Wie waren er allemaal 29 sept bij in Rijswijk ??

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Ik heb er namelijk een boete van 60 piek van ontvangen.
\"Een weg gebruiken in strijd met eenrichtingsweg/geslotenverklaring op een andere weg dan auto(snel)weg.\"

Geconstateerd om 15.22 uur.

Of te wel toen waren we met een flink aantal mensen op de PPP. Mij hebben ze dus opgeschreven. Hopelijk niet meer mensen, maar was je er bij dan kan je dus iets verwachten...
 
je mag bij het PPP niet vanaf de parkeerplaats in een keer de weg oprijden....er geldt daar eenrichtingsverkeer, tis maar voor 3 meter, maar toch... :(

Trouwens wel weer ERRUG zielig dat ze hiervoor weer een bonnetje opsturen!
 
[ICT-opmerking]

Waar staat dat PPP toch voor, powerpoint presentatie??

[/ICT-opmerking]
 
[niet ICT opmerking, maar wel behulpzaam :P ]
PPP staat voor Plas Poel Polder
[/niet ICT opmerking, maar wel behulpzaam :P ]
 
[niet ICT opmerking, maar wel behulpzaam :P ]
PPP staat voor Plas Poel Polder
[/niet ICT opmerking, maar wel behulpzaam :P ]

:} voor HELLdesker..... :}

Ik dacht dat het een wegdek benoeming was, maar is dus een lokatie ......
Thnx .

Op Zaterdag 03 november 2001 21:02 schreef Unstable het volgende:Schaam je, onwetende!!! :+

Erhmm, deze -> :( met deze mond -> :P

(Met andere woorden, het schaamrood stijgt me naar de kaken!)
 
[offtopic/nog meer ICT]
PPP is toch dial-up?
[/offtopic/nog meet ICT]
 
Ik was er ook,ze pakken je op de kleinste foutjes.

Ben laats ruim 10 km gevolgd van ppp door een motorcop...gore maattennaaier(op zo.n 10 meter afstand)of ik een foutje/overtreding maakte...niet dus.
 
Ik was er ook bij, maar ik dacht dat jij al weg was toen die wouten er waren :?
En ben jij toen gelijk van die parkeerplaats de weg op gereden?

Ze hebben toen wel alle kentenkens opgeschreven trouwens.
 
Dan zal ik hem ook nog wel krijgen dan...
edit: en raul ook, en unstable ook, en sandervermeer ook, en r1 no ook, en gizmo ook, ofzoiets :P
 
Laatst bewerkt:
Ik was er ook bij, maar ik dacht dat jij al weg was toen die wouten er waren :?
En ben jij toen gelijk van die parkeerplaats de weg op gereden?

Ze hebben toen wel alle kentenkens opgeschreven trouwens.

Nope, ik ben vertrokken toen de politie kwam. NET te laat dus :(
Ennuh JA ik ben vanaf de parkeerplaats de weg op gereden.
 
Was wel gezellig. Ik moest alleen een keertje rijden dus dan dans ik al niet veel en dan wordt je dus dat geduw een beetje zat :) .
Maar verder toppie. Volgende keer maar eens flink doorzakken daar :) .
 
Een voordeel mensen, jullie kunnen met de boete naar een MovieMax videotheek gaan, en daar gratis 2 films of 2 dvd\'s huren !!!!

Als er bij jullie geen moviemax/videovision in de buurt is, mogen jullie de papieren van de boetes naar mij sturen (natuurlijk niet de boetebedragen zelf), dan kan ik volgens mij een berg dvd\'s gaan huren :P

Maar wel een matennaaier streek van de wel-gerespecteerde politievarkens. Laten ze eens verkrachters, afpersers en terroristen pakken ipv mensen die even lekker aan het spelen zijn.
 
Ghehehe zolang je maar geen ruzie gaat zoeken :P LOL of te dronken binnen probeert te komen, moeten we streng in zijn :P Maaruh, waarom dans je niet als je moet rijden?
 
Weet echt niet meer waar ik 29 sept. was, of was dat tijdens Safe jaarmarkt==

Nou ja, zoveel kost die niet, minder dan een wheelie tenminste, al wat gehoord Max????

Ik moet maar eens langs komen bij Spetters, kijken of ik dronken binnenkom, HAHAHA
 
Nee Gizz, ik heb nog nix gehoord van die kloteboete...hopen dat het langer dan een jaar duurt, kan ie nietig verklaard worden :) Enne, kom jij dan ook al in spetters? :P Ik ben er tegenwoordig uitsmijter...
 
nog meer uitsmijters hier. Heb jij je papieren al dan? Ik heb het een tijd gedaan bij de Paradiso en weleens bij de Melkweg. Tevens heb ik elke concertzaal weleens van binnen gezien. Leuk werk en het verdiend goed.

Die bon van die videotheek kun je ook gewoon printen op hun site.

Maar we gaan van het topic af.
 
Nee Gizz, ik heb nog nix gehoord van die kloteboete...hopen dat het langer dan een jaar duurt, kan ie nietig verklaard worden :) Enne, kom jij dan ook al in spetters? :P Ik ben er tegenwoordig uitsmijter...

Nee, ik kom eigenlijk nooit in Spetters, maar hoorde het van Sander.
Vraag me alleen af of Spetters nou beter af is als jij bij de deur staat. hahahahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan