening van het alarm was die helemaal strak. Nog niet eens gebruikerssporen te bekennen. Volgende week zaterdag ga ik hem ophalen. *O* Nou maar hopen dat de weergoden me goed gezind zijn dan. :]
 
Vanmorgen naar zx9r gekeken. Mijn "monteur" heeft een stuk gereden en ik zelf ook. De fiets zag er uit alsof die zo uit de krat uit Japan kwam. Op een klein puntje van het slaglood op de velg en een paar kleine krasjes op de kroonplaat van de afstandbediening van het alarm was die helemaal strak. Nog niet eens gebruikerssporen te bekennen. Volgende week zaterdag ga ik hem ophalen. *O* Nou maar hopen dat de weergoden me goed gezind zijn dan. :]


Jaaahh!! Gefeliciteerd met je aankoop Wolf!!!
Moeten we toch een keertje gaan rijden :)

Grtz #JD
 
Vanmorgen naar zx9r gekeken. Mijn "monteur" heeft een stuk gereden en ik zelf ook. De fiets zag er uit alsof die zo uit de krat uit Japan kwam. Op een klein puntje van het slaglood op de velg en een paar kleine krasjes op de kroonplaat van de afstandbediening van het alarm was die helemaal strak. Nog niet eens gebruikerssporen te bekennen. Volgende week zaterdag ga ik hem ophalen. *O* Nou maar hopen dat de weergoden me goed gezind zijn dan. :]
Welke was het?

Ach joh, weer of geen weer, ik weet zeker dat jij met een smile naar huis rijd ;)
Wel een foto posten he ;)
 
Dat zou de 3e Kawa zijn die ik na de aankoop in de stromende regen naar huis rij. Maar net wat je zegt.............. De helm is bijna te klein om die smile in te proppen.......... *D
 
Hallo,

Vanmiddag toen ik even onderlangs de waal stond (bij de vluchthaven) heeft Texan mij in ik Texan gespot op zijn BMW.

Texan mooie motor :}

M.vr.gr.

Rene
 
vandaag ook lekker gereden. Lekker over de dijk heen door tiel en de naastliggende dorpen heen. Kwamen we ook nog een norse oude man tegen die vond motors niet zo leuk en riep keihard tegen ons mouven jullie! Tja daar is maar een reactie voor: gassen :]
We moesten ook nog vol in de remmen voor overstekende koeien! was wel lachen.
ok en dan is het tijd voor een lekkere warme douche.
tot later,

marieke
 
Ik heb vrijdag en zaterdag nog motor gereden (woon-werk)
Omdat mijn auto er nu zo bij staat :

2e_zaterdag_020.jpg


Ik spuit hem weer in een andere kleur 8-)

Maar het was behoorlijk koud en nat op dat ding :(
Wat een bagger weer, zaterdagmiddag/avond ging nog wel.

En straks had ik een groot probleem met de motor.
Mijn koplampen vielen 5x uit onderweg naar huis :(
En gister overdag was dat volgens mij ook het geval want veel automobilisten knipperde naar me, en zo asociaal reed ik niet O-)
De koplamp is weleens vaker uit gevallen, ook naar Assen.

Morgen maar ff de zekering en de bekabeling controleren en schoonmaken.
Volgens mij ligt het aan het vochtige weer.
 
Hallo,

Vanmiddag toen ik even onderlangs de waal stond (bij de vluchthaven) heeft Texan mij in ik Texan gespot op zijn BMW.

Texan mooie motor :}

M.vr.gr.

Rene
:Y

Leuk om ff met je gesproken te hebben *O* ! (al was het maar echt ff.... ik moest weer weg -O- .)
 
@LinnieGirl: ook welkom namens Ollie!

@Wolf75: gefeliciteerd met de aankoop! En wanneer komen de piccies?

Ollie is gisteren ook weer eens wezen rijden. Een motorclub in Zevenaar had een toerrit uitgezet. Prima route, maar helaas kende ik het grootste deel van de route al. :( Toch lekker gereden bij prima weer en nog een paar mooie bochtjes leren kennen.
 
@LinnieGirl: ook welkom namens Ollie!

@Wolf75: gefeliciteerd met de aankoop! En wanneer komen de piccies?

Ollie is gisteren ook weer eens wezen rijden. Een motorclub in Zevenaar had een toerrit uitgezet. Prima route, maar helaas kende ik het grootste deel van de route al. :( Toch lekker gereden bij prima weer en nog een paar mooie bochtjes leren kennen.


Motor is nog niet van mij, omdat ik niet anders als op een zondag naar de motor kon gaan kijken, kon ik hem ook niet overschrijven. Ik vier voor mezelf pas zaterdag een feestje als die op mijn naam staat. Wie weet wat er nog mis gaat in de tussentijd. De piccies volgen dus ook pas in het weekend..........
 
Hey bedankt voor het welkom

Kinderdagverblijf in Nijmegen > KION bijna goed ;) Nannies is beter *D

Ik ben 22 jaar en mijn zusje is 19 jaar ( bijna 20 in februari ) ;)

Nou ik ben nog niet getrouwd, want ik ben niet rijk en geen fotomodel :N

Liefs LinnieGirl

zozo een zusje van 19 (net als ik :+ ) EN ze rijd motor... :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan