Wie weet waar deze uitlaat bij hoort?

mario2012

Die hard MF'er
17 okt 2009
783
3
Bleiswijk
Dropbox - Link not found

Ik heb deze ooit in een opwelling gekocht voor mijn project. Nooit wat mee gedaan uiteraard.. Nu grote opruiming, zonde om het weg te gooien. Iemand enig idee waar die op heeft gezeten? Staan nergens nrs op. Van de voorpijp is de demper er uit. Butsje, krasje, als iemand interesse heeft, ik hoef er uiteraard niet de hoofdprijs voor. Mis heb je nog wat leuks om te ruilen. Pm maar. Anders gaat ie op Mp.

Tnx alvast.
 
Staat er nergens een nummertje op?

oeps..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dropbox - Link not found

Ik heb deze ooit in een opwelling gekocht voor mijn project. Nooit wat mee gedaan uiteraard.. Nu grote opruiming, zonde om het weg te gooien. Iemand enig idee waar die op heeft gezeten? Staan nergens nrs op. Van de voorpijp is de demper er uit. Butsje, krasje, als iemand interesse heeft, ik hoef er uiteraard niet de hoofdprijs voor. Mis heb je nog wat leuks om te ruilen. Pm maar. Anders gaat ie op Mp.

Tnx alvast.

Mijn eerste gok zou zijn een motorfiets.
mijn 2e gok zou zijn dat je dat zelf al wel bekeken had ;)
maar zonder iets van een E nr of artikelnr word het lastig.
 
en geen Kawa Vulcan, die hebben die verdikking niet in de bochten
lijkt mij een beetje Viragoachtig? maar meer aftermarket als er geen nummers op staan.
Van dat merk van motozoom, Silvertail?
 
hahaha XD

Maar die verbouwde motor van je, heb je die nog steeds??

Misschien kun je op andere originele onderdelen van die motor nummers vinden waarmee je de oorsprong van die uitlaat kan achterhalen?
 
hahaha XD

Maar die verbouwde motor van je, heb je die nog steeds??

Misschien kun je op andere originele onderdelen van die motor nummers vinden waarmee je de oorsprong van die uitlaat kan achterhalen?

De uitlaat heb ik van een lokale oudijzerboer overgenomen. Wilde de bochten gebruiken, bleek impulsief, kansloos idee..
 
Terug
Bovenaan Onderaan