wie verkoopt er san remo velgen?

wielrennen???wasda?
ik heb een gloednieuwe achtervelg gekocht via marktplaats en zoek er daarom een voorvelg bij van 3,5 inch, lijkt me handig.
 
wielrennen???wasda?
ik heb een gloednieuwe achtervelg gekocht via marktplaats en zoek er daarom een voorvelg bij van 3,5 inch, lijkt me handig.

was maar een grapje, de fabrikant richt zich namelijk vooral op het wielren gebeuren
 
mag het een inchje minder?
4,5 inch heb ik al , mischien voor reserve mits er een redelijk prijskaartje aan hangt.
 
in ieder geval een zwarte 3.5 inch nieuw of in nieuwstaat voor mijn husaberg , maar een ktm wiel schijnt ook te passen.quanta kosta?
 
Wordt lastig, is een compleet wiel met rvs spaken en al...
Anders nog belang bij een ultra breed 5.5 inch wiel(alu kleur) voor KTM of Husa?
 
Jep, sm velgen zijn 17 inch..
En dat wiel past wel, past ook bij mn KTM...
Oja, waar ik me op verkeken heb is dat dit een gedempte naaf is,
dus met van die rubberblokjes dr in..
Heb ik niet dus daarom doe ik em weg..
 
Laatst bewerkt:
Gaat niet lukken denk ik, deze komt uit een Yamaha, 20mm as en KTM en Husaberg zijn 26mm...

ik weet niet hoe groot je lagers zijn, anders ken je altijd busjes laten draaien.

heb ik ook gedaan, maar dat was van dikke naar dunne as, andersom zal niet gaan..
 
Er kunnen ook gewoon andere lagers in,
heb net vergeleken met mn 26mm KTM wiel en de buitenmaat v/h
lager is t zelfde als die van de Yam..
Maar de schijf binnen diameter is weer niet t zelfde dus je zou er een schijf voor een Yamaha op moeten doen..
 
ik zou voor een behr of excel kijken, san remo is gewoon slecht. waren std uitgerust op husqvarnas, en daar hebben velen bij de minste put al een buil in de velg gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan