Wie weet heer wat meer van te vertellen?

F1R3BL@D3

MF veteraan
19 mei 2001
1.525
0
Allereerst : \"Nee, ik koop geen motor!\"

Ik ben benieuwd of iemand deze vent/zaak kent en weet hoe hij te werk gaat.
Dit is zijn site : http://www.motorgoedkoop.nl/
Je ziet het al hij bied nieuwe motoren/kleren etc.. aan voor veelste scherpe prijzen.
Kortom het klinkt te goed om waar te zijn.
Nou wie weet er wat van?

JW
 
Geen ervaring mee.

Echter net wel een blik geworpen, en het ziet er \'echt\' uit.

Zeker voor nieuwe motoren: dat scheelt een hoop!
 
Het is echt, heb veschillende malen contact gehad met de eigenaar. Echt een topvent. Ik heb er zelf m\'n BOS slip on demper voor m\'n R1 besteld: winkelprijs: Fl 1025.-- Motorgoedkoopprijs: Fl 825.-- en natuurlijk 17,50 rembourskosten. Besteld op vrijdag, en ik had hem de week daarop op donderdag in huis. Kheb ze gebeld om te vragen of de uitlaat op voorraad was, niet bij hun maar wel bij de distributeur. Kreeg ik dus kort na mijn telefoontje een belletje van hun dat ze hem opgestuurd hadden en dat ik hem dus binnen 2 dagen kon thuis verwachten (mits TNT meewerkt)
Alles goed gegaan, op de site staat dat je vooruit moet betalen, maar na enig aandringen was rembours ook ok.

Heb hem ook nog even naar de motoren gevraagd, die kan ie meestal binnen een paar weken leveren. Geheel met afleveringsbeurt, verzekering en natuurlijk een volle tank.

Topsite en lekker goedkoop, in de shopsurvey :) krijgt ie van mij een dikke 9!!!!
 
Er bestaat een motorzaak in Gouda genaamd Kruisinga al jaren, echter deze zaak is laatst over genomen en ik weet er het fijne niet van, maar dat alles schijnt niet geheel ik goede harmonie te zijn gegaan.
De zaak heet nog steeds Kruisinga,de eigenaar niet meer.

Het was altijd een hele fijne zaak, dus dat die nu zijn geluk via het internet probeert, lijkt alleen maar goed, en kan me niet voorstellen dat zijn handelswijze nu ineens anders zou zijn.
Ik heb echter geen persoonlijke ervaringen, zie dit dus alleen als een extra verhaaltje
 
Terug
Bovenaan Onderaan