Wie rijdt er mee, van de UvT..?

UvT 2e avond rit, wanneer???

  • Dinsdag 29 juni

    Stemmen: 1 12,5%
  • Woensdag 7 juli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Woensdag 14 juli

    Stemmen: 1 12,5%
  • Woensdag 21 juli

    Stemmen: 6 75,0%
  • Woensdag 28 juli

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Is goed, kan je er 18.45/19.00 van maken, ander moet ik in m'n overhemd en pantalon rijden denk ik :+
Mail anders even je GSM nummer, mocht ik een trein missen of iets dergelijks kan ik een berichtje sturen dat je niet hoeft te wachten. Maar normaal gezien tot vanavond dan, ik zal klaar staan.


ook goed :P

sta ik er zo rond 7 uur :]
En je hebt mail :9
 
Je mail is niet aangekomen. Zeker dat je het goede adres hebt? hondengids@hotmail.com

Heb trouwens voor het poser vizier gekozen *D
 
Laatst bewerkt:
Huh, mailbox is nog steeds leeg :? Misschien dat hotmail weer eens niet werkt ofzo. Maar ik zal wel op tijd zijn. Ga nu m'n bus halen, zie je dan over een paar uur :] (als m'n motor nog niet gejat is tenminste :P )

Als ik via m'n werk verstuur komt ie wel aan? Heb je één of ander raar e-mail adres zoals @usa.net ofzo, heb er namelijk enkele geblokkeerd.
 
Laatst bewerkt:
Hey Smet en Viccie hoe was het gisteren geweest op de Baars en Spinder? Lekker kunnen sturen?

[me]Viccie had toch een Baarsverbod :X :9 [/me]
 
2 Rondjes gedaan op de Baars, redelijk op het gemakje. Toen naar de Spinder gereden, alleen Viccie kon hem niet vinden :P (denk dat we nog verder die weg moesten volgen :? ) Vervolgens terug de stad ingereden, Viccie had een feestje. We waren beter nog effe achter dat vrouwvolk aangereden die toeterden, dat zag er niet verkeerd uit :9 . Dat meisje dat op de kaart ging gaan kijken die je ook niet verkeerd vond, vond ik eerlijk gezegd maar een zeugje hoor :X


;)

Heb al zin in morgen! Is er al iemand die een route in gedachten heeft?
 
2 Rondjes gedaan op de Baars, redelijk op het gemakje. Toen naar de Spinder gereden, alleen Viccie kon hem niet vinden :P (denk dat we nog verder die weg moesten volgen :? ) Vervolgens terug de stad ingereden, Viccie had een feestje. We waren beter nog effe achter dat vrouwvolk aangereden die toeterden, dat zag er niet verkeerd uit :9 . Dat meisje dat op de kaart ging gaan kijken die je ook niet verkeerd vond, vond ik eerlijk gezegd maar een zeugje hoor :X


;)

Heb al zin in morgen! Is er al iemand die een route in gedachten heeft?


Hahaahaaa konden jullie het Spinder niet vinden? Helaas weet Snow precies waar het is ;(

Als je het viaduct op de Baars oprijdt en dan gewoon de weg blijft volgen kom je er vanzelf. Is inderdaad effe een stukje rijden hoor. Stoplichten rechtdoor et.... gewoon volgen ook al buigt de weg een beetje. Dan kom je vanzelf op de Spinder.

Ik heb geen route in gedachten ken de buurt hier niet zo goed.
Heb ook erg zin in morgen :] , tijdje terug dat ik gereden heb.
 
Ik heb gisteren ook mijn "ontbaarsing" gehad, een uur lang en op de een of andere manier een stuk van mijn handvat kwijt.... :? :X

Ik zal trouwens eens kijken of ik een route kan creëren, maar beloof nix...
 
Ik heb gisteren ook mijn "ontbaarsing" gehad, een uur lang en op de een of andere manier een stuk van mijn handvat kwijt.... :? :X

Ik zal trouwens eens kijken of ik een route kan creëren, maar beloof nix...

Stuk handvat kwijt.... :? Je bedoelt dat stukje ijzer op het uiteinde (gewichtje)!?
Dat ben ik aan de rechterkant ook kwijt...
 
Nou het is nog niet helemaal zeker of ik erbij ben want mijn oudelui gaan ineens woensdag avond op vakantie ipv donderdag. En ik vind het wel zo sociaal om nog even gedag te zeggen aangezien ze 5 weken weg zijn. Dus ik moet even kijken hoe laat ze gaan. Anders rijd ik nog mee, zo niet dan baal ik en ga ik de volgende keer zeker mee. Maar jullie zien me wel verschijnen als het lukt.
groeten Pieter
 
Stuk handvat kwijt.... :? Je bedoelt dat stukje ijzer op het uiteinde (gewichtje)!?
Dat ben ik aan de rechterkant ook kwijt...

idd dat gewichtje ja, had het zelf niet eens gezien |( maar iemand anders wees me erop (wat moet ik toch zonder de wijsheid van mannen ;) ) ..... maarruh hoe ken det... :? En is het nodig snel te 'repareren'... :?
 
zo hard door de baars gegaan dat je de grond hebt geraakt ;)

Repareren is een groot woord. Ik heb ze allebei niet meer en mis ze ook niet echt moet ik zeggen. 't is net wat je zelf wilt he.
 
Hahaahaaa konden jullie het Spinder niet vinden? Helaas weet Snow precies waar het is ;(

Als je het viaduct op de Baars oprijdt en dan gewoon de weg blijft volgen kom je er vanzelf. Is inderdaad effe een stukje rijden hoor. Stoplichten rechtdoor et.... gewoon volgen ook al buigt de weg een beetje. Dan kom je vanzelf op de Spinder.

Ik heb geen route in gedachten ken de buurt hier niet zo goed.
Heb ook erg zin in morgen :] , tijdje terug dat ik gereden heb.

Wij zijn gekeerd bij de stoplichten, moesten gewoon nog een stukje verder denk ik.
 
2 Rondjes gedaan op de Baars, redelijk op het gemakje. Toen naar de Spinder gereden, alleen Viccie kon hem niet vinden :P (denk dat we nog verder die weg moesten volgen :? )

voor de volgende keer dan :+

Vervolgens terug de stad ingereden, Viccie had een feestje. We waren beter nog effe achter dat vrouwvolk aangereden die toeterden, dat zag er niet verkeerd uit :9 . Dat meisje dat op de kaart ging gaan kijken die je ook niet verkeerd vond, vond ik eerlijk gezegd maar een zeugje hoor :X


;)

Heb al zin in morgen! Is er al iemand die een route in gedachten heeft?

we hadden idd ff achter die twee toeterenden chickies aan moeten rijden :9
En dat meisje met die kaart was redelijk stevig maar op zich best leuk hoor. Was het je trouwens nog opgevallen dat ze snel terug in de auto rende en toen wij wegreden weer uitstapte om nog een keer op die kaart te kijken? :P


FF for the record: gisteravond joepster (die jarige maat van me) overgehaald om ook te komen woensdag. Hij doet ook IB en heeft een groene ZX7R :9
 
zo hard door de baars gegaan dat je de grond hebt geraakt ;)

Repareren is een groot woord. Ik heb ze allebei niet meer en mis ze ook niet echt moet ik zeggen. 't is net wat je zelf wilt he.

...wie ikkuh... O-) ...

dan laten we die 'reparatie' ff achterwege, maar ziet er wel verminkt uit nou...

not so interesting maar ga misschien toch niet mee... :X
 
Laatst bewerkt:
Was het je trouwens nog opgevallen dat ze snel terug in de auto rende en toen wij wegreden weer uitstapte om nog een keer op die kaart te kijken? :P


FF for the record: gisteravond joepster (die jarige maat van me) overgehaald om ook te komen woensdag. Hij doet ook IB en heeft een groene ZX7R :9
Dat was me niet meer opgevallen :+ . Die ZXR, is dat die met die seatpipes? Die is mooi :9
 
Wij zijn gekeerd bij de stoplichten, moesten gewoon nog een stukje verder denk ik.
Je moet zelfs twee kruispunten met stoplichten over en dan over een brug over een snelweg en dan ben je er. Succes next time :9

FF for the record: gisteravond joepster (die jarige maat van me) overgehaald om ook te komen woensdag. Hij doet ook IB en heeft een groene ZX7R :9

Hoe meer hoe beter :]

...wie ikkuh... O-) ...

dan laten we die 'reparatie' ff achterwege, maar ziet er wel verminkt uit nou...

not so interesting maar ga misschien toch niet mee... :X

Fab wat is dat nu?? Jij kan en mag je niet eens afmelden als enige bikebabe...
 
Dat was me niet meer opgevallen :+ . Die ZXR, is dat die met die seatpipes? Die is mooi :9

mij dus wel.. wij reden weg, ik kijk om, kijk nog een keer in m'n spiegel, zie ik d'r uitstappen en terug naar het bord lopen :+

yup, die met die seatpipes.
full
 
Ik heb vantevoren nog een afspraak in Budel (onder Eindhoven), maar als ik er op tijd weg kan ben ik erbij.
 
idd dat gewichtje ja, had het zelf niet eens gezien |( maar iemand anders wees me erop (wat moet ik toch zonder de wijsheid van mannen ;) ) ..... maarruh hoe ken det... :? En is het nodig snel te 'repareren'... :?

tja, da ding zit gewoon met een schroef vast en kan makkelijk los trillen... Is bij mij waarschijnlijk ook gebeurd ;)

Op zich hoef je het niet snel te 'repareren', maar je stuur kan iets onstabieler sturen, omdat aan de ene kant wel zo'n ding zit en aan de anadere kant niet!

[me]Biker-mouse Biker-mouse die zo al een jaar rondrijdt O-) [/me]
 
tja, da ding zit gewoon met een schroef vast en kan makkelijk los trillen... Is bij mij waarschijnlijk ook gebeurd ;)

Op zich hoef je het niet snel te 'repareren', maar je stuur kan iets onstabieler sturen, omdat aan de ene kant wel zo'n ding zit en aan de anadere kant niet!

[me]Biker-mouse Biker-mouse die zo al een jaar rondrijdt O-) [/me]

Is dat niet gewoon een soort 'valdop'?

[me]Als ik mijn wrak nog had, zou ik er wel een voor je afschroeven[/me]
 
hm dat zei die jongen ook al dat het voor stabiliteit was... maarruh vond hem juist lekkerder sturen... dus voorlopig vind ik het wel goed
 
Zeg...tis moreguh erg goed weer...zie dat jullie een ritje gaan doen...mag deze ouwe lul op 'n Duc ook mee?
Leuk ritje M-F-en is altijd wel gezellie....scheelt ook weer wat tov effe Parijs...kan ik m'n bandjes misschien weer wat afronden... *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan