wie was er rond half 5 op de A7 nabij Hoorn...

CBR 600 RR Gizzmo

Die hard MF'er
15 mei 2003
277
0
Aan het toeren? Iemand op een Groena kawa in ieder geval. Ben op een gegeven moment even gestopt op een Rotonde. maar hij/zij stopte niet. jammer hadden we samen even kunnen toeren.
 
niets van dat alles hoor, vroeg het me alleen af. Hij was ook lekker aan het "gummen" dus.. hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik dan maar. Mischien konden we wat van elkaar opsteken. thats all. en ja ik heb enorm veel vrienden, komt mischien wel omdat ik de moeite neem anderen te leren kennen, en niet de hele wereld begin af te zeiken :9 Hij reed gewoon telkens hetzelfde rondje als ik.
 
Laatst bewerkt:
wij waren vandaag met een groepje ff op de Baars wezen kijken , was niet echt veel te doen. Paar rondjes gedaan , en ff naar de acties gekeken van een gast op een fireblade die zeer strakke wheelies aan t maken was ;-)
 
niets van dat alles hoor, vroeg het me alleen af. Hij was ook lekker aan het "gummen" dus.. hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik dan maar. Mischien konden we wat van elkaar opsteken. thats all. en ja ik heb enorm veel vrienden, komt mischien wel omdat ik de moeite neem anderen te leren kennen, en niet de hele wereld begin af te zeiken :9 Hij reed gewoon telkens hetzelfde rondje als ik.

Misschien moet je hem volgende keer proberen in te halen
 
niets van dat alles hoor, vroeg het me alleen af. Hij was ook lekker aan het "gummen" dus.. hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik dan maar. Mischien konden we wat van elkaar opsteken. thats all. en ja ik heb enorm veel vrienden, komt mischien wel omdat ik de moeite neem anderen te leren kennen, en niet de hele wereld begin af te zeiken :9 Hij reed gewoon telkens hetzelfde rondje als ik.
wat ze proberen te zeggen (denk ik), is dat je daar geen nieuw topic voor hoeft te openen.
Als iedereen dat doet die ooit wel eens met motorrijder is meegereden, kun je MF beter sluiten :z
 
Als je vaker bij Hoorn rijdt komen we elkaar vast wel eens tegen, ik ben daar ook regelmatig te vinden :9

Je kan ook in het NoordHolland topic kijken in WIWTD, daar zijn nog veel meer mensen die NH rijden. :P
 
Als je vaker bij Hoorn rijdt komen we elkaar vast wel eens tegen, ik ben daar ook regelmatig te vinden :9

Je kan ook in het NoordHolland topic kijken in WIWTD, daar zijn nog veel meer mensen die NH rijden. :P


kijk daar heb ik wat aan bedankt voor de reacties.
 
ben daar ook vaak op de speeltuin. vaak na het eten is het wat rustiger.
 
Rijd ik lekker rustig een rondje in de buurt van Hoorn, rijdt er zo een gek achter me aan.
Dus ik harder rijden, hij ook harder.
Ik heen en weer, hij maar achter me aan.

Ik heb uiteindelijk mijn banden glad gereden om van die engerd af te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan