wie stond er nu nog op de baars ?

I wasn't me... was aan het diesel verwijderen uit een motorfiets. Maar daar heb ik al een topic over geopend ;) *D
 
ja,ik ben dr vanavond eens wezen rijden,
Blauwe r1 en reed samen met mn maatje op een gsxr 1000 ;was wel geinig alleen werden we na 1!!! rondje al aangehouden door een agent in een golfje waarna we meteen een preek kregen over te hard rijden enzv ,een hoop blabla maar in ieder geval gingen ze binnenkort beginnen met een zero tolerance beleid en werden de laserguns al geladen,of wij het maar even wilden doorgeven :j !!??
gaan we helemaal naar Tilburg krijgen we dit weer ...maarrre leuk baantje hoor :9~
 
en als je nu elke dag over de baars naar je werk moet?
helldesker en ik rijden gewoon woon werk verkeer.(wel elke dag persoonlijk tijd proberen te verbeteren :+ )
ik krijg btw mijn knie maar niet aan de grond op de baars ,wel bijna mijn steps .
wat doe ik verkeert })
en dan zullen ze ook wel op de noordoosttangen gaan controleren,lekker laseren achter de viaducten.
en nou heb ik die weg net tot persoonlijk circuit benoemt :(
dan zal ik onderhand maar de woonerven gaan uitkiezen om te gassen, daar wordt tenminste nog niet gecontroleerd.

was trouwens wel leuk de gezichten van 2 moedertjes heute avond.
ze hoorde me waarschijnlijk al op de snelweg aankomen ,en het duurde het nog 2 min voor ik er was (met een paar rechte stukken en wat bochten)kom ik het woonerf op rijd ik ineens 20 km/u .hadden ze echt niet gedacht van die malloot,ik zag het ze denken :)
 
Ik was er gisteren heel even. Kwam van Kerkdriel af. Heb daar mijn Mille achtergelaten voor de 1000km beurt. Heb nu voor twee dagen een Caponord onder de kont. Het was inderdaad niet zo heel druk.
 
ja,ik ben dr vanavond eens wezen rijden,
Blauwe r1 en reed samen met mn maatje op een gsxr 1000 ;was wel geinig alleen werden we na 1!!! rondje al aangehouden door een agent in een golfje waarna we meteen een preek kregen over te hard rijden enzv ,een hoop blabla maar in ieder geval gingen ze binnenkort beginnen met een zero tolerance beleid en werden de laserguns al geladen,of wij het maar even wilden doorgeven :j !!??
gaan we helemaal naar Tilburg krijgen we dit weer ...maarrre leuk baantje hoor :9~

ik ben gisteravond ook even gaan kijken op de Baars, zwarte gsxr750. Zag jullie nog langs de snelweg staan met de politie :r :r .

Ik zal er de komende tijd niet meer te zien zijn want vandaag is mn rijbewijs inbeslaggenomen... Gelazerd met 115 kmu binnen de 'bebouwde kom'. Een vierbaansweg met middenberm, losse fietspaden, ongelijkvloerse kruisingen en geen huizen (bebouwde???). Ben nu zeer gefrustreerd.
 
Ik zal er de komende tijd niet meer te zien zijn want vandaag is mn rijbewijs inbeslaggenomen... Gelazerd met 115 kmu binnen de 'bebouwde kom'. Een vierbaansweg met middenberm, losse fietspaden, ongelijkvloerse kruisingen en geen huizen (bebouwde???). Ben nu zeer gefrustreerd.
K#tzooi :( :( :(
 
inderdaad. Nu dat ik eindelijk thuis ben (achterop mn eigen motor ;( ) dringt het pas echt tot me door. Ik heb in augustus vakantie: motorvakantie. Tenminste zo was de planning...
Ben je met de motor gelaserd of met de auto?

Zo snel mogelijk bezwaar aantekenen, als je wilt kun je mijn brief wel krijgen, misschien kun je er iets mee. Verder alles op je werk gooien, weet niet wat je doet maar zet zeker in je brief dat je absoluut niet zonder rbw kunt voor je werk, je zult dan wel een uitnodiging krijgen om langs te komen (duurde bij mij 3 weken), dan krijg je 10 minuten om de rechter en officier te overtuigen waarom je denkt je rbw weer terug te moeten krijgen, weer over je werk beginnen. Dan maak je een goeie kans het weer vlot terug te hebben.

Maar als je geluk hebt maken ze er een schikking van (doen ze vaak tot 70 km te hard) en krijg je het zowiezo eerder terug. Als het goed is hoor je binnen 10 werkdagen wat ze gaan doen.

Succes.
 
Op vrijdag 19 juli 2002 20:24 schreef Revolution het volgende:Ben je met de motor gelaserd of met de auto?

Maar als je geluk hebt maken ze er een schikking van (doen ze vaak tot 70 km te hard) en krijg je het zowiezo eerder terug. Als het goed is hoor je binnen 10 werkdagen wat ze gaan doen.

Succes.

met de motor

ze zouden me inderdaad binnen 10 dagen bellen, daarna zou het voorkomen bij de officier.
Ik heb al eerder bezwaarbrieven gestuurd voor gewone bekeuringen, dit heeft nooit geholpen. Misschien is die brief van jou beter?? Ik zal even mn email on-onzichtbaar zetten in profiel.

ik hoop dan maar op een snelle schikking.
 
ik ben gisteravond ook even gaan kijken op de Baars, zwarte gsxr750. Zag jullie nog langs de snelweg staan met de politie :r :r .

Ik zal er de komende tijd niet meer te zien zijn want vandaag is mn rijbewijs inbeslaggenomen... Gelazerd met 115 kmu binnen de 'bebouwde kom'. Een vierbaansweg met middenberm, losse fietspaden, ongelijkvloerse kruisingen en geen huizen (bebouwde???). Ben nu zeer gefrustreerd.

Was jij die snelheidsduivel in Eindhoven?

Omroep Brabant

Controle: 116 op 50-kilometerweg

EINDHOVEN - De politie heeft donderdagmiddag een snelheidscontrole gehouden op de Collsehoefdijk in Eindhoven. Eén overtreder maakte het wel erg bont: hij reed 116 kilometer per uur terwijl slechts 50 mag.

De politie controleerde tussen tussen kwart voor twee en half vier 1550 bestuurders. Van hen reden er 24 te hard. Die ene had waarschijnlijk erg haast.

Stelletje miereneukers :( :( :(

Het valt nog mee dat ze niet geschreven hebben dat je zo'n duivelse motorrijder bent.
 
Ik zal er de komende tijd niet meer te zien zijn want vandaag is mn rijbewijs inbeslaggenomen... Gelazerd met 115 kmu binnen de 'bebouwde kom'. Een vierbaansweg met middenberm, losse fietspaden, ongelijkvloerse kruisingen en geen huizen (bebouwde???). Ben nu zeer gefrustreerd.

Da's goed klote voor je :(
Ik wens je veel succes met de verdere afloop, 'k zal voor je duimen.
Ben zelf ook nog in afwachting of ik nou wel of niet geflitst ben 2 maanden geleden, nog niks gehoord..... (tussen 210 en 240 waar 120 mag)
Afgelopen week nog naar een stukje video van mezelf zitten kijken (camera op tank). Als je dan thuis op je gemak zit te kijken, valt het je pas op hoe makkelijk je veeeel te hard rijdt.

Etienne
 
met de motor

ze zouden me inderdaad binnen 10 dagen bellen, daarna zou het voorkomen bij de officier.
Ik heb al eerder bezwaarbrieven gestuurd voor gewone bekeuringen, dit heeft nooit geholpen. Misschien is die brief van jou beter?? Ik zal even mn email on-onzichtbaar zetten in profiel.

ik hoop dan maar op een snelle schikking.
Ik heb je net gemailed, als je nog verdere vragen hebt, feel free! Hoop dat ik kan helpen.

Suc6.
 
dank voor de brief, heb hem net gelezen. Maar ik heb geen 'mobiele' baan. Ik werk altijd op dezelfde plek 7km van mn huis. Alhoewel ik wel voor mn werk in Amsterdam was waar ik gelaserd ben...
Als ik geen bezwaarbrief stuur, wil dat dan zeggen dat ik het rijbewijs maanden lang kwijt ben??

verdere vragen mail ik wel.

En je rijdt inderdaad veel te snel voor je het in de gaten hebt! Daarnaast ben je als je altijd veel te hard rijdt vroeg of laat de pineut...
 
Afgelopen week nog naar een stukje video van mezelf zitten kijken (camera op tank). Als je dan thuis op je gemak zit te kijken, valt het je pas op hoe makkelijk je veeeel te hard rijdt.

Het maakt niet uit hoe makkelijk je veel te hard rijd, maar het is wel erg hoe makkelijk de wouten langs de kant klaar staan om je rijbewijs af te pakken en/of je een vette prent te geven.
Wie kan zich wel inhouden op een motor? Ik niet (behalve dan waar kinderen spelen / scholen zijn)... als het zo doorgaat met Nederland ga ik toch echt een naked bike kopen en dan hopen dat de boetes lager worden...
ik hoop toch nooit mijn rijbewijs tijdelijk kwijt te raken om dit soort onzinnige dingen... de weg is leeg, het is niet gevaarlijk en je gooit even je gas open... en dan ben je de lul :( .
 
ik zag ook 4 bikers bij de spinder op vrijdag avond.
ging niet zo hard
wel een lekkere weg ,maar je moet eerst echt een verkennings rondje rijden.
spinder is namelijk vuilstort,en er valt wel eens iets van een wagen af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan