Wie weet er een goede dealer voor een beurt Yamaha Majesty 400 omgeving Rotterdam

Roedie12

Rookie
6 jul 2021
5
0
Beste mensen,

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een Yamaha Majesty 400 uit 2005 gekocht, 25000 km op de teller. Hij ziet eruit zoals de kms-stand doet vermoeden, nog netjes en alles werkt. Nu is alleen de onderhoudshistorie een vraagteken, de vorige eigenaar had dit sinds hij hem had door een bevriende monteur laten doen, hierdoor heeft hij geen facturen kunnen overleggen. Ook had hij niks van de vorige eigenaar.
Bij de proefrit heb ik niks gemerkt van eventuele mankementen, alles werkte zoals gezegd en hij zag er goed uit. De koop is uiteindelijk gesloten en ook de terugreis van 170 km is zonder problemen en bijgeluiden verlopen.

Omdat de onderhoudshistorie niet gestaafd kan worden door facturen, wil ik hem toch maar z.s.m. voor een beurt wegbrengen, weet iemand een goede garage/dealer in de omgeving Rotterdam voor mijn motorscooter?
Ik heb zelf natuurlijk ook al gekeken op internet en zie Motostore Barendrecht en Benjan motoren in Ridderkerk, ik heb daar alleen geen ervaringen mee. Dus ik hoor graag tips of aanbevelingen, het hoeft niet perse in Rotterdam te zijn, dan wacht ik wel even tot hij klaar is.
 
Top, bedankt voor je reactie. Ik hoop dat meer mensen reageren en zo meer opties kan bekijken.
 
Of Fredmotoren. Er schijnt daar iemand te zijn met ervaring in de Yamaha Majesty.
Hoe ik dit weet? Ik zou aantal maanden geleden een Majesty aangeschaft hebben, maar door omstandigheden helaas naar ander werk op zoek gegaan.
Dus koop ging niet meer door. De verkoper had wel zijn onderhoudshistorie bij de hand, motorscooter was bij fredmotoren onderhouden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan