Wie van de brikkers gaat mee ?

Wie gaat er mee ?

  • JAAAAAAAAA

    Stemmen: 2 25,0%
  • nopes

    Stemmen: 5 62,5%
  • wel koud.....maar och...

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

triaatje

MF veteraan
7 nov 2002
7.172
0
oosten des lands....
HE briksels...

ff vraagje, aangezien we toch een redelijk besloten klup lijken te zijn...wie heeft er zin om mee te gaan naar dittum ? Is bij Ijselstein....BBQ en drank aanwezig, slaapplaats mogelijk (in tent...of hotelleke zoeken)..is voor mij ook een mooie streefdatum om de 350 ook geheel klaar te hebben :P

MF Nieuwjaarsfeest 2005 (22-01-05)

MF Nieuwjaarsfeest 2005 (22-01-05)

Lijkt me wel lachen om dara gewoon al rijdend en rokend aan te komen tussen alle RSV'tjes, Ducjes etc...als subcultuur...wie kan ik vangen ? 8-)
 
nah neu.... ikke niet

't lijkt me wel mooi om met z'n alle naar de mega-meeting te gaan!! vorig jaar veelste weinig brikkies gezien daar!
 
Als ik er in etappes naar toe mag.

Maar zeg, als het regent dan niet he. Sneeuw, vorst en zo is OK maar geen regen.
 
Als het niet regent,want dat haat ik om dan te rijden, een buitje is niet erg,maar helemaal door en door nat,neeee.
Koud is niet erg en een beetje sneeuw langs de wegen is mooi

Blacks :]
 
Ik kom waarschijnlijk wel, maar niet op de motor :X
Feestje betekent toch proberen er een beetje normaal uit te zien, en dat gaat me niet lukken als ik net motor heb gereden ;)
 
Ik zie aan de reactie van mustangsally dat DABBS vertegenwoordigd is, haha...

Zit zelf in 't Sauerland, ga daar de bbq eens aansteken en kijken of ze daar frikadellen met bier verkopen in de lidl of zo. En natuurlijk mezelf van een berg afstorten! zonder brommert, met een sneeuwplank denk ik zo... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan