quintiexxx
Die hard MF'er
tja te lam om op internet te zoeken en er is vast iemand die dit haarfijn kan uitleggen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deze vraag ga je toch niet menen he
maar vooruit dan maar.
Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen
Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen
CBR RR
teveel sake denk ik...........Nu alleen nog iemand die weet wat de basis was: waarom CB, GS en FZ ??
X = cross heb ik een gemodificeerde crosser nou ja hij was wel stabiel toen ik het gras een keer inschoot
Ik geloof dat alle lijn blokken (2,4 en 6 cilinders) van honda CB's zijn.
Toch bestaat er ook een CB125 1 cilinder, dus dat gaat weer niet op.
Denk dak maar met Dr.Bral mee ga en kies voor teveel sake.
CBR - This is what it means.
First, the Japanese don't use letters as initials for words. They ain't like us Yanks, Brits, Canuks, and Aussies.
Second, after looking at the Official Honda Motorcycle Identification Guide, 1959-2000 ($33 at www.motorcyclebooks.com/honmotidguid.html ), the C means the bike is/was a Japanese spec model sold in the United States (the major market for their product. The CA model is a US only spec bike which may or may not have been sold in other markets.) The B is a street bike, the L a dual sport bike, R a sport bike, etc...
De juiste uitleg staat in dat topic.
Klopt niet want dan zouden er in Amerika CAB's moet rondrijden van Honda, die rijden er wel maar dat zijn vaak GELE auto die je voor betaling meenemen
In Amerika heten die dingen ook gewoon CB en dan nog wat !! In dat zelfde topic staat ook dit verhaal ik ben er zelf de topic starter ZOT
kloptRR= Race Replica
F= Fairing oftewel kuip (als in CB600F etc)
Een CB-blok was volgens mij (correct me if i'm wrong) traditioneel 4-cyl, DOHC en 8-klepper of zoiets ?