Wie verhuurt zijn (gesloten) circuitaanhanger of caravan?

Zjanke

MF veteraan
17 apr 2015
3.448
3.395
Waalre
Niet geschoten is altijd mis :)

Binnenkort ga ik weer een circuitdag doen en omdat ik dit wat serieuzer ben gaan aanpakken (bouw mijn straatfiets niet meer om, maar heb een trackbike naast mijn straatfiets) ben ik ook aan het bekijken wat ik verder nog nodig heb. Ik heb dus een easy-up tent gekocht, wil een fatsoenlijke slaapplaats hebben in plaats van een self-inflating matje, tafel en een paar stoelen mee is ook wel handig en de aanhanger die ik altijd leende is eigenlijk net een paar centimeter te kort (achterklep bleef altijd thuis).
Kortom, een gesloten aanhanger (of een racecaravan) lijkt me wel handig, maar ik heb het ding maar een keer of 5 per jaar nodig en parkeerruimte heb ik eigenlijk niet. Is er iemand die zo'n ding verhuurt, of weet waar ik er een kan huren? (De standaard dingen in de buurt heb ik al gecheckt en daar zitten nergens ogen in om spanbanden vast te zetten!)
Een briljante andere oplossing die ik gemist heb hoor ik ook graag :Y
 
Heb een aanhanger compleet voor racerij , incl. inrijklem - ringen - tyredown bel maar : nul 6 576719drie en derdig. Kun je kopen en bij mij stallen
 
Terug
Bovenaan Onderaan