Wie was dit ? (Triumph Daytona)

Ivokim

MF veteraan
1 apr 2005
3.923
1
Dronten
Gisteren na het werk, vanaf de Harselaar, onderweg naar Nijkerk valt mij een Triumph Daytona op. Vooral door geluid.... :9~

Dus ik lekker raampje open, en verrek deze goede man gaat dezelfde kant op als ik. Lekker binnendoor naar Nijkerk.

Heb de achtervolging ingezet, pfoei, pfoei, heb de vellen van m'n Astraatje 1.7 CDTi af moeten trappen om dat ding bij te houden.

Maar wat een ongelooflijke show, dikke wheelie, hele vette sound. (op een gegeven moment knallen we over een weggetje waar bomen langs staan, en dat gaf een soort tunnel-effect. Waaaanzinnig gewoon)

Bij stoplicht A28 Nijkerk, ging ik de snelweg op naar Zwolle, de onbekende motorrijder ging rechtdoor. Flevoland in ?

Even duimpje omhoog, wederzijds, ter bedankje.

Was een zwarte T595 Daytona met een Union Jack in het achterwiel gespoten. Berijder volledig in het zwart.

Is deze man hier bekend ?

Zo ja, mijn complimenten voor de mooie rijstijl en de wijze motor, en kunnen we hier een vaker terugkerend ritueel van maken. (maakt m'n dag helemaal goed, heb tot wel 8 uur 's avonds lopen glimlachen)
 
Zat geen MF sticker op kentekenplaat.....

Ja, ja weet dat daar een speciaal forumpje voor is..

Daarbij is het zo dat ik er niet zeker van ben dat de goede man (of vrouw..) wel in dat forum gaat zoeken. Zo specifiek heb ik meer kans deze held direct te bedanken voor het plezier dat hij/zij mij gebracht heeft gisteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan