Wie vanavond Klaverblad Apeldoorn????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo daar

Ben vanmiddag nog even wezen 'plukken'.
eerst om een uur of 15.00 toen reed er een Suzuki maar toen ik bij hem was ging ie rechtdoor richting Arnhem.

En zo rond een uur of 16.00 reed er een rode VFR?
samen nog een paar keer rond geweest maar ik moest weer door.

Wie waren dit??

see you
Coos
 
Op vrijdag 01 augustus 2003 16:06 schreef The Green Flash het volgende:
Op vrijdag 01 augustus 2003 12:05 schreef The Green Flash het volgende:

ik had zo gedacht om 6-30 verzamelen bij de pomp apeldoorn zuid [jullie allen bekendt] en dan om 6-45 vertrekken,kunnen we ook nog een bakkie koffie drinken bij de mac in nederweert.
dus ff een lijstje die vertrekken vanaf apeldoorn om 6-45

mensen uit omgeving apeldoorn laat ff horen als je mee gaat dan zet ik je er ff bij

1 green flash
2 The King.
3 Clay
4 Ufo
5 Silver R1100s
6 Zx6r
7 Gixxer1100
8 geurt
9 theus en friends
10 Future 303
11??

wordt al aardig gezellig bij de pomp in apeldoorn

ALS ER MENSEN ZIJN DIE MEE WILLEN NAAR DE RING[NORDSCHLEIFE] DAN MOET JE HET FF MELDEN .
WE VERTREKKEN ZONDAG 3-08-03 OM 06-45 VANAF DE POMP APELDOORN ZUID.
ZIE TOPIC [ 3 AUGUSTUS NORDSCHLEIFE] :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
He remember me,
It's the Pope of Pro-Oiler!

sorry kannie mee, verjaardag vader etc.

Maar "the inventor of Pro-Oiler" is dit weekend op de RING.
Hij heet Pablo Crofts, heeft z'n hele leven met scotties gereden en heeft daaruit het ultieme kettingsmeersysteem ontwikkeld.

OK stelletje racer-wannabees, kettingsmeersytemen voor toer-freaks met klap-helmen ?

IK daag jullie toch ff uit, kom je een 50+er tegen terwijl hij jullie in de bocht passeert, binnen-buitenom, maakt hem niet uit.
Vraag hem dan ff om een flyertje over de Pro-Oiler.
Hij rijdt op een Diversion groene Thunderace, Belgian plates, so beware.
 
Ik weet nog niet Jan, die minder leuke verrassing is dat er ingebroken is tijdens mijn vakantie en ik nu ff een hoop dingen moet regelen. Alle 2 de auto's zijn weg, maar ook weer gevonden (staan nu op het politiebureau) en er ontbreken wat kleinere dingen.

Kortom, ik laat nog wel ff van me horen.

fuck zeg zijn ook echt hufters hoor die boefjes ze weten gewoon dat iemand op vakantie is en dan slaan ze toe.....

wees blij dat je motor niet thuis stond anders had je die echt niet meer terug gezien :(

het ergste is gewoon dat je weet dat er vreemde in je persoonlijke spullen hebben lopen rotzooien ik bedoel de rest is allemaal wel vervangbaar maar het idee is gewoon heel erg.

Tip:
volgende keer dat je op vakantie bent gewoon de buren vragen om af en toe hun auto bij jou op de oprit te zetten(lijkt dan net of er toch iemand aanwezig is)

nou success met de afhandeling.
 
fuck zeg zijn ook echt hufters hoor die boefjes ze weten gewoon dat iemand op vakantie is en dan slaan ze toe.....

wees blij dat je motor niet thuis stond anders had je die echt niet meer terug gezien :(

het ergste is gewoon dat je weet dat er vreemde in je persoonlijke spullen hebben lopen rotzooien ik bedoel de rest is allemaal wel vervangbaar maar het idee is gewoon heel erg.

Tip:
volgende keer dat je op vakantie bent gewoon de buren vragen om af en toe hun auto bij jou op de oprit te zetten(lijkt dan net of er toch iemand aanwezig is)

nou success met de afhandeling.
maar die lekt olie :?
 
Wie waren er vanavond allemaal op het klaverblad?

Ik was er met een maat, BMW en KAwa.

see you
Coos

Ik was er ook, maar heb niemand gezien. Ben ook nog ff naar de pomp gereden, maar ook daar nada.. Waarschijnlijk is iedereen naar de ring.

Ik was er overigens wel vroeg, rond 18.30 uur.

[edit]
Sloeg natuurlijk op gisteren, zie net de tijd van je post.
 
Kijk uit mensen, vandaag lag er weer één langs de kant in de kreukels om 14.20 uur
het was iemand op een goud/zwart kleurige gixxer (750 - volgens mij)
het zag er niet best uit!! de persoon is op een brancard afgevoerd !! vast gesnoerd + compleet gespalkt '(

stonden ook meerdere politie auto's om het verkeerd te regelen....al met al niet best......................
 
Kijk uit mensen, vandaag lag er weer één langs de kant in de kreukels om 14.20 uur
het was iemand op een goud/zwart kleurige gixxer (750 - volgens mij)
het zag er niet best uit!! de persoon is op een brancard afgevoerd !! vast gesnoerd + compleet gespalkt '(

stonden ook meerdere politie auto's om het verkeerd te regelen....al met al niet best......................

was hij alleen of was er ook nog een zwart/rode srad bij???????? ben die 2 al meerdere keren tegen gekomen,heb alleen geen iedee wie het zijn?????
 
was hij alleen of was er ook nog een zwart/rode srad bij???????? ben die 2 al meerdere keren tegen gekomen,heb alleen geen iedee wie het zijn?????

Ken wel 2 man die regelmatig op zondagochtend rijden, maar dat zijn een zwart/rode SRAD 750 en een zilveren GSX-R1000.
 
Het is niet het eerste ongeluk wat met een motor hier is gebeurt.
Het zal dan ook niet meer lang duren dat er hier ook een maximumsnelheid van 50 km/h wordt ingesteld.
 
meen je dat nou............

Jep, maar er staan ook vangrails dus het klaverblad is zowieso al ongeschikt om ff lekker te knallen.

Ik ben gisteren ff gaan kijken op het klaverblad apeldoorn (beekbergen?) en het was me daar veels te druk. Allemaal vrachtwagens die 40 km op het klaverblad gaan rijden.
Ik was er rond een uur of 15.00, is het 's avonds wat beter te doen daar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan