Wie was hier in een lollige bui??

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
smile-burnout.jpg

:+
 
leuk zo\'n burn out,
Doet me aan het volgende denken. Ik moet binnenkort toch een nieuwe achterband kopen dus waarom niet eens een burnout proberen. Heeft iemand hier ervaring mee en kan dat wel met mijn gebakje! :]
 
leuk zo\'n burn out,
Doet me aan het volgende denken. Ik moet binnenkort toch een nieuwe achterband kopen dus waarom niet eens een burnout proberen. Heeft iemand hier ervaring mee en kan dat wel met mijn gebakje! :]

Lukt mij ook op m\'n gs500e, dus mag aannemen dat het jou ook wel zal lukken. Mijn fiets wil vooral naar vooren stuiteren dus veel gewicht op het voorwiel plaatsen als je daar last van hebt of je fiets klemmen tussen je benen of zo iets dergelijks ;)
 
Gewoon flink gas geven. Stond in de KS ook zo\'n gevalletje: bij een burnout de hele motor uiteindelijk in de fik gevlogen. Niet leuk, wel mooie foto\'s :P
 
WAT een allejezus LELIJK ding is dat :r

Waarschijnlijk Duits... Neen dit keer geen flame richting oosterburen maar als je gasten met dat soort kontjes op de motor ziet rijden komen ze 9,9 van de 10 keer uit Duitsland..
 
Waarschijnlijk Duits... Neen dit keer geen flame richting oosterburen maar als je gasten met dat soort kontjes op de motor ziet rijden komen ze 9,9 van de 10 keer uit Duitsland..

Is dat een NOS-flesje daar achterin/op dat (verschrikkelijk lelijke yugh :r ) kontje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan