Wie Wat Waar Circuitdagen 2010

Nja niet failliet, maar gestopt met de circuitorganisatie. Bij mijn weten nog wel bezig met andere dingen onder die naam. :Y Kan ernaast zitten hoor.

dan doen ze niet veel meer, kwam vorig jaar al spullen van ze tegen via veilingen.. o.a. de dynojetbank die ze hadden...


*welkomsttekst op de site:

"Per 1 januari 2009 is MotorXtra gesloten.

Onder de pagina Motoren en accesoires vindt u diverse aanbiedingen van onze inventaris. "


:+
 
Laatst bewerkt:
dan doen ze niet veel meer, kwam vorig jaar al spullen van ze tegen via veilingen.. o.a. de dynojetbank die ze hadden...


*welkomsttekst op de site:

"Per 1 januari 2009 is MotorXtra gesloten.

Onder de pagina Motoren en accesoires vindt u diverse aanbiedingen van onze inventaris. "


:+

Ik weet het niet zeker. :N

Maar toevallig heeft een vriendin van me wat met oud ONK125 en supersport coureur Stephan Fokkema en die woont daar om de hoek. Meen ergens dit jaar dat verhaal gehoord te hebben.
 
Ik wil wel met je in een team :j


6 & 7 Mei Ecuyers staat nog niet vast, maar verwacht dat het wel doorgaat, daarnaast moet er zeker weer een dag Spa geboekt worden *D

En voor de rest me circuitdagen vullen met CPZ :)

Tot zover mijn budget rijkt :/

Strak plan!

Ook van plan licentie te gaan halen dus?? Misschien maar eens kijken om de TOMS-cursus samen te doen dan?? Even in de gaten houden wanneer de data van MSL bekend zijn e.d.

Spa lijkt me inderdaad ook wel erg gaaf (Als ze nog een vergunning hebben volgend jaar... _O- ), misschien ook even kijken om enventueel "samen" te gaan...

Kortom: Zodra de verschillende organisaties weer wakker worden uit hun winterslaap maar even contact houden lijkt mij *D
 
Strak plan!

Ook van plan licentie te gaan halen dus?? Misschien maar eens kijken om de TOMS-cursus samen te doen dan?? Even in de gaten houden wanneer de data van MSL bekend zijn e.d.

Spa lijkt me inderdaad ook wel erg gaaf (Als ze nog een vergunning hebben volgend jaar... _O- ), misschien ook even kijken om enventueel "samen" te gaan...

Kortom: Zodra de verschillende organisaties weer wakker worden uit hun winterslaap maar even contact houden lijkt mij *D

hou ik jullie ook in de gaten :+

ga ook voor mn licentie volgend jaar dus misschien doe k ook wel mee met die TOMS cursus :Y
 
dan doen ze niet veel meer, kwam vorig jaar al spullen van ze tegen via veilingen.. o.a. de dynojetbank die ze hadden...


*welkomsttekst op de site:

"Per 1 januari 2009 is MotorXtra gesloten.

Onder de pagina Motoren en accesoires vindt u diverse aanbiedingen van onze inventaris. "


:+

Niet failliet, hij is gewoon gestopt ;)

Doet nu evenementen zover ik begreep maar niet specifiek met motoren dus kan best kloppen dat je hem niet in de circuitscene ziet :)

Hij zat ook op mf dus met een beetje zoeken kom je vast wel wat tegen ;)
 
hou ik jullie ook in de gaten :+

ga ook voor mn licentie volgend jaar dus misschien doe k ook wel mee met die TOMS cursus :Y

Prima! *O*

in ieder geval hebben we hier 'n mooie verzamelplek, dus dat moet wel goed komen dan... *D
 
Strak plan!

Ook van plan licentie te gaan halen dus?? Misschien maar eens kijken om de TOMS-cursus samen te doen dan?? Even in de gaten houden wanneer de data van MSL bekend zijn e.d.

Spa lijkt me inderdaad ook wel erg gaaf (Als ze nog een vergunning hebben volgend jaar... _O- ), misschien ook even kijken om enventueel "samen" te gaan...

Kortom: Zodra de verschillende organisaties weer wakker worden uit hun winterslaap maar even contact houden lijkt mij *D

Nja ik hou het licentie gebeuren beetje op 2011, hoop dan wel een circuitfiets te hebben.

Nu als scholier komt er niet al te veel geld binnen, moet nog ff aan gewerkt worden :/

Spa moet je zeker doen, verslavend baantje :9~ Dat met die vergunning zit vast wel goed :Y

Hoe bedoel je "samen" ? :P
Ik ga wss met aantal mensen van Fzrclub erheen, en jou op je race poes kan ik toch niet bijhouden :P
Al hoewel ik wel me best daarvoor wil doen :+
 
DCR?


oh wacht... ducati cut races :+
B|

full
 
Hij staat in de Fav's! *O* *O* vorig jaar maar eens lekker sturen en voor leuke foto's zorgen!
 
Nja ik hou het licentie gebeuren beetje op 2011, hoop dan wel een circuitfiets te hebben.

Nu als scholier komt er niet al te veel geld binnen, moet nog ff aan gewerkt worden :/

Spa moet je zeker doen, verslavend baantje :9~ Dat met die vergunning zit vast wel goed :Y

Hoe bedoel je "samen" ? :P
Ik ga wss met aantal mensen van Fzrclub erheen, en jou op je race poes kan ik toch niet bijhouden :P
Al hoewel ik wel me best daarvoor wil doen :+


Hmm, zonder licentie wordt het lastig om mee te doen... ;) Schijnen ze wel waarde aan te hechten O-) Maar dan ga ik eerst wel een jaartje oefenen, kan ik het je in 2011 uitleggen... _O-


Spa "samen" als in de vorm van "dezelfde dag". Kan wel weer een gezellig dagje worden dan denk ik. :Y De avond ervoor biertje erbij, de dag zelf mag je me 's morgens even het circuit laten zien, kan je 's middags aanhaken. Moet in principe niet zo'n probleem zijn, gewoon op dezelfde afstand blijven.. Als ik erdoor kan met die snelheid, moet die fiets van jou het ook kunnen, zo simpel is het... :+
 
Leef jij terug uit? :}

Word je ook jonger elk jaar? Ben wel benieuwd hoe oud je bent toen je geboren werd. :+

Lijkt inderdaad wel een beetje op deze film: "The Curious Case of Benjamin Button" waarin Brad Pitt van oud naar jong leefde :z
 
Hmm, zonder licentie wordt het lastig om mee te doen... ;) Schijnen ze wel waarde aan te hechten O-) Maar dan ga ik eerst wel een jaartje oefenen, kan ik het je in 2011 uitleggen... _O-


Spa "samen" als in de vorm van "dezelfde dag". Kan wel weer een gezellig dagje worden dan denk ik. :Y De avond ervoor biertje erbij, de dag zelf mag je me 's morgens even het circuit laten zien, kan je 's middags aanhaken. Moet in principe niet zo'n probleem zijn, gewoon op dezelfde afstand blijven.. Als ik erdoor kan met die snelheid, moet die fiets van jou het ook kunnen, zo simpel is het... :+

Ja das waar, ik verwacht eigelijk niet om in 2011 te kunnen zaccen od, dus ik hou het op in 2011 licentie halen. Om hopelijk in 2012 te kunnen rijden :) en dat dan tot me 80ste volhouden _O-


Klinkt allemaal goed :Y
Maar zo simpel is het niet hoor.. :P
Moet mijn veiligheidsmarge mentaal nog naar beneden stellen :/ + geen circuitbandjes :P

Hoop volgend jaar wel flink wat progressie te boeken..
 
we zijn al de site's aan het afspeuren voor de maanden en wat er dan te doen is.

b.v mei 2 dagen sachsenring *D

in juni nurenburg gp :}

en gaan met een groepie is altijd gezzeliger dan aleen.(hoewel er altijd wel gezzeligheid is,twee jaar alles alleen gedaan)

ben jij niet vooruit aan het plannen dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan