Wie Wat Waar circuitdagen 2009

damn wat spammen jullie weer zeg :P

nee MFH kom k nie meer, heeft zn redenen... leg k nog wel es uit..

@MrSelected: ja heb een 2001 R1 circuitracer gekocht, met alles erop en draan 152 achterwielpk's :P

mn rondetijden liggen nu op 2:16, met mn eigen Blade met een ruime marge en fadende remmen :X volgend jaar snel naar de 2:10 of eronder duiken en door naar groep 4 :Y
 
Laatst bewerkt:
damn wat spammen jullie weer zeg :P

nee MFH kom k nie meer, heeft zn redenen... leg k nog wel es uit..

@MrSelected: ja heb een 2001 R1 circuitracer gekocht, met alles erop en draan 152 achterwielpk's :P

mn rondetijden liggen nu op 2:16, met mn eigen Blade met een ruime marge en fadende remmen :X volgend jaar snel naar de 2:10 of eronder duiken en door naar groep 4 :Y
*O* *O*

Nice man...

Leg maar een x uit idd :Y wel jammer ouwe -O-
 
*O* *O*

Nice man...

Leg maar een x uit idd :Y wel jammer ouwe -O-

k zit in 't R1 topic maar daar zie ik jou ook nooit slappe :P

ik check morgen nog wel ff

Zeker doen.. anders zie je ons wel op het circuit. Niet te missen ;)

Bas.. 2.16 met de blade, nog niet gereden met de R1? 2.10 moet dan zeker lukken :Y

nope, de R1 ga ik eind vd maand ophalen, even gewacht met halen omdat ik nu de Blade aan het verbouwen ben en de ruimte wel eff kan gebruiken :P
 
Wat ik mij nou afvraag, kun je ook zonder kaartje voor ciquitrijden naar assen gaan en dan als je daar bent hopen dat er ergens iemand uitvalt en dan meerijden???

en is dit tegen dezelde prijzen???

heb hier iets over gehoord dat dit wel mogelijk is...of is dit onzin????

Thanks
 
k zit in 't R1 topic maar daar zie ik jou ook nooit slappe :Pnope, de R1 ga ik eind vd maand ophalen, even gewacht met halen omdat ik nu de Blade aan het verbouwen ben en de ruimte wel eff kan gebruiken :P
Ik zit al in het R1 topic sinds 5 delen terug! Maar laatste tijd indd weinig -O-
 
Wat ik mij nou afvraag, kun je ook zonder kaartje voor ciquitrijden naar assen gaan en dan als je daar bent hopen dat er ergens iemand uitvalt en dan meerijden???

en is dit tegen dezelde prijzen???

heb hier iets over gehoord dat dit wel mogelijk is...of is dit onzin????

Thanks

Meestal kan dat wel. Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar ik zie wel vaker mensen zich op de dag zelf inschrijven.
Ik weet niet of het halverwege de dag kan; denk het eerlijk gezegd niet. Misschien dat je dan problemen hebt met de technische keuring.
 
Laatst bewerkt:
Volgens www.meteox.nl blijft het morgen droog in de hoek van assen.
Pas in de avond regen. *O*
Maar de regenbandjes liggen wel klaar in de auto voor het geval dat :X
 
3e sessie was inderdaad het leukst :)

Vond in de regen rijden ook niet heel erg.Alleen de 4 sessie zouden we gaan vrij rijden en het kwam met bakken naar beneden dus de marshall besloot dat we achter hem moesten blijven rijden.We zijn ook eerder de baan afgegaan :( .Sessie 5 heb ik niet gereden want het was nog steeds kl*** weer.

Maar de nieuwe fiets rijdt top en remt fantastisch.Wel een verschil met de sv650
Pcies de 3e sessie was leuk, maar toch zijn er 2 maten onderuit gegaan -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan