Wie was er bij de DTM ?

Shifty

Die hard MF'er
10 mrt 2003
398
0
papendrecht
Ik wel in ieder geval!,mooi motor-show!
Uuu ik zag Veel motoren, maar geen MF'ers.
Ik zat wel in de Malboro sky box :} .
 
m'n vader, maar das geen MF'er :)

de rest zat in amersfoort (hoewle ik het wel drukker had verwacht..)
 
Mijn bike (met sticker) stond toch echt tussen al die motoren voor dat NH hotel! Was op uitnodiging van één van onze leveranciers (EMC) de hele dag te gast bij Porsche in hun 'vip'-tent. EMC team 2 en 3 geworden in de Porsche cup dus de sfeer was goed :)
M'n digitale camera helemaal leeg (batterij) geschoten, zodra die weer opgeladen is effe kijke wat er allemaal uit komt ;)
 
Schitterende show weer van die Craig Jones. Wij zaten in de Audi-S-bocht, maar hadden wel uitzicht op het TV-scherm, dus...
 
Ben er ook geweest, mijn motor precies voor de ingang gezet *D

Vond het niet echt spannend, vond motorracen mooier om te zien. Veel meer inhaalacties e.d. Ook het circuit in Zandvoort vind ik veel slechter dan in Assen. En de uitstroom is zeker beter geregeld in Assen.

Maar wel leuk om mee te maken voor een keer, en het weer was 8-)
 
Ik wel in ieder geval!,mooi motor-show!
Uuu ik zag Veel motoren, maar geen MF'ers.
Ik zat wel in de Malboro sky box :} .


Nou ik was er ook in een "sky box"van shell,hebben de helmen enz er achter gelaten,want voor de rest was er daar geen bal aan,nee dan liever langs de baan staan waar je de rubber,remmen en niet ter vergeten het geluid kunt horen voelen en ruiken.
 
Was er ook (met vrouw die was op uitnodiging van Auto Lease Holland). jammer dat je in die VIP boxen niets hoort, mar de pitstops kun je goed zien van boven af. Die DTM wagens maken wel mooi geluid
Motor heeft geen MF stikker maar stond bij al die andere motoren bij het hotel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan