Wie weet er nog een leuke naked bike???

Hoe lange afstanden wil je eigenlijk rijden met haar achterop, en hoe lang is ze....
Sportief en lekker achterop zitten gaat volgens mij niet zo goed samen...
 
wat ik wel een leuke vind is de Benelli TNT. het is dat ik zelf wat meer bescherming tegen de wind wilde, daarom heb ik nu gekozen voor een Diversion uit '91 (of was het nou om de financiele redenen? 8-) )

hier even een id:
full


trouwens wel 1150CC (dus teveel?) en geen id hoe je er met een duo opzit.... (helaas 8-) )
 
Ik heb dus zelf een Speed Triple, maar iemand achterop??
Tenzij diegene korte benen (bijv. Kids) heeft of het moet gaan om een Stop-'n-Drop ritje, dan kan het wel. Je zit met de knieen behoorlijk hoog.
Verder een stoere fiets hoor die heerlijk sportief rijdt !! Vooral als je hem aankleedt met fly screen e.d. dan wordt ie nog een stukje flitsender en sportiever.
Wat vinden jullie van mijn Rearhugger (achter spatscherm)? Standaard zwart kuntstof hoort toch niet, dus... dan maar laten spuiten in de goede kleur!!

 
honda cb 1300 is zuiniger in gebruik dan zware v2
heeft een goede baanligging ,massas koppel en een goede look ,zeer betrouwbaar
wat wil je nog meer ;) , en tis een honda _O-
full
 
Volgens mij zit er op die raptor's behoorlijk goed materiaal voor zo'n relatief goedkope fiets. Vind hem ook wel mooier dan SV (maar je hebt wel de betrouwbaarheid van de SV, immers zelfde blok)...

Als je voor iets aparts gaat: Buell misschien, over de betrouwbaarheid zijn de meningen bijzonder verdeeld, maar het kapot trillen van onderdelen schijnt toch wel redelijk troef te zijn

En anders, Honda X11? plankt wel lekker door bij het stoplicht iig...
 
Hoe kan je nou een topic openen en vervolgens niet meer reageren, genoeg aanbiedingen en tips hierzo maar zonder wensen kenbaar te maken blijft het daar waarschijnlijk bij......... ;)
 
oke dank jullie...met jullie info ga ik ff verder zoeken...

dank je wel *D :z

Hij heeft al bedankt hoor!
Alleen wij zijn zo ijverig, we gaan maar door met naked's aanvoeren.

Dus...wie weet nog een leuke naked :P
 
Hij heeft al bedankt hoor!
Alleen wij zijn zo ijverig, we gaan maar door met naked's aanvoeren.

Dus...wie weet nog een leuke naked :P

Nou, vooruit...de mijne dan ook maar even. En ja, hij is te koop! :]

Raptor_Overall0.jpg

Voor meer info, check [TKA] Cagiva V-Raptor 1000.

Ennuh, voor de goede orde: dat puntige ding aan de achterkant kan er af. Daaronder zit dus de duozit. Niet dat het retecomfortabel is, maar hoelang iemand het volhoudt zal ook wel afhangen van zijn/haar omvang & lengte...

Grtz, Eric.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dus zelf een Speed Triple, maar iemand achterop??
Tenzij diegene korte benen (bijv. Kids) heeft of het moet gaan om een Stop-'n-Drop ritje, dan kan het wel. Je zit met de knieen behoorlijk hoog.
Verder een stoere fiets hoor die heerlijk sportief rijdt !! Vooral als je hem aankleedt met fly screen e.d. dan wordt ie nog een stukje flitsender en sportiever.
Wat vinden jullie van mijn Rearhugger (achter spatscherm)? Standaard zwart kuntstof hoort toch niet, dus... dan maar laten spuiten in de goede kleur!!

Al weer even geleden deze post, maar de foto ziet er goed uit!!
Zit er nog over te denken of ik zoiets ook op mijn RS ga zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan