wie weet een winkel waar veel occasions staan

UPDATE

MF veteraan
6 mei 2002
1.453
0
Zwolle
Beste motorrijders,
Ik ben opzoek naar een goede occasion,
wie weet een goed adres waar ik mijn ogen de kost kan geven.

Ik woon in zwolle
dus mocht iemand een grote dealer in de buurt weten
laat het me weten zodat ik daar een motor kan gaan passen.

mvg
dennis brouwer :]
 
:? TT motoren Zwolle
:? SAFE Staphorst
:? SAFE Apeldoorn

Link onder aan deze pagina
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vraag me af waarom je het vraagt :?
Vanmiddag ben jij bij Motorport in Zwolle geweest.
Hebben ze daar geen fietsen?
 
LAGE CB,
ja inderdaad ik ben vanmiddag weer eens rondje zwolle geweest maar ken ondertussen alle motoren wel klein aanbod en daarom zoek ik enkele adressen waar het aanbod groter is meer types enz enz dus.


Sander 900.
helemaal top die link, tot nu toe het beste wat me
dit forum heeft opgeleverd *D
Extra Zwaai



GReetZ
Dennis brouwer :]
 
Sander 900.
helemaal top die link, tot nu toe het beste wat me
dit forum heeft opgeleverd *D
Extra Zwaai

Wat ben jij een slijmerd zeg...
Weet niet of ik nog reacties ga geven op jou.

(Jij ook bedankt voor alle info en overige heren...ook bedankt voor alle reacties.)
 
Wat ben jij een slijmerd zeg...
Weet niet of ik nog reacties ga geven op jou.

(Jij ook bedankt voor alle info en overige heren...ook bedankt voor alle reacties.)
Die jongen is gewoon blij dat hij eindelijk eens een reaktie krijgt die híj graag wil zien :) :)

Hopelijk begrijpt hij middels dit topic dat wij het echt goed met hem voorhebben.. Maar..ik denk toch niet dat hij te stoppen is :( Ja, door een auto misschien :? ..... :)
 
Die jongen is gewoon blij dat hij eindelijk eens een reaktie krijgt die híj graag wil zien :) :)

Hopelijk begrijpt hij middels dit topic dat wij het echt goed met hem voorhebben.. Maar..ik denk toch niet dat hij te stoppen is :( Ja, door een auto misschien :? ..... :)

Dat is Dennis al tig keer gezegd, dat we het goed met hem voorhebben.
Maar ondertussen weten we ook wel dat ie alleen maar info wil over tweedehands motoren.
Dat hoeft niet in iedere post vermeld te worden vindt ik.

Daarbij is dit een algemeen motor forum en wil men elkaar van dienst zijn op allerlei gebieden.
Wil iemand dus alleen iets over tweedehands motoren...dan ben je denk ik beter thuis op een startpagina met motordealers.

Je kan hier niet verwachten dat er alleen met links gesmeten gaat worden. Wordt ook beetje saai dan.
 
Lage CB,
Ik heb zoals je ziet cq leest oproepjes geplaatst in de rubriek algemeen, het enige wat ik doe is advies vragen over "het op vakantie gaan met een motor" en "over een goede tour motor", Verder heb ik niet gevraagd om meningen over wat ik wil gaan doen, deze meningen vol met kritiek kan ik wel waarderen tot op een zekere hoogte, JAMMER HOOR!!! Ik had graag meer advies gekregen van mensen die lekker op vakantie geweest waren met de motor, dan van mensen die enkel een blokje om rijden.

Even terug komen op enkele zinnen die je getypt hebt.
Dat is Dennis al tig keer gezegd, dat we het goed met hem voorhebben.
Allemaal leuk en aardig bedoeld maar hiervoor plaats ik geen bericht en wil dat dan ook niet tig keer horen cq lezen JAMMER!

Maar ondertussen weten we ook wel dat ie alleen maar info wil over tweedehands motoren.

Als je het zo goed met me voor hebt waarom duurt het dan zolang voordat je het doorhebt dat ik inderdaad erg geintereseerd ben in 2e hands tour motoren OMDAT ik er een lange reis mee wil maken!

Dat hoeft niet in iedere post vermeld te worden vindt ik.
Blijkbaar wel nodig want ik krijg allen goed bedoeld kritiek waar ik niets mee ga doen, en de voor mij belangrijke adveis krijg ik minimaal JAMMER!

Daarbij is dit een algemeen motor forum en wil men elkaar van dienst zijn op allerlei gebieden.
Wil iemand dus alleen iets over tweedehands motoren...dan ben je denk ik beter thuis op een startpagina met motordealers.

ALGEMEEN FORUM!
Help elkaar voort, dus ook 2e hands tourmachines, een verkoper heeft leuke praatjes, maar voor echte verhalen ben ik beter op m'n plaats als deze "motor forum", maar omdat mijn ervaring met motoren minimaal is ben ik op dit moment niet in de positie om advies te geven, maar des te meer nadat ik op vakantie ben geweest.

Je kan hier niet verwachten dat er alleen met links gesmeten gaat worden. Wordt ook beetje saai dan.

Elkaar helpen kan o.a door elkaar een link te geven waar die persoon goed terecht kan. En wat
heel erg saai is om TIG keer het zelfde te moeten lezen. en daarom het zelfde moet antwoorden


Ik stel die vragen niet voor niks, dus zou je er misschien een antwoord op kunnen geven.

Hierop wil ik nog reageren, allereerst had ik een oproep geplaatst met daarin het gewenste advies, helaas zeeeer weigig advies en bergen met kritiek
vervolgens toch gehoor gegeven aan je oproep wat overigens weinig heeft op gelevert behalve een scheef gezicht.

Zo dit moetst er eventjes uit
zie het maar als positief kritiek

GreetZ
Dennis brouwer :]
 
Oké Dennis, hierbij excuses als het verkeerd is overgekomen wat ik bedoel...

Waar het me om gaat is dat een aantal mensen jou van advies dient en zgn. eye-openers geeft.
Dit is allemaal goed bedoeld.
Of je er wat mee doet is aan jou. Maar dat geldt voor alle posters/topic-openers.

Daarbij zijn er genoeg mensen hier die met de motor op vankantie zijn geweest/nog gaan.
En rijden we dus niet alleen maar rondjes om de kerk bv. Ook ik ben al eens met fiets op vankantietje geweest.


De posts die gedaan zijn in jouw eerste vakantie topic zijn dus naar mijn mening even bruikbaar als een enkele link naar een pagina met dealers.

Er wordt regelmatig wat weggezwamd hier, maar ik weet zeker dat de meningen over jouw vakantie gemeend zijn.

Mag ik nog een tip geven voor het quoten van tekst:
Je copied nu de hele tekst, splitst het en zet daaronder jouw verhaal. Dit leest lastig.

Het is overzichtelijker om de tekst waar je op wil reageren te quoten.
Dit kan je dus bij alle stukjes doen waar je op wil reageren. Wat niet terzake doet evt deleten.
Kijk eens in de FAQ en probeer het uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Joppen is niet foppen ( ik werk er :D )
maar niet alleen daarom.
ik zou zeggen lees de besprekingen op www.motordealer.info maar eens. Kwam het gisteren toevallig tegen en van alle motordealers in noord-brabant komt joppen als beste uit de bus.

daarnaast zou je ook eerst een op www.joppen.nl kunnen kijken. en anders druten
http://www.gl1800.nl (www.gl1800.nl) zelfde layout heeft ook alle 95% van de aanwezige motoren online staan met foto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan