Wie slaapt nu waar ?

Sniper

MF veteraan
13 dec 2001
2.453
0
België / Bornem
Zou nu toch eens willen weten wie nu waar gaat slapen... :z
Dus start ik maar een polletje hé.
Ben echt nieuwsgierig...

Wie anders klikt, graag een woordje uitleg hieronder... THX

Oeps vergeten GUZ, de nacht van ons feestje in Bunnik bedoelde ik... ;)
 
Laatst bewerkt:
Weet ik ook, maar duurt te lang...
Als iedereen hier effe snel aanstipt wat hij juist doet hebben we direkt een mmoi overzichtje.
[sip] meer vraag ik niet [/sip]

Ga jij dan ook maar ff lezen want het was voor Guz bedoeld.

No hard feelings Sniper

Vond het juist een goed idee dus heb ik me maar koest gehouden. Dus dat sippe gezicht mag weer gaan lachen.
 
Hotelletje ziet er aardig uit. Maar in m\'n tentje slapen is ook best... Kweet nog niet.
 
Ik denk toch ook dat ik naar het hotel zal gaan.
Deze is het dichtstbij. Zal straks een horen achter de prijs voor een overnachting, kamer met ontbijt.

Die jeugdherberg zal toch al bijna volzet zijn en ik zie mij nog geen 160 km op en af rijden met mijn grote tent op mijn rug.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk toch ook dat ik naar het hotel zal gaan.
Deze is het dichtstbij. Zal straks een horen achter de prijs voor een overnachting, kamer met ontbijt.

Die jeugdherberg zal toch al bijna volzet zijn en ik zie mij nog geen 160 km op en af rijden met mijn grote tent op mijn rug.

Volgens mij 90 Euro voor een 2 persoonskamer.

edit: even op internet gekeken. 105.00 Euro voor 2 personen voor nacht van 23-24 maart. Als je via internet reserveerd kost het 95 Euro.
Ontbijt kost 11.57 Euro.
 
Laatst bewerkt:
We kunnen ook natuurlijk met twee man een tweepersoonskamer reserveren (met appart bed wel teverstaan ja!) dan komt het maar op een 40 euro de man. Dit is al veel goedkoper !!! Iemand intresse?
 
We kunnen ook natuurlijk met twee man een tweepersoonskamer reserveren (met appart bed wel teverstaan ja!) dan komt het maar op een 40 euro de man. Dit is al veel goedkoper !!! Iemand intresse?

mischien als me vrdiendin niet mee gaat dan wel.

hoe zit het trouwens met de dames neemen de mensen met vrdin die mee of word het zonder aanhang.
 
hoe zit het trouwens met de dames neemen de mensen met vrdin die mee of word het zonder aanhang.

madgo.gif
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen?
madgo.gif

Ik heb geen vriendin!

;)

PS. Fastcruiser komt ook
 
Laatst bewerkt:
Ik ga s\'nachts weer na huis.
s\'Nachts rijden vind ik :9~

Ga ook \'s nachts terug rijden maar vind het toch niet lekker op onbekend terrein. Weet niet waar de palen staan en waar de weg verrot is.
Op bekend terrein :] ;]
 
Terug
Bovenaan Onderaan