wie weet er nog instinkers bij theorie examen!

jawaperak

MF'er
10 feb 2003
76
0
Nuenen
beste motorrijders,

a.s donderdag heb ik mijn theorie examen,
weten jullie nog instinkers of belangrijke dingen die je echt moet weten tijders het examen.

alvast bedankt,
 
rustig blijven, goed lezen, rustig blijven, goed lezen, rustig blijven goed lezen en ook nog heeeel goed kijken.
Voor de rest veel succes :}
 
ik heb de 17e weer examen.
goed opletten op borden (vooral woonerf!!!)
en pijlen op de weg.
let goed op de rangen van borden, lichten, verkeersagenten enzo.
 
Maak je niet druk, als je je goed hebt voorbereid door veel oefenvragen te maken, door bijv. bij de bieb een examenopgavenboek te halen, dan moet je absoluut slagen, het is veruit het makkelijkste onderdeel van je examen.
Waar je gewoon goed op moet letten is de positie op de weg, afstand houden ed.
Succes
 
het valt allemaal wel mee hoor, je moet je vooral niet gek laten maken door de rest.
Een beetje oefenen van tevoren kan geen kwaad.
Het is wel super saai als je er zit,m aar je moet je maar voor houden dat het een half uurtje is en dat je (als het goed is) daarna nooit meer hoeft.
 
"U wilt zo gaan wegrijden" mag dat?

Kijk je naar het plaatje, alles ziet er goed uit (gebruikt knipperlicht, etc). Dus je denkt: ja!

Blijkt er iets over zijn nummerbord te zitten waardoor hij niet zo mag gaan rijden |(

Of eh, "Uw kilometerteller is defect" mag u zo gaan rijden?
In de zenuwen denk je, neej, natuurlijk niet. Maar het is ja: kilometerteller mag stuk zijn, snelheidsmeter niet.

Geldkloppers zijn het met die instinkers

Maar eh, vraag GOED lezen en gebruik je tijd, moet het lukken

suc6!
 
en je kunt er ook een motorexamen doen. En daar hebben ze dezelfde instinkers. Is gemaakt door mijn motorrijleraar en is helemaal gratis.

De motorrijder die je de heletijd ziet is ook mijn instructeur.
 
Gratis? :(

Zit ik mijn vrouw lekker te maken met die site
(Moet op 25 juni examen doen) moet je er toch voor betalen hoor! |(

Maar desalnietemin toch een goede tip hoor!

Zijn er nog meer online examentesten waar je niet voor hoeft te dokken?
 
Wordt u hier gewaarschuwd voor een steile helling?

Nee, het is een steile stijging of een gevaarlijke daling.

Mijn verkeersquiz is ook gratis.
 
"U wilt zo gaan wegrijden" mag dat?

Kijk je naar het plaatje, alles ziet er goed uit (gebruikt knipperlicht, etc). Dus je denkt: ja!

Blijkt er iets over zijn nummerbord te zitten waardoor hij niet zo mag gaan rijden |(

Of eh, "Uw kilometerteller is defect" mag u zo gaan rijden?
In de zenuwen denk je, neej, natuurlijk niet. Maar het is ja: kilometerteller mag stuk zijn, snelheidsmeter niet.

Geldkloppers zijn het met die instinkers

Maar eh, vraag GOED lezen en gebruik je tijd, moet het lukken

suc6!
Terwijl de verkeerswet spreekt van het opzettelijk niet leesbaar doen zijn van het kenteken. Dus als een per ongeluk een touwtje of een stuk ketting voor hangt dan mag dat wel. Maar met het CBR, als monopolist, ga je niet in discussie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan