Wie? Wat? Waterland!!! part VII. Lucky 7 of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HornEd

MF veteraan
9 feb 2003
8.747
3
Noord-Holland
*O* *O* Welkom in deel 7!! *O* *O*

Na wat pech in het begin van dit jaar nu LUCKY 7?

full



full



Hier draait het om: Purmerend e.o. oftwewel Waterland​

full





Waar het allemaal mee begon:
Wie woont er in Waterland (Purmerend e.o.)?
Wie?, Wat? Waterland! deel 2
Wie? Wat? Waterland!!! (wereldstad Purmerend eo.) deel 3
Wie? Wat? Waterland!!!! (Het centrum van het Universum) deel IV
Wie Weet Wat er landt deel V (De doorijders Editie)
Wie? Wat? Waterland? Willen Wij Winter?




Woensdag, Wie? Wat? Waterland!! ritdag Zodra de dagen weer wat langer worden (en dat worden ze!), zal er weer afgesproken worden. :]
Meetingpoint: Appie Hein XL (aan de Burgermeester Kooimanweg in Purmerend)

Het is dan bijna elke woensdag raak, gezellig even een praatje en altijd leuke ritjes, zin om eens mee te gaan ? kom gerust eens langs.

Ga je voor het eerst mee? lees dan ter leering en den vermaeck dit bericht -> KLIK <-




De WWW kalender 2010:

januari
10 januari: www wok en kart meeting

februari

maart

april
18 april: Landelijke Motordag(en) Assen. (TheLittle, Randyfisherman en HornEd)
25 april: Randy's kneedown primeur. *O*

mei
9 mei: MF Megameeting Veenedaal. Purmerend verzamelpunt MFMM 9 mei
12 mei t/m 16 mei: www goes Vogezen deel 2 (ovb van het weer) (RikVfr, LoSBoL, Nessy, TheLittle, mento, Marcooo)
23 mei: cLarity's en NBK's KD primeur. *O*

juni

juli
26 juli: WWW goes Zandvoort. (circuitexperience) (TheLittle, HornEd, cLarity)

augustus
15 augustus: MF Trackday Lelystad. (mento, LoSBoL, Nessy, Randyfisherman, RikVfr, TheLittle, cLarity en HornEd)

september

oktober

november

december


En natuurlijk de gehaktritjes op woensdag en spontane ritjes in het weekend. (gewoon topic blijven checken)






Algemene informatie
Motorrijtechniek
Sport Riding Techniques (57MB)

BPM Calculator




Foto's
full


WWW on the road to MFMM:
full

WWW goes Vogezen 2009:
full




Fotoalbums Vogezen 2009:

fotoalbum#1 (HornEd)
fotoalbum#2 (Nessy)
fotoalbum#3 (TheLittle)
fotoalbum#4 (RikVfr)




De Buienradar
radar.php





De eerder gereden ritjes gelogd door TheLittle:
WWW Rit 23-07-2008 (dit is een mht file, moet worden ge-DownLoad)
WWW Rit 27-07-2008
WWW Rit 06-08-2008
WWW Rit 20-08-2008
WWW Rit 27-08-2008
WWW Rit 29-03-2009
WWW Rit 22-04-2009
WWW Rit 22-07-2009
WWW Rit 29-07-2009
WWW Rit 05-08-2009
WWW Rit 19-08-2009
WWW Rit 09-09-2009
WWW Rit 20-09-2009
WWW Rit 14-04-2010
WWW Rit 28-04-2010
WWW Rit 05-05-2010




De eerder geschoten beelden met dank aan Rocco 76, de Motocam:
Filmpje 1
Filmpje 2
Filmpje 3
Filmpje 4
Filmpje 5

Compilatie WWW ritjes 2008
Compilatie WWW ritjes 2009




Het (jaarlijkse) uitje Karten en Wokken Foto's
Winnaar 1e editie (10-01-2010) : Randyfisherman *O*





De Waterlanders

Wil je een (andere) foto bij je naam, laat het ff weten...


chica80
full




cLarity
full




DJvanWonderen
full



Feniks
full




gamblertje
full




gsxrvanderwerff
full




handy-henky
full




hawk gt
full




HornEd
full





J.Rabbit
full




jump2limits
full




JvdW
full




LoSBoL
full





Maggienaaltje
full




Marcooo
full




mento
full




NBK
full





Nessy
full




Paxlie
full




Pingey
full




Randyfisherman
full




r1enzo
full




RikVfr
full




Rocco 76
full





Super Blackbird
full




theLittle
full




Tres
full




Trompie
full




Tuutuut
full





27k
full






*O* Veel plezier met het lezen van / posten in / trots zijn op / genieten van en meerijden met het gezelligste regionale topic van MF!! *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Ben ik nr 2 die reageert!!

Had laatst wat wax gekocht bij onze bandenman voor het schoonmaken van mijn zadel. Helaas glimt ie niet meer maar wel al het andere plastic ................. wil ik gewoon even kwijt!
 
Laatst bewerkt:
Ben ik nr 2 die reageert!!

Had laatst wat wax gekocht bij onze bandenman voor het schoonmaken van mijn zadel. Helaas glimt ie niet meer maar wel al het andere plastic ................. wil ik gewoon even kwijt!

Nee hoor. Jij bent de eerste.

Wil jij zeggen dat jij je zadel waxt. Zal een glibberige boel zijn...
 
Met bijpassende handschoenen ?

Maar ziet er goed uit, afgelopen zondag vond ik de rode jas al goed opvallen, dus met deze koe gaat dat ook helemaal goedkomen.

Uiteraard met bijpassende handschoenen. Niet deze, maar van Held. En natuurlijk wordt het Italia thema ook hier doorgezet.

Heb jij al een idee, wanneer jouw GSR weer de weg op kan?
 
:W
laat ik maar weer is me kop zien O-)

@thelittle: goed om te horen dat het toch goed komt met je gsr *O*

@horned: mooi pakkie ;)
 
Waarom is mijn motor nou stuk met dit prachtige weer en een vrije middag? :?

Voor de gene die wel kunnen rijden vandaag, geniet ervan! :]
 
Heb jij al een idee, wanneer jouw GSR weer de weg op kan?
Vandaag bij de dealer geweest om mijn motorpak op te halen
(kan ik de schade eens rustig bekijken)

En de GSR stond al op de brug, ze waren hard bezig om de achterbrug te demonteren.
Dus ik verwacht nog een weekje wachten. (nog niet alle spullen waren binnen)
 
Hallo Waterlanders,

Na een lange winterslaap heb ik ook al weer wat ritjes gemaakt, maar toch wat voorzichtiger als anders met in gedachten wat The Little en Losbol overkomen is!

Hopelijk zijn jullie machines ook weer snel de ouwe......
Allemaal een goed en veilig seisoen gewenst en zie jullie wel weer bij de ritjes en complimentje voor deeltje 7

Henky
 
Hey lieve waterlanders, ik dacht ik laat ook maar weer even wat van me horen: Ik heb het geprobeerd om alles te lezen maar na een half uurtje gaf ik het op. Ik was vanaf pagina 60 begonnen in het vorige deeeltje, ben bij 75 afgehaakt, ben n beetje moe. Ik ving nog net even op de The Little onderuit is gegaan, ongelooflijk balen...... is de schade al hersteld? en hoe is het met de spieren en gewrichten en niet geheel onbelangrijk je ego?
Ik las hier dat er aan het begin wat pech was, wie had er nog meer pech? ZIjn toch geen erge dingen gebeurd? Iemand zin om me een update te geven van de afgelopen maand?

Wij wonen nu een kleine 2 weken op de middenweg. We hebben de eerste dag wat sloopwerk verricht, toen wat plastic op het plafond gespannen tegen het stof dat van bovenkomt en toen de meubeltjes erin gezet. Het zal jullie verbazen maar het is nu al een ongelooflijk gezellig huis als je het mij vraagt. HEt kan dus alleen nog maar beter worden. We moeten knopen door hakken wat de aannemers betreft, t ziet er goed uit. Zodra we dat gedaan hebben kunnen ze aan de slag en wij ook. HEt allerbelangrijkste: ONze motoren staan nu binnen. Heb al een ritje gemaakt, voelde weer erg goed! Vanuit de Beemster heb je meteen al leuke weggetjes en dijkjes waar je over heen kunt crossen. We hebben vanuit de woonkamer uitzicht op schapen met schattige lammetjes, erg leuk om te zien en vooral om te horen. Al met al dus een zeer geslaagde verhuizing we kunnen ons geluk niet op! Ik denk dat het er wel in zit, een BBQ van de zomer ;)

Volgens mij reed ik vandaag een stuk achter 27K (gespot!!) aan op zijn CBR. Ik moest op je wachten toen ik de middenweg op wilde draaien. Ik reed achter je aan tot aan de A7, daarna was je snel vertrokken. Ik reed in mijn grijs metalic toyota Aygo.
 
Hey lieve waterlanders, ik dacht ik laat ook maar weer even wat van me horen: Ik heb het geprobeerd om alles te lezen maar na een half uurtje gaf ik het op. Ik was vanaf pagina 60 begonnen in het vorige deeeltje, ben bij 75 afgehaakt, ben n beetje moe. Ik ving nog net even op de The Little onderuit is gegaan, ongelooflijk balen...... is de schade al hersteld? en hoe is het met de spieren en gewrichten en niet geheel onbelangrijk je ego?
Ik las hier dat er aan het begin wat pech was, wie had er nog meer pech? ZIjn toch geen erge dingen gebeurd? Iemand zin om me een update te geven van de afgelopen maand?

Wij wonen nu een kleine 2 weken op de middenweg. We hebben de eerste dag wat sloopwerk verricht, toen wat plastic op het plafond gespannen tegen het stof dat van bovenkomt en toen de meubeltjes erin gezet. Het zal jullie verbazen maar het is nu al een ongelooflijk gezellig huis als je het mij vraagt. HEt kan dus alleen nog maar beter worden. We moeten knopen door hakken wat de aannemers betreft, t ziet er goed uit. Zodra we dat gedaan hebben kunnen ze aan de slag en wij ook. HEt allerbelangrijkste: ONze motoren staan nu binnen. Heb al een ritje gemaakt, voelde weer erg goed! Vanuit de Beemster heb je meteen al leuke weggetjes en dijkjes waar je over heen kunt crossen. We hebben vanuit de woonkamer uitzicht op schapen met schattige lammetjes, erg leuk om te zien en vooral om te horen. Al met al dus een zeer geslaagde verhuizing we kunnen ons geluk niet op! Ik denk dat het er wel in zit, een BBQ van de zomer ;)

Volgens mij reed ik vandaag een stuk achter 27K (gespot!!) aan op zijn CBR. Ik moest op je wachten toen ik de middenweg op wilde draaien. Ik reed achter je aan tot aan de A7, daarna was je snel vertrokken. Ik reed in mijn grijs metalic toyota Aygo.
Goed om te horen!! Heel veel geluk in het nieuwe huis
 
Net een BDE'tje gehad met een fietser die zonder te kijken de weg op draait. Op zon moment wil een Dragstar ook de hoek nog wel om O-)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij reed ik vandaag een stuk achter 27K (gespot!!) aan op zijn CBR. Ik moest op je wachten toen ik de middenweg op wilde draaien. Ik reed achter je aan tot aan de A7, daarna was je snel vertrokken. Ik reed in mijn grijs metalic toyota Aygo.


*D :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan