Wie weet er nog een leuke naked bike???

KTM_freak

Rookie
23 jul 2006
13
0
Borft
Hallo,

Wie weet er nog een leuke naked bike waar je met ze 2e lekker op zit en sportief is. Liefs een v-twin van tussen de 500cc en 1000cc in zit. Die caviga raptor 650 is wel een mooi ding maarja het is niet gemaakt voor het snelle bochten werk enzo. dus... :?
 
Hallo,

Wie weet er nog een leuke naked bike waar je met ze 2e lekker op zit en sportief is. Liefs een v-twin van tussen de 500cc en 1000cc in zit. Die caviga raptor 650 is wel een mooi ding maarja het is niet gemaakt voor het snelle bochten werk enzo. dus... :?

Suzuki SV650 :]
 
De raptor is toch vrij sportief zeggen ze... Alleen zullen de meeste bikes in die klasse wel budget vering hebben.. Maar met andere veren en goede bandjes zal er vast mee te sturen zijn...

Met de sv650 ook zo..
 
Triumph speed triple.
Geen v twin, 3 in lijn.
geen 500-1000 cc maar 1050 :P

Kreeg van de Moto Plus in de test voor nakeds de hoogste fun factor mee.

Ga ik naar op zoek na de 25 kw periode :P

jamiespeed3.jpg


Lijkt wel alsof je er aan de achterkant af zou glijden :P
Triumph%20Speed%20Triple%202005%20RHS.jpg
 
Ducati MONSTER. Keus genoeg tussen 500-1000cc, sportief en goed met z'n 2en te berijden.

minics.
 
Het schijnt dat je op de BT1100 wel redelijk achterop zit, maar dat heb ik dan weer toevallig in het bijbehorende topic gelezen. ;)
 
990 Superduke.
Rijd regelmatig met iemand achterop, is goed te doen. Pas alleen op dat ze dr reet niet brand tijdens opstappen op warme motor.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/395254/349454ac0c7cfbbac159620c31fb2dbe (Kopie von Superduke rechts.jpg)​
 
V-twin? Een leuke Harley Sportster. Niet dat custom model, maar de 883R. Koop je een goed zadel, zodat je er met zijn tweeën ook goed op zit. :]
 
990 Superduke.
Rijd regelmatig met iemand achterop, is goed te doen.
:^
Zeker voor iemand met de naam "KTM_freak" ;)

Heb nog niemand horen klagen over een warme reet....wel iemand die even achterop zat en even "voelde" waar hij zijn handen kwijt zou kunnen })
PSSS....dikke blaar, niet! op de uitlaat dus :P
 
Ik rijd een paar jaar gsx 1400 en daar kan je prima met zijn 2en op en met 130 Nm koppel hoef je over sportief niet te klagen. Ja hij is wat groter en zwaarder dan een racer maar voorlopig laat ik er een hele hoop achter me als het om sturen gaat. Het gaat toch voor een groot deel om de piloot he.. dus kijk maar eens op het suzuki gsx 1400 forum. Ik kon trouwens met mijn harley ook heel aardig plat de hoek om het is maar wat je wil he als je niet kunt sturen maar toch indruk wil maken koop je gewoon een motor met heeeeeel veel koppel of pk's dan laat je alles achter je bij het stoplicht ..........maar zeg nu zelf wat is nu leuker om in de eifel op je 600tje met iemand achterop een stel dikke racers voorbij te sturen.....met een "damesmotor"
 
Ducati Monster S4RS

Gewoon een kale racer
zeker lekker rijden met z'n 2'en
je kan ook lekker in een aanvalshouding zitten op de motor
De motor heeft een super rijwiel gedeelte en zat power voor wheely's op gas in 1 of 2 en met iemand achterop ook in 3(als je durft)

met termignoni uitlaat, chip en KNfilter heb je 147PK aan de pols!
ook ideaal voor circuit training enz. maar ook gewoon touren gaat perfect.

Duidelijk toch :Y

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/396372/34953c6c9f6d44b3279960d521dd0e4d (S4Rs-7.jpg)​
 
Terug
Bovenaan Onderaan