Wie weet een camping in Zeeland?

YvonnovY

MF'er
24 mrt 2005
212
0
Noord Holland
Wij willen met een vrouw of 15 richting Zeeland voor een weekend in Juni. Op de ztaedag een beetje rond toeren in de buurt daar. Weet iemand een leuke camping in de buurt ?
 
kijk eens op www.zeelandcampings.nl

ik kom al zo,n 15 jaar op de witte raaf in Arnemuiden
hier kan je perfect touren onder de duinen langs Domburg,Zoutelande,Veere,Westkappele,Vlissingen,enz met goed weer prima vertoeven in zeeland s,avonds nog even een rondje om het eiland heerlijk

1 tip wacht niet te lang met boeken want zeeland zit in het hoogseizoen propvol

suc6
 
Let wel goed op en vraag of de camping wel motorvriendelijk is..........ik zelf heb 9 jaar gewerkt bij Zeeland Camping Dishoek en daar werd je vaak achteraf tussen de gezinnetjes geplaatst waardoor het al om 10.00uur stil was, heel fout dus, een minicamping is goed aan te bevelen en zeker een camping in Geersdijk [heel rustig, mooi en op noord-beveland].


En anders kan ik misschien wel ruimte maken voor 15 vrouwen :+
 
de witte raaf is wel een goede camping ook wel motorvriendelijk er komen wel vaker groepen het is idd wel een familie camping maar voor dit soort lui hebben ze speciale veldjes :+
en er zijn verspreid over de camping zat motorliefhebbers ik ga regelmatig wel eens een rondje rijden met de beheerder die ook motorliefhebber is
zolang het overlast axeptabel blijft is het prima te doen

de mini campings in zeeland zijn juist veel gezinnen die rust willen moet je niet zonder db killer aankomen

en 15 motorrijdende vrouwen zijn toch overal welkom ;)
 
de bekendste is de roompot

daar heb je gelijk in maar als je naar Zeeland komt om motor te rijden dan zou ik niet naar zo,n park gaan
dat is net als naar Centerparcs gaan en gaan fietsen buiten het park ben je mooi duur uit als je geen gebruik maakt van het plaza e.d
 
mooi toevallig...ik verhuur zomerhuisjes in zeeland (schouwen Duiveland.)
Heb een huisje met 700 m2 grond. Kan je daar de tenten opzetten en van de facilitaire middelen in het huisje gebruik maken. Maar wel tijdig bespreken anders is de agenda vol voor het seizoen. ;)
Kan me mailen op: dewesthoek@gmail.com
 
Jawel leef echt nog wel.. ;-)

Hay Alwin..alles flex?
Hier wel hoor!!

Dank voor jullie reacties, ga er ff in spitten....
 
Terug
Bovenaan Onderaan