Wie vind dat ik niks fatsoenlijk gepost heb?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om mijn naam een beetje te zuiveren na het achterlijke geneusel van ieniemie, lage cb en zeta-boy, wil ik wel eens weten wie hier nog zo over denkt.
Want ik wordt weer eens in een kwaad daglight gezet.
Dat ik wat onzin heb gepost moge duidelijk zijn, maar dat doen meerdere mensen hier en ik heb toch zeker ook fatsoenlijke dingen gepost.
En ik heb niemand moedwillig beledigd , tenzij er ook een beetje beledigende opmerking naar mij werd gemaakt en ook dan ben ik niet als een gek gaan flamen, maar heb uitgelegd waarom.
Daarbij ben ik niet diegene die er op dit forum over begint te zeuren, ik verdedig mij alleenmaar.
(oke , nu wel , maar de reden moge duidelijk zijn)
Dat ik niet overal positief over ben en niet bij iedereen in de kont aan het kruipen ben wil nog niet zeggen dat ik iemand afzeik.

En dan niet zomaar iets zeggen, maar met fatsoenlijke argumenten komen.
En natuurlijk goed lezen.

Sorry modjes , maar kijk nou eens naar mijn posts.
Als deze vraag niet mag van jullie even goede vrienden ,maar dan weet ik igg waar ik aan toe ben.
Ik weet dat het weer niks met motoren te maken heeft.
Ik wil dan ook dat dit in de toekomst niet meer gebeurd. En als mijn onzin niet meer kan , wens ik dat dan wel op een fatsoenlijke manier te horen en niet zomaar wat dingen zeggen omdat je mij al van het begin af aan niet uit kon staan door mijn mening over mijn naam.
 
Ik vind dit niet kunne, eindigt weer in een discussie wat nergens over gaat...je mailt ze maar als je hun mening wilt weten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan