Wie weet er leuke off-road gebieden in NL?

CreaToR

MF'er
10 mei 2004
161
0
Den Haag
Wie-o-wie weet hierover meer, zodat ik mijn nieuwe (2e-hands) Africa Twin eens kan bemodderen?

[update]
Laat ik dit topic iets nuanceren: wie weet er legale terreinen waar je een off- of allroad een beetje kan uitproberen in NL.
De illegale gebieden houden we dan maar buiten beschouwing om onze lieftallige vrienden van de politie niet wakker te maken O-)
[/update]
 
Laatst bewerkt:
Als je wilt dat er nog leuke offroad gebieden overblijven is het beter dat je die niet op een internetforum bekendmaakt.
Voor een off road gebied waar openbaarheid geen kwaad kan, check mijn profiel ;)

Dat klinkt inderdaad logisch! Niet bij stil gestaan... (stuuupid)
 
ikeppem! bedankt.

leuk om hierover meer te vinden, ik had een VFR, maar heb nu eindelijk de Africa Twin die ik al tijden wilde... ik zit nu al luchtkastelen te bouwen over toeren in Portugal, Noorkdaap, Africa wellicht... gaaf gaaf gaaf...
 
Laatst bewerkt:
je hebt helemaal gelijk, op de openbare weg wordt er al genoeg automobilistje en motorrijdertje pesten gebezigd, laat ze maar met hun tengels van de off-road gebieden afblijven.

my lips are sealed :X
 
Kan er best inkomen dat jullie zuinig zijn op die leuke plekjes. In Nederland zou ik echt claustrofobie krijgen :o
Maar hier in België is het ook niet meer wat het ooit was. Men bekijkt mij hier ook al vies wanneer ik met mijn allroad (Kawa KLE 500) een veldwegje oprijd '(
 
België lijkt me wel al een stuk leuker dan Nederland om off-road te gaan, maar voor het echte werkt zie ik mezelf toch graag in echt bergachtige gebieden.

Ik heb nog geen idee waar ik het over heb, met 50.000 km ervaring op een Honda VFR doe je niet echt offroad ervaring op. Met mijn huidige Fiets moet daar wel snel verandering in komen!
 
westelijk haven gebied amsterdam (ruigoord)
groot gebied waar je naar hartenlust legaal kan krauten.
 
de gemeente heeft hier in enschede de crossbaan platgegooid :( , was best fijn baantje. ze proberen nu om het 'netjes' op te lossen met te gemeente. maar ondertussen deze zomer geen crossbaan meer :( ,

maarjah. het ging over off-road ritten, niet crossbanen :)
 
Heb je je bril wel op :? Het zal lvt niet zijn :z met z'n goocheme op merkingen. :r
het zal 4strokerules niet zijn...naja, laat ik het maar niet zeggen.
wat bedoel je, mag ik dit gebied niet bij naam noemen noemen omdat jij beweert dat ze anders het terrein van ons afpakken? ben je op je werk ook zo autoritair?
ik ben benieuwd....sinds jij eigenlijk nooit antwoord op mijn vragen (baby)
 
Mogen het ook allroadroutes zijn of wil de gehele dag kleine rondjes rijden ?

LEO

Voor een eerste oefening zijn cross-banen natuurlijk handig, alleen ken je dan op een gegeven moment alle bochten en hobbels wel uit je hoofd...

het leuke van echt off-road lijkt me het onverwachte, het continue opletten op wat er voor je ligt. Ofwel, ik doel met dit topic op off-road routes, maar info over cross-banen is ook welkom... altijd handig om te weten ;-)
 
Voor een eerste oefening zijn cross-banen natuurlijk handig, alleen ken je dan op een gegeven moment alle bochten en hobbels wel uit je hoofd...

het leuke van echt off-road lijkt me het onverwachte, het continue opletten op wat er voor je ligt. Ofwel, ik doel met dit topic op off-road routes, maar info over cross-banen is ook welkom... altijd handig om te weten ;-)

Met een AT over de crossbaan :}

Ik zou eerst eens een allroad ritje proberen.
 
Met een AT moet je gewoon eens over het strand denderen. Beetje tactische tijd uitzoeken en dan isset geen punt. Ik ben afgelopen nacht uit gegaan naar een strandfeest, en daar doodleuk over het strand aan komen kachelen :]
 
het zal 4strokerules niet zijn...naja, laat ik het maar niet zeggen.
wat bedoel je, mag ik dit gebied niet bij naam noemen noemen omdat jij beweert dat ze anders het terrein van ons afpakken? ben je op je werk ook zo autoritair?
ik ben benieuwd....sinds jij eigenlijk nooit antwoord op mijn vragen (baby)

Ik denk dat het niet slim is om op een groot forum als mf namen en plaatsen te noemen. Als je ziet wat er 10 jaar terug nog mogelijk was 'in het bos' en hoeveel er nu afgesloten is... Zelfs in Belgie wat een paar jaar terug nog een offroad paradijs was gaat het de verkeerde kant op. :( Denk jij nou maar lekker dat er niks aan de hand is. |(

Als je begint over gaten in zuigers boren denk je toch niet dat ik daar nog op inga :? Misschien kan je kleine zusje van 12 er om lachen.... (puber)
 
Terug
Bovenaan Onderaan