Wie vanavond Klaverblad Apeldoorn????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat er twee onderuit zijn gegaan, sterkte '(

Ik kon er jammer genoeg niet bij zijn door prive omstandigheden :X . Was graag gekomen, hopelijk gaat aankomend weekend nog door... Het schijnt nog wel aardig druk geweest te zijn als ik het zo hoor.

PS: Jan misschien is het handig dat je de foto's gewoon host op een site zodat iedereen ze er zelf vanaf kunt halen. Scheelt jou in ieder geval veel tijd :) . Mocht je "hulp" nodig hebben voor het hosten, moet je maar even berichtje sturen ofzo.

je hoort nog van mij :)
 
Hee green flash
IK weet mischien al waarom mij hotmail box het niet doet.
Ik kan maximaal 1 mb aan post ontvangen per keer,weet niet hoe groot die foto's zijn.als het goed is moet ik ze wel kunnen ontvangen als het onder die 1 mb blijft.
RSRoy!!
 
Jan, heb je mij ook nog op de plaat vast kunnen leggen, ik rijd met een rode Ducati en draag een Italiaansevlag helm.
Als je deze hebt zou je dan zo vriendelijk willen zijn ze te mailen naar b.slagmolen@zonnet.nl

Alvast bedankt, greetz Bertuz.
 
hoevaak hebben jullie het gevoel dat het nog net goed gaat op het klaverblad..
ik rij er wel eens en heb al een paar momenten gehad dat ik dat dit gaat foutbv
bv met 140 de bocht uitkomen |( en dan op 5 cm langs de vangrail vliegen zo de weg op voor een auto langs..
 
Hallo Jan,
Ik ben woensdagavond ook aan het rijden geweest op het klaverblad en zag je foto's maken.
Ik reed op een zwarte gsxr 1100 (met MF sticker), rood/zwart pak en zwarte helm.
Als je foto's van mij hebt, wil je deze dan opsturen? :}
Mijn adres is : andredijke@zeelandnet.nl
Thanx,
Gixxerdré
 
Ten eerste 140 op het klaverblad is onverantwoord..
Ik ga er met 110 over heen en das hard zat (als ik de foto's bekijk die jan heeft geschoten...)
Maar met 50 of 60 km/u en dan de controle verliezen in de bocht van afslag apeldoorn zuid...das gewoon raar..
maar ik heb dus vanavond ff het fototoestelletje gepakt en wat foto's gemaakt.
ze staan op

www.getuppa.com/schade.htm

En achteraf mag ik niet klagen..ik had er zelf slechter af kunnen komen(al ben ik nu nog een wrak)
Bewegen doet pijn door mijn hele lijf..
Ik heb geprobeert mijnhoofd in de grond te steken net als en struisvogel...
Gaat me dus een nieuwe helm kosten..
Voorzichtig met wat beleid heb ik de motor bekeken vandaag en ben begonnen om de schroefjes los te draaien en opnderdelen te verwijderen..maar mijn lichaam werkt nog niet mee..dus zal nog maar ff een paar daagjes wachten..

groetjes van de herstellende marcel '(
 
Sterkte gpz 600r ,
By the way, is er ook politie bijgeweest?
K'zag namelijk iemand uitstappen uit een gewone auto in uniform..
Was dat bij jou ongeval of bij die duc...? :?
Gixxerdré
 
Niet bij mij..maar hoe zit het met de ducrijder en zijn duc??
Heb gehoord dat ie gevallen was..was het die 946 die achter mij reed op het klavertje?
Volgens mij was die nog nieuw?
Sterkte ducrijder en ik hoop dat je minder last er van hebt dan ik...

Groetjes van de herstellende Marcel...

trouwens mijn kawaatje start niet meer...door de klap..aanduwen vind ie oke maar starten met ut knoppie nee dat wil nie meer..
 
Hallo Jan,
Ik ben woensdagavond ook aan het rijden geweest op het klaverblad en zag je foto's maken.
Ik reed op een zwarte gsxr 1100 (met MF sticker), rood/zwart pak en zwarte helm.
Als je foto's van mij hebt, wil je deze dan opsturen? :}
Mijn adres is : andredijke@zeelandnet.nl
Thanx,
Gixxerdré
ik ga morgenvroeg even voor je kijken je krijgt zo wie zo een berichtje.
 
hmm, heb ik waarschijnlijk die duc zien liggen, t'was volgens mij een rooie..rijder stond ernaast dus zal waarschijnlijk alleen maar heel veel spierpijn hebben vandaag..
Kost wel veel geld zo'n crash, maar beter de motor in de kreukels dan jijzelf!
Ik hoop dat het volgende week mooi weer is om nog ff te rijden op het KB, als ik naar huis rij kom ik ook langs kb Hoevelaken en Gorichem....ERRUG LEUK! :)
 
hoevaak hebben jullie het gevoel dat het nog net goed gaat op het klaverblad..
ik rij er wel eens en heb al een paar momenten gehad dat ik dat dit gaat foutbv
bv met 140 de bocht uitkomen |( en dan op 5 cm langs de vangrail vliegen zo de weg op voor een auto langs..
moet je gewoon niet meer doen ik ging met ongeveer 130 rond maar ben terug gegaan naar 120 en dan ga je ook lekker rondt met je knie aan de grond zonder dat je steeds je kont moet dichtknijpen bij het uitkomen van de bocht totdat je er bijna aambeien van over houdt O-)
 
full

effe weer een mooi plaatje erbij
 
he Dennis leuk plaatje :}
ik ga dit weekend weer foto,s maken maar nu in de goede instelling,ik ga straks met jarno [blade] de camera testen en afstellen ,ook heb ik gisteren een groothoekconverter gekocht en een tele lens dus dit gaan wij straks testen,ook proberen wij een WEBSITE te maken waar ik alle foto,s op zet, en dan kan iedereen ze bekijken ,of eraf halen.

ik laat straks ff weten hoe laat ik morgen weer foto,s ga maken. :z
eerst ff testen met Jarno.

grt jan.
 
Op zaterdag 20 september 2003 11:31 schreef The Green Flash het volgende:
hier ff een foto van sjaak de duc


Jan, Dit is Sjaak niet.. Dit is die man/vrouw met die duc 998.

Sjaak en ik gaan vanmiddag rond 15.30 nog even rijden

later
 
he Dennis leuk plaatje :}
ik ga dit weekend weer foto,s maken maar nu in de goede instelling,ik ga straks met jarno [blade] de camera testen en afstellen ,ook heb ik gisteren een groothoekconverter gekocht en een tele lens dus dit gaan wij straks testen,ook proberen wij een WEBSITE te maken waar ik alle foto,s op zet, en dan kan iedereen ze bekijken ,of eraf halen.

ik laat straks ff weten hoe laat ik morgen weer foto,s ga maken. :z
eerst ff testen met Jarno.

grt jan.
ja is prima ik hoor het welwaneer je klaar bent met testen en doe jarno de groetjes :]
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan