Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R deel 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag klusdag van gemaakt, luchtfilter schoongemaakt, bougies nagekeken, de electrode afstand van de 3de cylinder bougie stond veel te krap dus die heb ik ff netjes bijgesteld, motor loopt nu veel netter stationair.
Scheelt misschien ook weer in trillingen.

Bij het loshalen van het luchtfilter zag ik dit ding:

[afbeelding]

heb het wph een beetje doorgebladerd, en kon niet echt vinden wat dit zou moeten zijn, ik denk een soort sensor?

is de temperatuur sensor van je carburateur verwarming :) hangt daar goed, als het goed is onder je airbox aan de achterkant van de carbs ergens
 
Beste RF rijders,

Ik ga voor een RF 900 rijder een seatcover maken. Hij komt alleen uit Zuid-Limburg en ik woon zelf in Heerhugowaard. Is er iemand in de buurt van Heerhugowaard/Alkmaar bij wie ik ff naar zijn motor mag kijken. Gaat erom of het mogelijk er 1 te maken en om nou de beste man alleen hiervoor naar Heerhugowaard te laten rijden vind ik een beetje belachelijk.

Je zou mij hiermee echt helpen.

Gr Tim
 
Beste RF rijders,

Ik ga voor een RF 900 rijder een seatcover maken. Hij komt alleen uit Zuid-Limburg en ik woon zelf in Heerhugowaard. Is er iemand in de buurt van Heerhugowaard/Alkmaar bij wie ik ff naar zijn motor mag kijken. Gaat erom of het mogelijk er 1 te maken en om nou de beste man alleen hiervoor naar Heerhugowaard te laten rijden vind ik een beetje belachelijk.

Je zou mij hiermee echt helpen.

Gr Tim


Jullie raden nooit over welke Zuid-limburger hij het heeft!! O-)
Jullie zouden mij echt enorm helpen mensen!! *O*

En jij alvast super bedankt voor alle moeite Tim!!!! :}

Ps.
Het zal wel een 900cctje moeten zijn of iig eentje met de kont van een 900cctje, want die verschillen lichtelijk met de kleinere modellen....
 
Laatst bewerkt:
Beste RF rijders,

Ik ga voor een RF 900 rijder een seatcover maken. Hij komt alleen uit Zuid-Limburg en ik woon zelf in Heerhugowaard. Is er iemand in de buurt van Heerhugowaard/Alkmaar bij wie ik ff naar zijn motor mag kijken. Gaat erom of het mogelijk er 1 te maken en om nou de beste man alleen hiervoor naar Heerhugowaard te laten rijden vind ik een beetje belachelijk.

Je zou mij hiermee echt helpen.

Gr Tim

Ik heb sterk het vermoeden dat jij het druk gaat krijgen met verzoekjes....
 
Jullie raden nooit over welke Zuid-limburger hij het heeft!! O-)
Jullie zouden mij echt enorm helpen mensen!! *O*

En jij alvast super bedankt voor alle moeite Tim!!!! :}

Ps.
Het zal wel een 900cctje moeten zijn of iig eentje met de kont van een 900cctje, want die verschillen lichtelijk met de kleinere modellen....

als je nou voor een paar tientjes een 2e hands zadel koopt en dat op stuurt? misschien is een mono seat nog wel mooier ook :) dus dat het een vaste seatcover word, kun je mooi van zadel wisselen
 
als je nou voor een paar tientjes een 2e hands zadel koopt en dat op stuurt? misschien is een mono seat nog wel mooier ook :) dus dat het een vaste seatcover word, kun je mooi van zadel wisselen


Alleen zadel is niet voldoende,
En ik wil gemakkelijk en snel van mono naar duo kunnen gaan zonder de achterkant eraf te moeten halen helemaal :z
 
Alleen zadel is niet voldoende,
En ik wil gemakkelijk en snel van mono naar duo kunnen gaan zonder de achterkant eraf te moeten halen helemaal :z

dat kan toch ook als je een zadel verbouwd tot mono seat ;) dat bedoel ik :) het schuim van de duo kan dan wijken voor een mooie cover, misschien is dat nog wel mooier dan een kap over het duo deel heen.....
 
Ik heb veel ervaring met polyester, dus ik kom er wel uit hoe ik hem ga maken, maar het enige wat ik wil is een RF eigenaar in de buurt bij wie ik ff naar zijn bike mag kijken.

Meer niet
 
Ik ga denk toch maar ff kijken in een motorzaak in de buurt voor een RF als het niet lukt via deze weg.
 
Ik ga denk toch maar ff kijken in een motorzaak in de buurt voor een RF als het niet lukt via deze weg.


Khad eigenlijk wel reacties verwacht aangezien degenen die ik ken altijd zo behulpzaam zijn.. mja, miss mensen niet gelezen ofzo...

hoor het anders wel, ben nu zover, ik wil nu niet opgeven!
 
Khad eigenlijk wel reacties verwacht aangezien degenen die ik ken altijd zo behulpzaam zijn.. mja, miss mensen niet gelezen ofzo...

hoor het anders wel, ben nu zover, ik wil nu niet opgeven!

net als jij wonen er misschien niet zoveel RF'ers in de buurt van TimFiz, anders moet je d'r gewoon een dagje van maken in het weekend en zelf effe op en neer rijden.......
 
Is Ede een optie?

Bijna het middelpunt van Nederland :Y


Op zich blij dat je gewoon reageert, maar is nog 122km vanuit jou :)
wil ik jou niet aandoen;)

Tenzij we er anders misschien een dubbeldeal van maken en je zelf ook een duoseatcover wil?

Als dat voor Tim ook iets meer oplevert op die manier?( denk aan: een mal maar maken, minder uren voor die 2de, maar zelfde prijs?) mocht dat aanslaan, ff mailen of bellen: zie mijn profiel.....
 
degene die het dichtste bij Tim zit zou ik dan zeggen
Hilversum is goeie optie idd dan?

Mail ff met Tim aub!

alvast dank!


PS.
Ik heb net mijn Carbon uitlaat gemonteerd(HEEEERLIJK GELUID)
maar kan ik hier mee rijden zonder dat de motor daarop afgesteld is? of is dit absoluut af te raden? tis maar voor ff, totdat de garage tijd heeft en hij daarheen kan.. De uitlaat lekt trouwens ook.. deed hij bij de originele pijp al(ligt aan die ring volgens mij waar de bouten doorheen gaan) Had gehoopt dat de nieuwe uitlaat dat zou oplossen.. laatk gelijk maar ff nakijken alsk em laat afstellen opnieuw..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan