Wie? Wat? Waterland!! Kart & Wok editie 2!

Ik kies voor optie

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 1 14,3%
  • 3

    Stemmen: 4 57,1%
  • 4, anders, namelijk...

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7

Randyfisherman

MF veteraan
1 apr 2009
10.886
67
Noord-Holland
De Waterlanders gaan weer karten en wokken en wel op:

Zondag 13 februari 2011

Vanwege het hoge aantal inschrijvingen dit jaar (16 maarliefst) zal het een en ander iets anders georganiseerd moeten worden dan bij de vorige editie. Dit is nu net waar dit topic voor dient! De hamvraag is:

Hoe bepalen we wie de winnaar is van de prachtige troffee?!

Er zijn meerdere mogelijkheden:

1. We delen de groep in twee groepen. Elke groep rijdt een manche, en de snelsten uit elke manche rijden tezamen een finale. De winnaar uit deze finale (startopstelling naar gelang de tijden die in de eerste manche gereden zijn) heeft het komende jaar de prachtige bokaal op de schouw staan. Bij deze mogelijkheid rijdt dus niet iedereen twee keer...

2. We delen de groep in twee groepen en iedereen rijdt twee manches. Er worden in totaal dus vier manches geboekt. De winnaar is diegene met de snelste dagtijd (net zoals vorig jaar)

3. We delen de groep in twee groepen en iedereen rijdt twee manches. Er worden in totaal dus vier manches geboekt. De winnaar is diegene met de snelste cumulatieve tijd, oftewel de snelste tijd uit beide manches bij elkaar opgeteld.

4. Andere mogelijkheid, namelijk...


Na het karten rijden we weer gezamenlijk naar Purmerend om daar door middel van een lekkere wokmaaltijd de leuke dag af te ronden. Hier wordt de bokaal aan de winnaar overhandigd.

Locatie
Uit de poll bleek dat veel mensen voor het karten locatie ''anders'' hadden ingevuld. Welke locatie moet het gaan worden? Het is mij om het even..


Rest ons nog het vervoer, ik wil sowieso wel rijden en kan drie personen meenemen.

Ik heb er zin an!!




Uit het WWW topic:

Hier kunt u stemmen


Dit is nu de stand
days.png



En dit is het locatie overzicht
location.png
 
Laatst bewerkt:
Vind alle prima, hoor. Als de bokaal maar met mij mee naar huis gaat.... O-)


(enne, kan 6 persoontjes meenemen)
 
Laatst bewerkt:
Voorstel:
- Iedereen 2 manches
- De snelste helft rijdt een finale. De winnaar komt het eerst over de finish (dus niet de snelste tijd!).
- De langzaamste helft rijdt de troostfinale.
Hiermee rijdt dus iedereen 3 keer (anders betaald iedereen even veel terwijl sommigen minder rijden).
Mijn voorstel voor de lokatie: Huizen

Tussen haakjes: 23 Februari? Dat is een woensdag? Waarom? En op 24 Februari begint de motorbeurs......
Is zaterdagavond (b.v. 19 Februari) niet beter i.v.m. uitslapen?
 
Laatst bewerkt:
Voorstel:
- Iedereen 2 manches
- De snelste helft rijdt een finale. De winnaar komt het eerst over de finish (dus niet de snelste tijd!).
- De langzaamste helft rijdt de troostfinale.
Hiermee rijdt dus iedereen 3 keer (anders betaald iedereen even veel terwijl sommigen minder rijden).
Mijn voorstel voor de lokatie: Huizen
Maar als ik Clarity voor me heb, daar kom ik nooit never voorbij, dus dan ben ik bij voorbaat uitgesloten voor de bokaal. :(
 
Voorstel:
- Iedereen 2 manches
- De snelste helft rijdt een finale. De winnaar komt het eerst over de finish (dus niet de snelste tijd!).
- De langzaamste helft rijdt de troostfinale.
Hiermee rijdt dus iedereen 3 keer (anders betaald iedereen even veel terwijl sommigen minder rijden).
Mijn voorstel voor de lokatie: Huizen

Tussen haakjes: 23 Februari? Dat is een woensdag? Waarom? En op 24 Februari begint de motorbeurs......
Is zaterdagavond (b.v. 19 Februari) niet beter i.v.m. uitslapen?
Ooooeeepppspssss foutje, moest de 13e zijn!!! Net zoals in de poll in het WWW topic. 6 feb kon jij niet ivm BlackBird afspraak dus toen werd het de 13e want die was nog over en iedereen was toen beschikbaar...
 
Laatst bewerkt:
Voorstel:
- Iedereen 2 manches
- De snelste helft rijdt een finale. De winnaar komt het eerst over de finish (dus niet de snelste tijd!).
- De langzaamste helft rijdt de troostfinale.
Hiermee rijdt dus iedereen 3 keer (anders betaald iedereen even veel terwijl sommigen minder rijden).
Mijn voorstel voor de lokatie: Huizen

Tussen haakjes: 23 Februari? Dat is een woensdag? Waarom? En op 24 Februari begint de motorbeurs......
Is zaterdagavond (b.v. 19 Februari) niet beter i.v.m. uitslapen?
Wat betreft je wedstrijdvoorstel. Ik vind het een prima idee. Dat betekent dus twee manches tijden rijden en de derde manche vanuit startopstelling een race rijden. Meer mensen voor deze optie?!

En wat betreft Huizen, is dat niet een beetje ver weg? (ivm eten)
 
Ik vind wel dat de opzet/organisatie alvast even een pluim verdient!

Ik had anders ingevuld onder het motto "mij maakt het niets uit waar we rijden" ik kan dus niet vertellen waar we geen zouden moeten.
Ben er wel voorstander van om naar rondetijden te kijken en niet naar wie het eerste over de finish is. Wanneer je namelijk een blauwe vlag negeert is het vrij makkelijk om je positie te behouden op n kartbaan...
 
Ik vind wel dat de opzet/organisatie alvast even een pluim verdient!

Ik had anders ingevuld onder het motto "mij maakt het niets uit waar we rijden" ik kan dus niet vertellen waar we geen zouden moeten.
Ben er wel voorstander van om naar rondetijden te kijken en niet naar wie het eerste over de finish is. Wanneer je namelijk een blauwe vlag negeert is het vrij makkelijk om je positie te behouden op n kartbaan...
niet hoe wij rijden ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind wel dat de opzet/organisatie alvast even een pluim verdient!

Ik had anders ingevuld onder het motto "mij maakt het niets uit waar we rijden" ik kan dus niet vertellen waar we geen zouden moeten.
Ben er wel voorstander van om naar rondetijden te kijken en niet naar wie het eerste over de finish is. Wanneer je namelijk een blauwe vlag negeert is het vrij makkelijk om je positie te behouden op n kartbaan...
Je weet wat je te doen staat als je de bokaal in de wacht sleept ;)
 
Wat betreft je wedstrijdvoorstel. Ik vind het een prima idee. Dat betekent dus twee manches tijden rijden en de derde manche vanuit startopstelling een race rijden. Meer mensen voor deze optie?!

En wat betreft Huizen, is dat niet een beetje ver weg? (ivm eten)

Karten is nou niet echt iets wat zich leent voor dat circuitwerk, ik ben persoonlijk meer voor de snelste tijden :)
Niet dat ik de snelste tijd ga halen met mijn gewicht, magoed.
Ik ga de strijd wel aan met NBK :+
 
Ja,

Waar gaan we karten ?
Hoeveel "wedstrijdjes" ga je boeken ?
Welke tijdstip had je in gedachte voor de race, en op welk tijdstip gaan we eten ?
 
Nou ik denk gewoon Bleekemolen aangezien iedereen wel ''anders'' stemt maar vervolgens niet laat weten waar men heen wil...

Twee manches per persoon, dus optie drie uit de OP van dit topic lijkt mij (en gezien de poll nog een aantal mensen) de beste oplossing. Twee manches is meer dan zat, bij de derde manche doet toch alles al zeer.

Ik dacht rond 19:00 eten, het karten stem ik daar op af.

Goed?
 
Nou ik denk gewoon Bleekemolen aangezien iedereen wel ''anders'' stemt maar vervolgens niet laat weten waar men heen wil...

Twee manches per persoon, dus optie drie uit de OP van dit topic lijkt mij (en gezien de poll nog een aantal mensen) de beste oplossing. Twee manches is meer dan zat, bij de derde manche doet toch alles al zeer.

Ik dacht rond 19:00 eten, het karten stem ik daar op af.

Goed?
Wat mij betreft ok.
 
Terug
Bovenaan Onderaan