Wie weet meer over Sebastian Legrelle??

Mavtri

MF veteraan
24 sep 2002
4.513
221
Barneveld
Regelmatig zie ik dat deze rijder heel veel aandacht, ondersteuning en mogelijkheden krijgt om te racen zo veel als hij wil zo lijkt het. Hij kan mee doen aan het WK supersport, met de BMW Boxer cup, het ONK en w.s. ook in Belgie in diverse klassen. Ook mag ie nu weer het nieuwe Michelin rubber testen voor 2005 en en zo kan ik nog wel even door gaan. Ik gun het hem van harte maar zijn resultaten zijn nu niet van dien aard dat hij de nieuwe Rossi is. Ik ben zomaar benieuwd hoe dat kan. Verder nergens om maar het is wel iets wat mij opviel.
Voor hem natuurlijk heel gaaf dat ie zo veel kan racen. Het is uiteindelijke een leuke tijdsbesteding. O-)
 
weet niet of je het weet, maar hij heeft ook al een jaartje GP gereden op de 500cc tweetakten. Hij reed weliswaar op een 2 cilinder, maar dat maakt niet uit.
Volgens mij was hij het jaar voordat hij GP reed al EK SS600 kampioen :? , maar dat zal effe nagekeken moeten worden.

Feit is gewoon dat het een hele goeie coureur is.
 
weet niet of je het weet, maar hij heeft ook al een jaartje GP gereden op de 500cc tweetakten. Hij reed weliswaar op een 2 cilinder, maar dat maakt niet uit.
Volgens mij was hij het jaar voordat hij GP reed al EK SS600 kampioen :? , maar dat zal effe nagekeken moeten worden.

Feit is gewoon dat het een hele goeie coureur is.

ja oke maar datis mijn vraag niet. het gaat mij er om dat racen stervensduur is en dat hij door het seizoen heen elk weekend wel lijkt te racen. natuurlijk is ie op nationaal niveau goed maar internationaal heeft ie toch nooit iets kunnen bereiken voor zover ik weet.
ik wil geen discussie wat ie wel en niet kan het gaat mij meer om zijn ogenschijnlijk onbegrensde mogelijkheden om te kunnen racen.
 
Binnenkort is zijn website beschikbaar,kan je het hem zelf vragen!
het moet zijn: Sebastien Legrelle ( niet Sebastian)
Moet je eens googlen, ga je zien dat zijn resultaten er wel mogen zijn !!! :}
p.s.
money makes the world go round, of je eigen centen of die van de sponsor!
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen jaar met Bikers-Days op Spa gereden. Vond het werkelijk waar fantastisch. Totdat er een mongool op een BMW met een noodgang mij inhaalde vlak voor de Bus stop. :(
Ik schrok me werkelijk een hoedje en was er helemaal nie blij mee dat hij zo asociaal inhaalde. Er waren meerdere rijders die last hadden van de inhaalacties van deze meneer....
Maar hij reed wel knetterhard en hij ging bij de naam van Sebastiaan Legrelle....
Misschien moet ik ook maar een BMW gaan kopen om harder te gaan :X

Echt waar...als je ziet hoe hard zo'n gast gaat met zo'n boxer... :}
 
Hier nog even een foto'tje van die bewuste dag...

full
 
Afgelopen jaar met Bikers-Days op Spa gereden. Vond het werkelijk waar fantastisch. Totdat er een mongool op een BMW met een noodgang mij inhaalde vlak voor de Bus stop. :(
Ik schrok me werkelijk een hoedje en was er helemaal nie blij mee dat hij zo asociaal inhaalde. Er waren meerdere rijders die last hadden van de inhaalacties van deze meneer....
Maar hij reed wel knetterhard en hij ging bij de naam van Sebastiaan Legrelle....
Misschien moet ik ook maar een BMW gaan kopen om harder te gaan :X

Echt waar...als je ziet hoe hard zo'n gast gaat met zo'n boxer... :}
Wou hij bij mij ook doen bij het uitkomen van de radillon, ik had echter wat meerpower dan hem ( boxer), hebben ons gans de sessie met elkaar geamuseerd ( hij kwam bij in het bochtenwerk etc...) Achteraf wat staan praten ( in het Frans natuurlijk), een toffe peer is dat!!!een en al passie voorde motorsport :}
 
Probeer eens een paar rondjes in zijn slipstream te blijven. Hij gaat namelijk daadwerkelijk harder rond op Assen dan jij :o

en ik

uh, ja....dat klopt :o (dat komt omdat hij een 1000 heeft :+ )
Ik kan me die dag herinneren dat ik hem die dag (nog) niet kon bijhouden. Hij haalde mij telkens in op de rechte stukken. Bochtensnelheid lag bij mij toen al helemaal niet hoog omdat ik toen nog met mijn vering/bandendebacle worstelde.

Heb jij hem weleens zien rijden dan op Assen?
Vind het iig wel knap dat hij zijn hobby, ondanks zijn bijzonder 'kwaliteiten', toch kan en vooral durft uit te oefenen!! :}
 
Ja, die kerel gaat altijd met dezelfde circuitdagen op Assen mee als ik, via een paar motorzaken. Weet niet precies wat voor tijd ie rijd, maar het ziet er altijd erg origineel uit.
 
Sebastien Legrelle is zeker geen prutser, maar volgens mij te lang in het Belgisch kampioenschap gebleven($)daarom niet echt internationaal doorgebroken, en hij is van de adel ja maar niet steenrijk.

hier links op het podium in de allerlaatst boxer cup wedstijd in Valencia.
P2270057.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan