Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R ---> deel 6 alweer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
waar winterbanden wel niet goed voor zijn...
( voor mikey en ronald helaas te laat)
 
quote:
rfmark schreef op 25 januari 2010 @ 21:18:gaat weer snel hier zeg.... jullie zijn niet bij te houden



Valt wel mee maar jij zit nu te veel in Oei ik groei te lezen


haha ja klopt inderdaad wel... iedereen zit hier een beetje te "klussen"aan zn rf en ik sta 's avond in de schuur een ooievaar te zagen en te schilderen... :9

Maar dat is toch het mooiste wat er is man, een ooievaar maken om de wereld te laten zien dat er een nieuw (jullie) wondertje geboren is !!!
Daar kan toch geen RF aan tippen ?
:Y :Y :Y
 
Laatst bewerkt:
waar winterbanden wel niet goed voor zijn...
( voor mikey en ronald helaas te laat)

Dat moeten toch haast wel "spikes" zijn want met alleen rubber kun je dit bochtenwerk toch nooit op sneeuw/ijs doen ? :?
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn idd spikes.....van +/- 2cm lang!

@rfmark: ....gelukkig geen last van de gladheid gehad ;) ik was wel zo slim om dan van de weg af te bleven (no offence @ronald) alleen van overstekend wild brommerts :( ('t ventje op de brommert heeft wel geluk gehad....20cm meer naar links en ik had 'm vòl op z'n been geraakt.....nu net erachter op de achterbrug.....)
 
Laatst bewerkt:
Ronaldterh hoe is dat gekomen je rf in de prak??

quote:
Ronaldterh schreef op 28 januari 2010 @ 23:33:
En ja hoor, vandaag in m'n straat begon m'n achterwiel te glijden. Zo tegen een lantaarnpaal aan, voorkant schade. Voorkap moet vervangen worden en de binnenkuip (met handschoenenvakje). Balen!

:W
 
http://videosearch.seesaa.jp/video/watch/aa4050b105c82b32?kw=RF900&page=1 (Dit) heb ik nog niet eerder gezien op een RF.
 
http://videosearch.seesaa.jp/video/watch/aa4050b105c82b32?kw=RF900&page=1 (Dit) heb ik nog niet eerder gezien op een RF.

Hm ja leuk voor de afwisseling, maar ik vind het sowieso niet mooier. Op deze motor niet tenminste. Hier hoort echt zo'n keidikke pijp naast omdat hij over het algemeen vrij fors is.

Dit is meer n concept voor onder n duc of een nieuw model motor.
 
http://videosearch.seesaa.jp/video/watch/aa4050b105c82b32?kw=RF900&page=1 (Dit) heb ik nog niet eerder gezien op een RF.

Deze motor hebben we een maand of 4 geleden gespot, hij was te koop via een soort marktplaats.
Dit is een belgische motor.
De eigenaar heeft dit helemaal zelf gemaakt, ook de dempers.
Ik had hem nog een mail gestuurd om te vragen waar hij dit gekocht had maar hij antwoordde mij dus dat hij het allemaal zelf gedaan had.
Hij had mij belooft de bouwtekeningen en datailsfoto's te sturen maar dat heeft hij nooit gedaan...
Ik vindt dit een erg mooie uitvoering maar ik vindt het wel jammer dat de linkpipes buiten langs de achtervork moeten, zal wel niet anders kunnen.
 
Deze motor hebben we een maand of 4 geleden gespot, hij was te koop via een soort marktplaats.
Dit is een belgische motor.
De eigenaar heeft dit helemaal zelf gemaakt, ook de dempers.
Ik had hem nog een mail gestuurd om te vragen waar hij dit gekocht had maar hij antwoordde mij dus dat hij het allemaal zelf gedaan had.
Hij had mij belooft de bouwtekeningen en datailsfoto's te sturen maar dat heeft hij nooit gedaan...
Ik vindt dit een erg mooie uitvoering maar ik vindt het wel jammer dat de linkpipes buiten langs de achtervork moeten, zal wel niet anders kunnen.

full
 
dan vindt ik deze uitvoering geslaagder maar daar heb je een hele andere achterbrug voor nodig.
full
 
dan vindt ik deze uitvoering geslaagder maar daar heb je een hele andere achterbrug voor nodig.[afbeelding]


Agree, maar dan nog vind ik dat een behoorlijk lelijke demper.
Als je dan al zo goed aan het knutselen bent zet er dan gelijk een geanodiseerd gevalletje op ofzo
 
Ik heb zolang ik nog wacht op het voorjaar en niet rij, echt niets te melden..

Dusseh Tot horens!
 
Hee rijders

Ik heb een vraag: Hoe starten jullie je motor altijd? In de vrijstand (logisch) mét koppeling ingeknepen of gewoon zonder?

Ik heb namelijk met de mijne een startprobleempje, ligt waarschijnlijk aan de accu (die zowel een verminderde kwaliteit heeft + naar mijn idee een lage koudstartwaarde) maar ik kwam op internet verhalen tegen dat hij met koppeling ingeknepen beter zou starten.. bullshit of werkelijkheid?

Met alle verlichting aan eist de rf nogal wat ampere natuurlijk, verminderde koudstart tot gevolg
 
Hee rijders

Ik heb een vraag: Hoe starten jullie je motor altijd? In de vrijstand (logisch) mét koppeling ingeknepen of gewoon zonder?

Ik heb namelijk met de mijne een startprobleempje, ligt waarschijnlijk aan de accu (die zowel een verminderde kwaliteit heeft + naar mijn idee een lage koudstartwaarde) maar ik kwam op internet verhalen tegen dat hij met koppeling ingeknepen beter zou starten.. bullshit of werkelijkheid?

Met alle verlichting aan eist de rf nogal wat ampere natuurlijk, verminderde koudstart tot gevolg

Koppeling in en motor rechtop, bij een auto met schakelbak ook koppeling in, geen broodje aap verhaal!
 
Koppeling in en motor rechtop, bij een auto met schakelbak ook koppeling in, geen broodje aap verhaal!

Ok.. maar is het ook echt zo dat hij slechter zou starten als je de koppeling niet inknijpt?
Motor rechtop lijkt me logisch ivm oa de olieverdeling in het blok
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan