Wie was er net ook op knooppunt Hoevelaken???

mace

MF veteraan
21 okt 2003
5.831
0
Amersfoort
Ik heb een R1 en een Suz zien rijden, ik was er iets voor achten, op de CBR600 van mn vriendin..... :)
 
Ja dat dacht ik al, maar ik gelooof niet dat ik een zxr400 gezien heb....normaal gesproken tuf ik daar op mn ZX9-r groen uiteraard :)

maybe next time..... *D

Ik heb wel ff een R1 voorbij zien zoeven.......Maaaaaaaaar binnenkort gaan de BT56's draf en komen er supercorsa's onder de CBR, es kijken hoe et dan gaat :9~
 
Was er vanmiddag (15.00) ff nwe bandjes inrijden, was iemand er toevallig? kwam een blade, een cbr, en een gixxer tegen die ook rondjes deden.
 
Ben net ff weer geweest....Dr was ook een Stoere Duc, wie ow wie was dat????

Hey Mean, van de 10r, woon jij in de buurt van A'foort.....
 
Tsja het asfalt is er niet alijd even schoon he?

Ik had trouwens nog iets raars vandaag. Ik kwam net uit een bocht toen ik links van mij een corvette aan zag komen, een nieuwer type> niet de nieuwste maar die daarvoor. Hij had al redelijk de gang er in en kwakte het blik voor mij er tussen. De bocht was voor ons vrij dus ik geef een beetje gas.
Ik had inmiddels wel begrepen dat ie wilde gassen maar deed het redelijk rustig aan, aangezien de meeste blikken met een slakkengang de bocht nemen. Dus met 80-90 de bocht in. Hij ging wat sneller dan gedacht dus ik moest een beetje gassen. Uiteindelijke reden we 95 ofzo, niet echt spectaculair.

Maar dit gebeurde er: terwijl ik bijna met m`n knie het asfalt kus, zie ik dat de auto een 'overstuur' houding aanneemt (binnenste vering volledig uitgeveerd etc). Ik denk das mooi, ik met m`n knie en hij gaat lekker driften... niet echt dus.

Hij drift een stukje en raakt dan ineens het gas los (nooit doen) en krijgt een fishtail, een tankslapper in blik :) hoppa richting vluchtstrook en raakte volgens mij zelfs even de berm.


Daarna nog ff rechtdoor geknald, van onderuit z`n 3 en ik was de hele tijd sneller, schakelde ook vroeg over naar z`n 4 en was nog steeds sneller :)

anyway, erg vaag!

s4s
 
Tsja het asfalt is er niet alijd even schoon he?

Ik had trouwens nog iets raars vandaag. Ik kwam net uit een bocht toen ik links van mij een corvette aan zag komen, een nieuwer type> niet de nieuwste maar die daarvoor. Hij had al redelijk de gang er in en kwakte het blik voor mij er tussen. De bocht was voor ons vrij dus ik geef een beetje gas.
Ik had inmiddels wel begrepen dat ie wilde gassen maar deed het redelijk rustig aan, aangezien de meeste blikken met een slakkengang de bocht nemen. Dus met 80-90 de bocht in. Hij ging wat sneller dan gedacht dus ik moest een beetje gassen. Uiteindelijke reden we 95 ofzo, niet echt spectaculair.

Maar dit gebeurde er: terwijl ik bijna met m`n knie het asfalt kus, zie ik dat de auto een 'overstuur' houding aanneemt (binnenste vering volledig uitgeveerd etc). Ik denk das mooi, ik met m`n knie en hij gaat lekker driften... niet echt dus.

Hij drift een stukje en raakt dan ineens het gas los (nooit doen) en krijgt een fishtail, een tankslapper in blik :) hoppa richting vluchtstrook en raakte volgens mij zelfs even de berm.


Daarna nog ff rechtdoor geknald, van onderuit z`n 3 en ik was de hele tijd sneller, schakelde ook vroeg over naar z`n 4 en was nog steeds sneller :)

anyway, erg vaag!

s4s
Dat had ik willen zien.... 8-)
 
He stoer....ik heb je nog niet gezien, ik woon sinds kort in Vathorst, ook lekker dicht bij......

Maar ehh, wat voor motor heb jij voor je ZX10-r gehad?
 
He stoer....ik heb je nog niet gezien, ik woon sinds kort in Vathorst, ook lekker dicht bij......

Maar ehh, wat voor motor heb jij voor je ZX10-r gehad?
Deze..... :9~
full
 
@Meangreen ja het was echt vaag, was wel blij dat ie niet helemaal de macht over het stuur verloor. Zal zeker niet snel weer gebeuren :)

s4s

ps ik ga het eens op een autoforum posten, zoveel corevette`s zijn er vast niet...
 
Ahaah....ook niet mis....Ik heb een '99-er 9. Hed jij ook het idee dat je niet alles uit die motor kon halen. Ik rijd tegenwoordig ook wel een op de cbr600 uit 95 van mn vriendin, maar dan heb ik het idee dat ik veel mooier kan sturen, platter ook.....Of ligt dat aan mij?
 
Ahaah....ook niet mis....Ik heb een '99-er 9. Hed jij ook het idee dat je niet alles uit die motor kon halen. Ik rijd tegenwoordig ook wel een op de cbr600 uit 95 van mn vriendin, maar dan heb ik het idee dat ik veel mooier kan sturen, platter ook.....Of ligt dat aan mij?
Nou....ik zal je vertellen dat ik uit die 9 meer kon halen dan m'n 10R,
logisch natuurlijk 't is geen vergelijking kwa gewicht/vermogen!!
Maar vind dat de 9R prima stuurt...licht en kon er erg plat mee door de
bocht plus dat ie een extra stootje gas in de bocht niet meteen afstraft
wat de 10R wel doet :P
 
Nou, weet je.....ik ga wel plat, ik rijd de band tot op het randje weg. Maar op de CBR van mn vriendin waar ik nu 3 keer het klaverblad mee op ben geweest en daar beginnen de banden al op te rullen en dat zijn nota bene BT56 sport-toer banden. En onder mn 9 liggen BT012ss banden, maar mooi niet rullen hoor. Ik snap dr niets van.
 
Nou, weet je.....ik ga wel plat, ik rijd de band tot op het randje weg. Maar op de CBR van mn vriendin waar ik nu 3 keer het klaverblad mee op ben geweest en daar beginnen de banden al op te rullen en dat zijn nota bene BT56 sport-toer banden. En onder mn 9 liggen BT012ss banden, maar mooi niet rullen hoor. Ik snap dr niets van.
Op m'n ZXR-750R 10 jaar terug , ging ik in de bochten ook met m'n oren door
het gras en dat lukt me nu ook niet meer!!
Probeer het geeneens meer, heb hier een meidje van 7 mnd en rijd niet meer
op de limit.Heb al genoeg meegemaakt dus alles heelhouden ;)
 
He wat leuk....ik heb een meisje van 5 en een jongetje van 1,5 mnd *D ......klopt je hebt helemaal gelijk. Er zijn belangrijkere dingen!!!

maar het blijft leuk, waar heb jij de 10 eigenlijk gekocht????
 
Terug
Bovenaan Onderaan