Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Zeker jammer, want het ziet er naar uit dat dit voorlopig de laatste "gezellige" rit is geweest. (hopelijk een grapje)
Hierna alleen nog een vriendelijk knikje met de helm op ( donker vizier natuurlijk dicht) en een boks met de handschoen. 🥶

Maar het was een mooi ritje, toch wel een beetje fris, maar de hamburger smaakte goed. (hoe vindt die gast al die tenten, volgens mij heeft hij alle POI's gedownload met hamburgertenten) 🍔

Erwin, bedankt voor het voorrijden. :t

Je brengt me op een idee, eens kijken of zoiets al bestaat :9
 
Ik heb niets opvallends geroken.
Dat zijn zo de voordelen van je reukvermogen te missen. Wel ff gesproken met iemand die daar in 1 van de huisjes woont, zeer uniek.
(op naar de volgende vuurtoren)
 
Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum en de trotse bezitter van een Yamaha FZ6. Ik kom uit Purmerend en zoek iemand (of een groep) motorfanaten die net als ik af en toe eruit willen op, bijvoorbeeld, een woensdagavond of welke avond dan ook;);). Wordt er nog wel eens wat georganiseerd? Grt, Patrick
 
Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum en de trotse bezitter van een Yamaha FZ6. Ik kom uit Purmerend en zoek iemand (of een groep) motorfanaten die net als ik af en toe eruit willen op, bijvoorbeeld, een woensdagavond of welke avond dan ook;);). Wordt er nog wel eens wat georganiseerd? Grt, Patrick
Die heb je bij deze gevonden! Dat laatste schiet er de laatste tijd helaas nogal bij in... Blijf het topic in de gaten houden ;-)
 
Welkom! Ik ben momenteel even motorloos, maar als ik er weer een heb spreek ik graag af om een stukje te rijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan