Wie weet goede motorhotels in de Eifel??

NielssR62005

MF'er
7 aug 2005
179
0
Ik wil in mijn vakantie naar een motorvriendelijk hotel waarbij ik mijn motor het liefst binnen kan zetten.
Wie weet of heeft goede ervaringen bij een hotel in de eifel?
Ik hoor het graag *O* :Y
 
Hotel Zum LÖwen in Ediger-Eller. De eigenaar rijdt ook motor en je eigen motor kan in de kelder onder het hotel staan. Route boekjes liggen eventueel ook nog voor je klaar. En 100 meter van het hotel een super kroeg.

http://www.mosel-hotel-loewen.de/
 
In Oberkirchen heb je een gastenhoff met een 3 dubbele garage.

Hotel is prima, eten is goed, serveerster zijn rondborstig zoals meeste mannen wensen en de kutkoters zijn best vriendelijk.

Je zit in het zwarte woud, frankrijk(vogezen) is 30minuten. ( als het op de ene plek regent is het op de andere droog lijkt het daar)

ennuh.. het is vanaf Eindhoven een 620km
 
In longkamp zit hotel longkamperhof.
Goed hotel met garage voor de motoren.

longkamp ligt ongeveer 7 km van de moesel bij het plaatsje Bernkastel Kues.

www.longkamperhof.de

Ben er van 9 t/m 11 juni geweest en is erg goed bevallen
 
Ik heb de volgende tip voor jou, ga in en routeprogramma inzoomen op de plek waar je heen wilt. Zoek een paar plaatsnamen uit en ga op het net de plaatsnaam invullen met .de op het eind.
Op deze wijze heb ik meerdere malen een plek om te overnachten uitgezocht.
Je kunt op het net de prijzen zien, of er een garage bij is enz.
Je voorkomt hiermee dat je alleen de allerbekendste plekken doorgegeven krijgt, terwijl er in duitsland en met name in de mooiere motergebieden zoveel mogelijkheden om te overnachten zijn.
Iets verder weg ligt Hessen ook een heel mooi gebied.(iets ten zuiden van Fulda)

Succes bij het zoeken en veel plezier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan